#


ترفندهای سفت شدن سینه ها

21 می 2017 بدون نظر 5371 بازدید

ترفندهای سفت شدن سینه ها

ترفندهای سفت شدن سینه ها

یکی از مشکلات اساس زن ها در سنین 30 سال به بعد افتادگی سینه ها میباشد.اندام زنان بعد از افزایش سن و مواردی همچون زایمان و سزارین و شیردهی نوزاد تغییر میکند که میتوان به افتادگی پوست و شلی پوست در نواحی شکم و افتادگی سینه ها اشاره کرد که در زیبایی اندام زنان اثرات منفی برجای می گذارد.بنابراین داشتن سینه هایی خوش فرم و سفت آرزوی بسیاری از خانمهاست .البته عوامل زیادی در شل شدن پستان ها و آویزان شدن آنها تاثیر دارند.از جمله نبستن سوتین مناسب و همینطور بزرگی بیش از حد پستان ها و یا کاهش وزن سریع شیردهی.در این مطلب روش هایی برای زیبا کردن فرم و شکل سینه های شل و افتاده را به شما خواهیم آموخت تا بدون هزینه ی آنچنانی پستان های خود را خوش فرم و زیبا کنید.

 

فرم دهی سینه و سفت کردن سینه ها:

سینه‌ های زنان چیزی جز بافت چربی‌ نیست.بهمین دلیل اگر از رژیم لاغری سخت برای کاهش وزن استفاده کنید بر روی سینه‌ هایتان تاثیر زیادی میگذارد.زیرا هنگامیکه چربی‌ از زیر پوست از بین میرود پوست حالت خود را از دست میدهد،چیزی که قابلیت ارتجاعی پوست را حفظ میکند کلاژن است  که بدن شما این ماده را تا سنین 24 تا 25 سالگی بطور طبیعی در بدن تولید میکند.پس باید از غذاهای حاوی کلاژن به مقدار مناسب استفاده کنید.

 

راه هایی برای پیشگیری از افتادگی سینه ها:

آب درمانی:آب روش منحصر به فردی برای سفت شدن سینه‌ هاست.در این روش تمام چیزی که نیاز دارید آب است.با این روش شما جریان خون را در پوستتان افزایش میدهید و باعث کمک به فرآیند ساختن کلاژن و حفظ قابلیت ارتجاعی آن میشوید.

پس هنگام حمام کردن به طور مکرر از آب داغ و سرد استفاده کنید.برای 30ثانیه سینه‌ های خود را زیر آب داغ بگیرید و بلافاصله به مدت نصف آن زمان یعنی‌ 15 ثانیه با آب سرد این عمل را انجام دهید.برای 8 الی 10 دقیقه این فرایند را تکرار کنید.از آب داغی‌ که با آن احساس راحتی‌ و آرامش دارید استفاده کنید و با آب سرد این فرایند را به پایان برسانید.

 

ورزش کردن برای سفتی سینه ها

همانطور که گفتیم سینه‌ ها متشکل از بافت چربی‌ هستند که در زیر این بافت ها عضلات سینه ای قرار گرفته اند.شما با انجام تمرینات ورزشی مخصوص سینه این عضلات را تقویت کرده و باعث میشود سینه شما به طور طبیعی بزرگ و سفت به نظر بیاید.هیچ چیز مثل تمرینات استقامتی باعث سفت شدن سینه‌ ها نمیشود.همچنین به تمرینات خود نیز مقداری وزنه بیفزایید.

 

ماساژ با یخ

ماساژ با یخ از مهم ترین راه های مقابله با افتادگی سینه است! این کار به شما کمک خواهد کرد سفتی اولیه سینه های خود را به آنها برگردانید. پس در هفته چند بار یک قطعه یخ را به صورت دورانی به مدت دو دقیقه روی هر سینه ماساژ دهید و پس از خشک کردن آنها با استفاده از حوله برای نیم ساعت روی پشت خود دراز بکشید.

 

روغن زیتون

هیچوقت نقشی که روغن زیتون می تواند در مبارزه با این مشکل ایفا کند را دست کم نگیرید. این روغن سرشار از اسیدهای چرب و آنتی اکسیدان های قوی است که می توانند در پیشگیری و درمان افتادگی سینه به شما کمک کنند.برای هر یک از سینه ها یک قاشق روغن زیتون را به گونه ای کف دست هایتان بمالید که حرارت را در دست های خود احساس کنید. سپس با کف دست هایتان سینه ها را از سمت پایین رو به بالا به مدت ۲۰ دقیقه ماساژ دهید. این کار را حداقل ۴ بار در هفته انجام دهید.

 

زرده تخم مرغ و خیار

اگر از آن دسته آدم هایی هستید که فکر می کنند هزینه های سرسام ور تنها راه حل این مشکل هستنداین روش درمان نظرتان را عوض خواهد کرد. شما با این روش به طور همزمان از ویتامین ها و پروتئین فراوان موجود در زرده تخم مرغ و اثرات مفیدی که خیار برای پوستتان دارید بهره مند خواهید شد.پس یک خیار را به شکل پوره در بیاورید و سپس یک زرده تخم مرغ و یک قاشق کره را به آن اضافه کرده و به شکل یک خمیر دربیاورید. خمیر به دست آمده را روی سینه ها مالیده و بگذارید برای ۳۰ دقیقه روی پوستتان بماند. سپس آن را با آب سرد به طور کامل بشویید. این کار را حداقل یک بار در هفته انجام دهید.

 

پیاز و تخم مرغ

پیاز سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی ای است که برای سلامت پوست بسیار مفید هستند.یک تخم مرغ را تا زمانی که شکلی کرم مانند به خود بگیرد هم زده و آن را روی قسمت پایینی سینه مالیده و به مدت نیم ساعت صبر کنید. سپس آب یک پیاز را گرفته و با یک لیوان آب ترکیب کنید و سینه هایتان را با محلول به دست آمده شستشو دهید.

 

پرس سینه

پرس سینه هم یکی از بهترین تمرین هایی است که در به دست آوردن مجدد سفتی سینه ها می تواند به شما کمک کند.دو دمبل را در دست گرفته و کف زمین رو به سقف دراز بکشید و هر یک از دمبل ها را در یک دست خود نگه دارید.سپس دست هایتان را روی سینه قرار داده و به آرامی تا زمانی که دست هایتان کاملا باز و کشیده شوند رو به بالا ببرید. به مدت ۱۵ ثانیه این حالت را حفظ کرده و سپس به آرامی دست هایتان را به حالت اولیه باز گردانید. این حرکت را روزانه به صورت سه ست ده تایی انجام دهید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *