#


ترفندهایی برای زیبایی در عکس ها

25 می 2017 بدون نظر 693 بازدید

ترفندهایی برای زیبایی در عکس ها

ترفندهایی برای زیبایی در عکس ها

با پیشرفت تکنولوژی و دوربین دار شده گوشی ها،عکس گرفتن جزیی از بخش های جدایی ناپذیر زندگی امروزی شده است.در این مطلب میخواهیم تکنیک هایی را به شما بیاموزیم که در عکس ها زیباتر و جذاب تر به نظر بیایید.

چشمهای شفاف: 

هیچ گاه فراموش نکنید که هر چه چشمهای شما شفاف تر باشند سایر اجزای صورت تان نیز روشن تر خواهند بود.پس قبل از شروع آرایش چند قطره از محلولهای خنک کننده چشم داخل چشمتان بریزید.

آماده سازی پوست:

هر چه کرمی که استفاده میکنید مرغوب تر باشد پوست شما صاف تر و زیباتر جلوه خواهد کرد.بنابراین بعد از شستن صورت یک ماسک مرطوب کننده پوست به مدت 10 تا 15 دقیقه روی پوست خود بگذارید و بقیه کارهایتان را انجام دهید.در مورد کرم پودر نیز حواستان باشد که اگر کرم پودری که مورد استفاده قرار میدهید خیلی کمرنگ تر از پوست شما باشد در هنگام فلاش زدن عکسها، شما رنگ پریده به نظر خواهید آمد. و اگر خیلی تیره باشد تیره تر به نظر خواهید رسید.

کانسیلر:

بهتر است بدانید استفاده از چندین لایه کانسیلر نه تنها خطوط دور چشم را از دوربین پنهان نمی کند بلکه توجه بیشتری را به آن ناحیه جلب می کند.به جای این کار با کمک انگشت تان مقدار خیلی کمی از کانسیلر را (که رنگ آن با پوست صورتتان هماهنگ باشد) زیر چشم تان بزنید تا از توجه بیش از حد به این قسمت جلوگیری کنید.

سایه روشنها:

اگر ابتدایی ترین مبانی آرایش را بلد باشید باید بدانید که مهمترین راز داشتن یک پوست عالی استفاده از ترفند سایه هاست.بنا بر این اثر روشن کننده فلش را با استفاده از یک سایه مرواریدی یا روشن کننده روی استخوان گونه ، پایین پل بینی و گوشه های داخلی چشم خنثی کنید. فقط مراقب باشید که زیاده روی نکنید استفاده از سایه های براق به میزان زیاد می تواند در عکسها مانند لایه چربی ظاهر شود.

تیره کردن ابروها: 

قطعا میدانید که نقش ابروها در چهره مانند قاب عکس است.حتما نکات مربوط به آرایش صحیح ابرو را رعایت کنید.و مداد یا سایه ابرویی را انتخاب کنید که از رنگ ابروهای شما تیره تر باشد ( چون ابروها در عکس روشن تر از آنچه هستند ظاهر می شوند) و از خطهای کوچک و ملایم برای پر کردن جاهای خالی ابروها استفاده کنید.

درشتی چشم ها:

اگر می خواهید از همه جهت فوق العاده باشید آرایش چشم دودی را فراموش کنید.در عوض از یک سایه رنگ پوست روی پلکها بزنید. سپس بایک مداد قهوه ای تیره یا مشکی ملایم روی یک سوم انتهایی مژه های پلک بالا سایه بکشید. ( خط زیر چشم را به کل فراموش کنید. کشیدن خط چشم پلک پایین چشمان شما را ریزتر نشان می دهد.)و کار را با فرمژه و زدن دو لایه ریمل برای درشت تر و روشن تر شدن چشمها تمام کنید.برای جلوه ی بیشتر چشمهایتان میتوانید با مداد سفید گوشه داخلی چشمهایتان را جذاب تر کنید.

رژگونه:

بهترین روش و شیوه برای فرم دهی گونه ها با کمک رژگونه این است که رژگونه را روی قسمت خالی گونه خود بکشید و سپس آن را به سمت بالا و رو به استخوان گونه پخش کنید.بسته به اینکه چه حالت صورتی دارید میتوانید عمق را کم یا زیاد کنید.

رژ لب قرمز:

یادتان باشد که برای داشتن عکسی بهتر از رنگهایی مانند قرمز آلبالویی استفاده کنید و کمی برق لب به میانه لب پایین خود بزنید تا لبها را برجسته تر نشان دهید.

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *