#


جوانسازی پوست با استفاده از طب سنتی

11 آگوست 2018 بدون نظر 1721 بازدید

جوانسازی پوست با استفاده از طب سنتی

تاثیر طب سوزنی بر زیبایی پوست

طب سوزنی روشی است که بیش از 3000سال در طب سنتی چینی مورد استفاده قرار می گیرد و در آن سوزن های نازکی را داخل بدن تزریق می کنند. طب سنتی بر روی کاهش درد، تعادل انتقال دهنده های سیستم عصبی مرکزی و زیبایی پوست تاثیر بسیار زیادی دارد. این شیوه درمانی در کنار دیگر روش های درمانی باید استفاده شود.

طب سوزنی به عنوان روش پیشگیرانه

طب سنتی چینی می تواند نشانه ها و ریشه هر نوع مشکلات مربوط به سلامت را بهبود بخشد. پوست که به عنوان بزرگ ترین ارگان در بدن به شمار می رود، به عنوان عامل دو جانبه برای سلامت درونی و بیرونی عمل می کند. لذا نشانه های پیری زودرس می تواند در حقیقت بیان بیرونی بسیاری از شرایط مانند استرس، اختلالات هورمونی و تغذیه ای باشد. در صورت ادغام طب سوزنی سنتی چینی با شیوه های بسیار تخصصی می تواند خطوط چین و چروک را به حداقل رسانده و سن را کمتر نشان می دهد.

این روش تنها به سوزن مربوط نیست

طب سوزنی در خصوص روش هایی است که شما سوزن را حس می کنید. این شیوه درمانی تاثیر بسیار زیاد و سازنده ای بر لایه های پوست دارد و دلایل پیری را طبق رویکردی جامع در نظر می گیرد. در صورتی استفاده از طب سوزنی سلامت کلی پوست افزایش می یابد و باعث جوانسازی پوست می شود.

روش طب سوزنی، بدن را برای بازسازی خود تحریک می کند

برخلاف تعداد زیادی از درمان های زیبایی، در این شیوه درمانی علاوه بر این که علائم موضعی و سطحی از پیری زودرس رفع می گردد، بلکه دلایل درونی و واقعی پیری هم با تحریک و هدایت انرژی به بدن برای بازسازی پوست بهبود می یابد.

روش طب سوزنی، بدن را برای ترمیم خود تحریک می نماید

برخلاف تعداد زیادی از درمان های زیبایی، در این شیوه علاوه بر علائم موضعی و سطحی از پیری زودهنگام رفع می گردد، بلکه دلایل داخلی و حقیقی پیری هم با تحریک و هدایت شفابخش بدن برای بازسازی پوست بهبود می یابند.

برنامه ی حساس درمانی بر اساس این شیوه سنتی چینی با میکرو سوزن های فوق العاده مخصوص برای نقاط خاصی از بدن و صورت به طور مستقیم بر بیوشیمی مغر و کارکرد بدن تاثیر خواهد گذاشت (افزایش جریان اکسیژن، جریان انتقال دهنده های عصبی، ضد التهابی قوی، افزایش پاکسازی سلولی). این شیوه درمانی علاوه بر این منجر به تحریک سلول های فیبروپلاستی می گردد که در داخل لایه عمیق پوست است و موجب ساخت کلاژن و الاستین جدید می شود. این تحریک باعث تولید عامل های اصلی ساختمانی پوستی می گردد که برای مقابله با پیری بسیار مورد اهمیت قرار می گیرد.

کمک به جوانسازی پوست

با افزایش قدرت پوست، ترمیم و افزایش سطح کلاژن و الاستین، به طور قابل توجهی بهبود می یابد و چین و چروک و خطوط به مرور محو می شوند و پوست جواتر می گردد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *