#


داشتن بینی زیبا بدون جراحی زیبایی

زیبایی بینی
19 ژوئن 2017 بدون نظر 879 بازدید

داشتن بینی زیبا بدون جراحی زیبایی

داشتن بینی زیبا بدون جراحی زیبایی

روزانه افراد بسیاری به متخصصان جراحی زیبایی مراجعه می کنند واز ظاهر بینی خود احساس نارضایتی دارند اما از عمل جراحی نیز می ترسند.عمل جراحی زیبایی ناراحتی های بسیاری را به همراه دارد که علاوه بر تمام این ناراحتی هایی که باید چند هفته و چند ماه تحمل شوند تابه بهبودی کامل برسید مبلغ زیادی نیز باید هزینه شود اما با این وجود احتمال رسیدن به  نتیجه مطلوب بسیار کم است وحتی ممکن است نتیجه به قدری بد باشد که شما مجبور شوید عمل دیگری را بر روی بینی خود انجام دهید.

تزریق ژل وچربی

اگر تمایل دارید ظاهر بینی خود را عوض کنید می توانید به جای انجام عمل جراحی به سادگی وبا استفاده از تزریق ژل ویا چربی این کار را انجام دهید.شما به ده دقیقه زمان نیاز دارید تا بتوانید برآمدگی ها و ناهمواری ها و فرو رفتگی های بینی خودرا اصلاح کنید وبرای انجام این کار نیازی به طول درمان واستراحت ندارید.

دراین روش هیچ کبودی ای بر روی بینی شما به وجود نخواهد آمد وشما می توانید به راحتی به کارهای روزمره خود برسید و هیچ نیازی نیست که یک سال صبوری کنید تا نتیجه حاصل از عمل را ببینید.

نتیجه ای که پس از تزریق ژل و یا چربی به وجود می آید دائمی نبوده و اگر از نتیجه بع دست آمده راضی نبودید باید بدانید که این نتایج پس از مدتی از بین رفته وبینی شما به شکل سابق خود باز می گردد.

تعریف زیبایی بینی بدون جراحی

در روش زیبایی، تمام مشکلات بینی که مربوط به شکل وظاهر و سایزآن است ترمیم می یابد.

تزریق ژل وچربی مخصوص چه کسانی است؟

زیبایی بینی

زیبایی بینی

آن دسته از افرادی که قصد دارند سایز بینی خود را بسیار کوچک کنند ویا بینی بدشکل وبدفرمی دارند استفاده از این روش مناسب آن ها نمی باشد.این روش در مورد تنفس افراد خللی ایجاد نمی کند چرا که فقط تزریق صورت می گیردو مسیرهایی که هوا رفت وآمد می کند دچار هیچ مشکلی نمی شود.

آن دسته از افرادی که به تازگی عمل جراحی انجام داده ولی از نتبیجه به دست آمده راضی نیستند می توانند از این روش برای زیبایی بینی خود استفاده کنند.نتایجی که دراین روش ها به دست می آید کاملاً طبیعی بوده و به خاطر اینکه بر روی شکل خارجی بینی صورت می گیرد دقت بسیاری در تغییر شکل بینی دارد.

مدت زمان انجام تزریق ژل

مدت زمانی که برای تزریق ژل ودرمان بینی مورد نیاز است حدود 30 دقیقه است اما به خاطر مشکلاتی که برخی بینی ها دارند ویا نیازهای مورد نیاز برای درمان این مدت می تواند بیشتر ویا کمتر باشد که تخصص وتبحر پزشک نیز در انجام آن بی تاثیر نیست.

آیا این روش درمانی آسیبی هم دارد؟

یکی از حساس ترین قسمت های بدن بینی می باشد ولی پزشک می تواند از کرم های بی حس کننده بهره بگیرد تا ناراحتی بیمار درموقع انجام عمل کم باشد. ژل های پوستی قابل اطمینان هستند امکان بروز حساسیت وآلرژی در مورد استفاده از آنها بسیار کم است. حتی ممکن است تاثیر ژل و تزریق های دیگر ازبین برود واحتمال بروز حساسیت بسیار نادر می باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *