#


چند راه ساده برای بلند کردن موی آقایان

بلند کردن مو
4 آگوست 2017 بدون نظر 30640 بازدید

چند راه ساده برای بلند کردن موی آقایان

چگونه مردان می توانند مو های خود را بلند کنند …

خوب دوستان ، موهای بلند فقط مخصوص خانم ها نیست . هیچ چیز س**ی تر از یک مرد با مو های بلندی که همسرش بتواند انگشتانش را درون  آن فرو کند و لذت ببرد وجود ندارد . همه ما شاهد آن هستیم که مجسمه اکثر افراد مشهور این گونه است .حال اگر دوست دارید موهای خود را بلند کنید ، از آن ها به خوبی مراقبت کنید و نگاه خود را به این موضوع عوض کنید . چرا که مراقبت از ریشه مو شما ، آن را سالم نگه می دارد ، و به طور قابل کنترل و شگفت انگیزی بلند می شود .

بلند کردن مو

  • 1 – صبور باشید …

پس از اینکه تصمیم گرفتید مو های خود را رشد دهید ، باید مدت زمان طولانی را برای بلند شدن  آن صبر کنید . اکثر مردان این کار را نمی توانند انجام دهند ، زیرا آن ها عادت دارند برای هر دو هفته یک بار به آرایشگاه رفته و مو های خود را اصلاح کنند . بنابراین با اصلاح مکرر موهای خود این فرایند بلند شدن را متوقف نکنید ، حداقل 10 تا 12 هفته صبر کنید . مو به طور معمول بین نیمی از اینچ تا یک اینچ در هر ماه رشد می کند . هنگامی که شما حدود 12 هفته آن ها را اصلاح نکنید ، می توانید یک ایده جدید و متفاوت برای یک مدل مو جدید ارائه کنید و از آن لذت ببرید .

  • 2 – در انتخاب شامپو سخت نگیرید …

شما فقط باید مو های خود را یک بار در هفته شستشو دهید ، مگر اینکه مو های شما به دلیل کار یا ورزش کثیف تر از حد معمولی شود . شامپو موهای شما را سبک تر و حساس تر می کند ، که کنترل آن را برای شما دشوار تر می کند . بهتر است مو های بلند خود را قبل از خواب بشویید تا روغنهای طبیعی سر تا قبل از صبح دوباره به مو هایتان برگردد .

 

  • 3 – رژیم غذایی خود را سازمان دهید …

مطمئنا جای تعجب نیست که رژیم غذایی شما بر روی هر قسمت از بدن شما ، حتی مو ، پوست و ناخن ها تاثیر می گذارد . مهم ترین مواد مغذی برای موی شما یک ویتامین B است که با نام بیوتین شناخته می شود . مواد غذایی مانند آوکادو ، ماهی قزل آلا ، آجیل و صدف ها همه سرشار از بیوتین هستند و رشد مو های شما را سریع تر و ریشه موی تان را قوی تر می کنند .

  • 4 – به مرحله بعدی گام بردارید …

همانطور که موهای شما بلندتر می شود ، در واقع حساسیت بیشتری نیز پیدا می کند ، بنابراین مهم است که از محصولاتی استفاده کنید که به مو های شما آسیب نرسانند . انتخاب یک شامپو بدون کرم و بدون سولفات و مقدار کم الکل در آن می تواند مناسب باشد . با مو هایا خود آرام رفتار کنید و از مو خوره آن ها اطلاع حاصل کنید . با توجه به مدل موی خود با آن ها رفتار کنید آیا می خواهید مویی با کیفیت خوب و نرم داشته باشید یا می خواهید ببندید و مهم نیست لخت بودن آن … ؟

بلند کردن مو

  • 5 – با نا امیدی خود مقابله کنید …

حتی زنان که مو های خود را رشد می دهند ، باید یک مرحله را تحمل کنند که طول آن کمی نا خوشایند است . رو به رو شدن و مقابله با این مرحله نیز بخشی از یادگیری بلند کردن مو ها است . مردان نیز باید از این مرحله گذر کنند . هر 4 پنج هفته با یک سبک خاص خود ، کمی آن را تمیز و مرتب کنید تا بتوانید از وسوسه های کوتاه کردن آن عبور کنید .

  • 6 – رو به رو شدن با شرایط غیر قابل پیش بینی …

بسیاری از مردان از هیچ گونه  کاندیشنری برای موهای خود زمانی که کوتاه هستند ، استفاده نمی کنند . بنابراین زمانی که مو های شان رشد نیز می کنند به آن اهمیت چندانی نمی دهند . شامپو های کاندیشنر و حالت دهنده ، مو های شما را زیبا تر نشان می دهد و به شما احساس خوبی هدیه می کند . فقط با چند قطره از این شامپو ها ، حداقل سه بار در هفته از زیبایی مو های خود مراقبت کنید . کاندیشنر ها مرطوب کننده خوب برای مو هایتان و محافظت کننده از آن در برابر خشک شدن و ریزش مو ها است .

  • 7 – خودتان به مو های خود موج دهید …

اگر شما به دنبال چگونگی بلند کردن مو های خود هستید ، مردان و زنان باید یاد بگیرند که چگونه مو های خود را موج دهند . هنگام شستن موها ، انگشتان تان را به آرامی و به طور نا منظم در مو های خود فرو کنید و گره هایی ایجاد کنید . موج دادن و فر کردن موها در حمام بسیار راحت تر از فر دادن آن ها با سشوار های مخصوص و مواد مخصوص است . همچنین این گونه فر کردن در هنگام خشکی مو هم به ریشه آن آسیب می زند و هم بسیار درد ناک است . فر دادن به مو کاری بسیار راحت و طبیعی است و شما باید به آن عادت کنید !

  • 8 – یک سبک موقت انتخاب کنید …

در حالی که شما منتظر رسیدن به طول ایده آل مو های خود هستید ، برخی از لوازم آرایشی مو خود را تغییر دهید . بعضی از مرد ها نیز هنگامی که مو های خود را می بندند یا می بافند و یا تل می زنند و فر می کنند ، عالی به نظر می رسند . شما می توانید حالت های مختلف را امتحان کنید و هر کدام که بیش تر به چهره تان می آید را انتخاب و اجرا کنید تا هنگام رسیدن مو به اندازه دلخواه تان بهترین حالات را روی آن پیاده کنید .

بلند کردن مو

  • 9 – آزمایش محصولات مختلف …

یکی از هیجان انگیز ترین و جالب ترین زمینه هایی که اندازه جدید مو ایجاد می کند ، دادن توانایی امتحان کردن محصولات جدید و سرگرم کننده روی مو است . این کار را می توان یک راه خوب برای کنار آمدن  با مرحله 5 و پشت سر گذاشتن راحت آن است . سعی کنید ژل ، کرم مو ، اسپری مو ، واکس و هر چیزی که جزء فانتزی های شما است ! با ایده های خلاقانه چیز هایی که می توانند در زیبایی مو و چهره شما موثر و کارآ باشند را پیدا کنید . این به شما کمک خواهد کرد که استایل جدید خود را به آسانی مدیریت کنید و با آن کنار بیایید .

  • 10 – از برس خوب استفاده کنید …

از آنجا که موهای طولانی تر شکننده تر هستند و بیشتر در معرض انقباض، اشک و کشش قرار می گیرند، ایده خوبی است که در یک برس مو با کیفیت مناسب سرمایه گذاری کنید. به دنبال چیزی است که حاوی نایلون یا گراز است، زیرا این بیشتر موهای دوست داشتنی است و بسیار کمتر از یک برس پلاستیکی ارزان و شکننده است.

  • 11 – روغن داغ …

درمان های داغ روغن به مراقبت از پوست سر کمک می کند. سر پوست شما در محدوده موی طولانی سالم شما قرار دارد، بنابراین بهتر است از آن به خوبی استفاده کنید. چند نوع از روغن هایی که می توانید استفاده کنید، مانند روغن آرگان، روغن نارگیل یا روغن زیتون وجود دارد. فقط آن را گرم کنبد تا جایی که پوست شما را نسوزاند . آن را به خوبی بر روی پوست سر خود حدود پنج دقیقه مالش دهید ، و سپس آن را به مدت نیم ساعت نگه دارید . در نهایت با آب گرم مو هایتان را بشویید .

  • 12 – مخلوط سیب و سرکه را امتحان کنید …

سیب سرکه ( Apple Cider Vinegar ) یکی از محصولات خانگی است که خیلی مورد استفاده قرار می گیرد و کار آمد است . این مخلوط به مو هایتان کمک می کند تا سریع تر رشد کنند . همه کاری که شما باید انجام دهید این است که یک پیمانه آب را با سه قسمت سیب سرکه در یک بطری اسپری مخلوط کنید و بعد از شامپو ، از آن استفاده کنید . بعد از یک یا دو دقیقه آن را بشویید . به زودی ، متوجه تغییر در سرعت رشد  موهای تان خواهید شد .

بلند کردن مو

  • 13 – از سفیده ی تخم مرغ و آلؤورا استفاده کنید …

یکی دیگر از دستور العمل های جذاب برای تحریک رشد مو یک ماسک موی حاوی سفیده تخم مرغ و آلؤورا است. فقط این دو را با هم مخلوط کنید و آن را به طور مستقیم روی مو های خود اعمال کنید . بعد از بیست دقیقه آن را با آب سرد شستشو دهید و مو های خود را خشک کنید . نتیجه این مو های بلند سالم و براق برای شما خواهد بود .

  • 14 – مو هایتا را با پودر پیاز شست و شو دهید !!!

چگونه موهای خود را بلند کنید ؟ مردان باید یک پیاز را تکه تکه ببرند . شاید عجیب و غریب به نظر برسد ، اما پیاز شگفتی غیر قابل توصیف در مو ایجاد می کند . پودر پیاز را با جوشاندن در آب به همراه تکه های پیاز برای مدت 15 دقیقه ، و سپس خنک کردن آن ، برای مالش روی سرتان آماده کنید . پس از مالش مخلوط ، پس از چند دقیقه آن را با آب سرد شستشو دهید و مو های تان را خشک کنید . بوی خوبی نخواهد داشت اگر آن را با حوصله شستشو نکنید .

  • 15 – از آب سرد برای شستن مو هایتان استفاده کنید …

این ممکن است نکته نسبتا ناراحت کننده ای در نظر گرفته شود اما با این وجود مفید است . شما همیشه باید موهای خود را با آب سرد شستشو دهید ، زیرا شفت مو را محکم نگه می دارد و روزنه های پوست بسته می شوند . آب گرم می تواند موجب آسیب زدن به مو های تان شود و ریزش و سستی آن را به همراه بیاورد . آب سرد رطوبت را از بین می برد و موهای شما را براق می کند .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *