#


جوان سازی پوست با تزریق چربی

25 می 2017 بدون نظر 679 بازدید

جوان سازی پوست با تزریق چربی

جوان سازی پوست با تزریق چربی

یکی از روش های جوانسازی پوست استفاده از چربی های بدن است.از این روش میتوان برای پر کردن گودی چشم ها،سینه ها و باسن استفاده کرد.روش کار هم بدین شکل است که چربی نواحی ای از بدن مانند ران را خارج و به نواحی دیگر تزریق میکنند.چون این شیوه راهی بی خطر و کم درد با ماندگاری بالاست مورد استقبال خیلی ها قرار میگیرد.در این مقاله قصد داریم شما را با این شیوه ی جوانسازی آشنا کنیم.

روش انتقال چربی:

چربی از یک ناحیه از بدن برداشت می شود، شسته و تصفیه می شود و سپس با دقت با سوزن های مخصوصی به نواحی که نیازمند پروتز هستند، تزریق می شود. برای بدست آوردن نتایج مطلوب، تکرار روش انتقال چربی برای چندین بار متوالی ضروری است. تزریق چربی را به عنوان یک فرآیند سه مرحله ای می توان توضیح داد: (1) برداشت (2) تصفیه و انتقال (3) جای گذاری

برداشت

شما و جراح یک ناحیه را برای برداشت چربی انتخاب می کنید. سپس جراح با یک شیوه استریل یک برش کوچک در ناحیه مورد نظر برای برداشت چربی ایجاد می کند،و یک لوله کانولا متصل به سرنگ را وارد محل مورد نظر می کند تا چربی را بردارد.

تصفیه و انتقال

وقتی میزان چربی کافی از ناحیه مورد نظر به دست آمد، جراح آن را فراوری می کند تا سلول های چربی را برای انتقال به سرنگ های کوچک مورد استفاده قرار دهد. تصفیه نیازمند استفاده از سانتریفوژ برای چرخاندن چربی یا فرآیند تصفیه برای از بین بردن ناخالصی ها است.

جای گذاری

سپس ناحیه ای که چربی باید به آنجا تزریق شود آماده می شود.و جراح یک سوزن یا لوله کانولا داخل نقطه برش محل قرار میدهد. سوزن تزریق معمولا به کرات به نواحی ای که پروتز آنحا صورت می گیرد داخل می شود و از آنها خارج می شود. هر باری که سوزن یا لوله کانولا بیرون کشیده شود، یک خط از بسته های بافت چربی به دقت در صفحات بافت طبیعی رسوب می کند. این فرآیند تا زمانی ادامه پیدا می کند که اصلاح مورد نظر بدست بیاید و شبکه ای از چربی تزریقی بوجود آید.

عوارض

تنها عارضه در این روش جای زخم های ناشی از لیپوساکشن است که برای برداشت چربی از ناحیه اهدا کننده مورد استفاده قرار گرفته اند.البته از آنجایی که برش های لیپوساکشن کوچک هستند، جای زخم ها نیز کوچکند و در نواحی مخفی نیز قرار دارند.لازم به ذکر است گاهی اوقات بسته به موقعیت رسوب های چربی در بدن، برش ها را نمی توان پنهان کرد.در ضمن مقدار یا درجه ایجاد جای زخم به مهارت جراح و نیز قابلیت های ژنتیکی بیمار بستگی دارد.

دوره ریکاوری:

افرادی که از روش تزریق چربی و پر کننده برای درمان لاغری صورت استفاده می کنند، معمولاً امکان بازگشت به فعالیت های عادی خود را  پس از درمان خواهند داشت. کبودی، ورم یا قرمز شدن هر دوی نواحی اهدا کننده چربی و نواحی خاصی که چربی در آن تزریق شده یک مسئله عادی و مورد انتظار پس از رفع مشکل است، اما حواستان باشد که این شرایط نباید بیش از چند هفته دوام و ماندگاری داشته باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *