#


با مدل های گوناگون لوازم آرایشی و کاربرد آن ها آشنا شوید

لوازم آرایشی
6 نوامبر 2017 بدون نظر 1317 بازدید

با مدل های گوناگون لوازم آرایشی و کاربرد آن ها آشنا شوید

با مدل های گوناگون لوازم آرایشی و کاربرد آن ها آشنا شوید

با داشتن وسایل مناسبی مانند برس ها ، پرچین های حرفه ای و دو قلو ها می توانید چهره ای زیبا برای خود بسازید ، ولی آیا کار با آن ها را بلد هستید؟ امروز تنوع زیادی در لوازم آرایشی وجود دارد و برای تهیه برس ، فرمژه ، موچین و سایر لوازم دیگر می توانید انتخاب های زیادی داشته باشید. قبل از اینکه برای خرید این لوازم اقدام کنید به شما پیشنهاد می کنیم که کاربرد هر وسیله ای را بدانید.

به طور مثال اگر ست قلم موهای آرایشی را بخرید آیا می دانید که کدام برای چه کاری است؟ به موچین های انبری بهتر می توانید کار کنید یا موچین های قیچی؟ در ادامه می خواهیم کاربرد هر یک از این وسایل را در اختیار تان قرار دهیم ، پس تا انتها این مطلب را بخوانید تا با کاربرد  هر یک از لوازک آرایشی بیشتر آشنا شوید.

برس سایه چشم

زمانی کهمی خواهید آرایش کلاسیک انجام دهید این را به یاد داشته باشید که سایه را در حجم زیاد و کلفت پشت پلک تان نزنید. در این مدل آرایش باید سایه را مانند خط چشم ولی رنگی بزنید. برای این کار به شما توصیه می کنیم که برس هایی که سر نازک و زاویه دار دارند را انتخاب کنید. این قلم مو با موهای نازک و ظریفی که دارد می تواند لایه نازکی از سایه را در پشت پلک تان به وجود آورد و باعث پر نشان دادن مژه های تان می  شود. اگر این برس ها زاویه دار باشند بهتر می توانید در زمان سایه زدن کنترل داشته باشید.

لوازم آرایشی

لوازم آرایشی

برس برنزه کردن

اگر عادت به استفاده از کرم های برنزه کننده دارید نباید آن را به هر طرفی که می خواهید بمالید. این کرم را باید رو به بالا مالیده شود ، به همین جهت شما به یک برس پهن نیاز دارید ، این برس شبیه به برس نقاشی است و باید با حرکت به جلو و عقب کرم را بر روی برن تان به طور یکسان پخش کنید. این برس به خاطر لایه های خاصی مه دارد اجازه نمی دهد که خطی بر روی برن تان باقی بماند. این را به یاد داشته باشید که در قسمت سینه باید برس را به شکل افقی حرکت دهید تا بهتر بتواند پوشش دهد.

برس ابرو

در برخی بخش ها ابروها به خوبی رشد نمی کنند و یا اینکه منجر به شکستگی می شوند ، به همین دلیل شاید نتوانید که دو ابروی شبیه به هم داشته باشید ، بنابراین نیاز دارید که یک سایه و یا مداد ابرو داشته باشید. این برس به خاطر سری تخت و موهای ضخیمی که دارد می تواند به ابروها حالت خوبی دهد. این برس را در ابتدا به سایه ابرو آغشته کنید و سپس بر روی قسمتی که ابرو رشد ندارد بکشید. پس از آن به سری دیگرش که مانند شانه است ابروی تان را مرتب کنید تا شکل طبیعی به خود بگیرد.

لوازم آرایشی

لوازم آرایشی

برس خط چشم

از هر قلمویی که دست تان آمد نباید برای خط چشم جامد استفاده کنید. چون امکان دارد که خط چشم خیلی صاف نشود و حتی پهن شود و باعث کوچک نشان دادن چشم های تان می شود. برای اینکه بتوانید خط چشمی زیبا و نازک بکشید می توانید از این برس کمک بگیرید و خطی صاف بکشید. بعد از آن می توانید با استفاده از این برس سایه هم بزنید.

برس محو کننده

اگر دوست دارید که در قسمت پایین چشم از یک رنگ سایه و در قسمت بالایی رنگ دیگری استفاده کنید بهتر است برای زیباتر شدن خط جدا کننده ی آن ها را محو کنید. شما می توانید برای این کار از برس محو کننده استفاده کنید و نقطه ی اتصال این دو رنگ را از بین ببرید.

برس گونه

تصور این را نکنید که با استفاده از یک رنگ رژ گونه می توانید آن چه که انتظارش را دارید برآورده کنید. برخی مواقع باید از چند رنگ استفاده کنید. به شما پیشنهاد می کنیم که برای این کار از برس هایی که موهای صاف و تیزی دارند استفاده نکنید چون باعث می شود که خط صافی بر روی گونه ها تا شقیقه ها به وجود بیاورد. برای انجام این کار باید از برسی استفاده کنید که مخصوص همین کار است و شکل مخروطی و کرکی دارد. با کمک این برس می توانید راحت تر رنگ ها را در آن ترکیب کنید و روی استخوان گونه بزنید.

لوازم آرایشی

لوازم آرایشی

برس سایه

اگر می خواهید که پشت پلک تان سایه ی پهنی بزنید به شما پیشنهاد می کنیم که از برس هایی که سری گردی دارند استفاده کنید. این مدل برس ها برای زدن سایه های پودری و کرمی بر روی پلک بالایی بسیار مناسب می باشد و می توانید با این برس راحت تر به پشت پلک و زیر پلک دسترسی داشته باشید. همچنین از این برس می توانید برای پاک کردن مواد آرایشی اضافی از روی پوست استفاده کنید و رنگی یک دست را ایجاد کنید.

برس هلالی زیر چشم

یکی از اشتباهات یک شما آن را انجام می دهید این است که با دست کانسیلر را زیر چشم پخش می کنید و از قسمت اصلی آن بیرون می روید. با استفاده از این برس می توانید کانسلر را فق در زیر چشم و در محدوه ی اصلی اش پخش کنید. همچنین می توانید برای روشن کردن قسمت داخلی و گوشه ی چشم از این برس کمک بگیرید.

لوازم آرایشی

لوازم آرایشی

برس لب

اگر از رژ لب کاسه ای استفاده می کنید باید با استفاده از این برس برای زدن آن استفاده کنید. حتی برای کشیدن خط لب هم می توانید از این برس کمک بگیرید. نوک سفت و تختی که این برس دارد باعص می شود که خط  زنده ای در دور لب تان بکشید و سپس از بیرون به سمت داخل رژ لب را بمالید. اگر از این برس ها استفاده کنید ماندگاری رژ لب تان نیز بیشتر می شود.

شانه ابرو ، دو طرفه برای بلند نشان دادن ابرو

شما می توانید برای پر کردن و فرم دادن به ابرو های تان از شانه ریملی ابرو استفاده کنید ، طرفی که زاویه دار است می تواند بهتر مناطق پراکنده را پر کند و سوی دیگر آن برای مرتب کردن و جهت دادن به موها استفاده می شود.

برس پنکیک و کرم پودر

زماین که از کرم پودر استفاده می کنید باید برخی از بخش های صورت را با زدن کرم پودر مجدد به رنگ یکسان در بیاورید. برای این کار نیازی نیست که دوباره از کرم پودر استفاده کنید ، فقط کافیست که این برس را به کمی کرم پودر آغشته کنید ئ بعد به آرامی بر روی قسمتی که تیتره تر است بمالید. تاثیری که این برس در زمان استفاده کردن دارد این است که به چهره ی شما حالت درخشانی می دهد. به همین خاطر تمام قسمت های پوست تان یک نواخت می شود.

لوازم آرایشی

لوازم آرایشی

برای استفاده از پنکیک علاوه بر این هکه از پد استفاده می کنید باید از برس هم استفاده کنید تا برخی جاهایی که استفاده از پنکیک در آن جا سخت است با این برس پوشانده شود. این برس را در زیر چشم ها ، نزدیک مژه و گوشه چشم بکشید تا به خوبی این قسمت ها هم پوشانده شوند. برای انجام این کار باید برس را به صورت ضربه ای بر روی پنکیک بزنید و به آرامی بر روی صورت تان به همان شکل ضربه ای بمالید.

برس باد بزنی

برخی اوقات ممکن است که از پنکیک زیاد استفاده کرده باشید و نمی دانید که چگونه آن را کم کنید. بهترین گزینه برای این کار برس بادبزنی می باشد. این برس نه تنها به آرایش تان صدمه ای نمی زند بلکه فقط اضافات پنکیک ، سایه و یا حتی رژ گونه را از صورت تان تمیز می کند ، بدون اینکه خیچ ردی از خود بر جای بگذارد.

لوازم آرایشی

لوازم آرایشی

به جز این برس ، برس های دیگری هم هستند که پهن و تخت می باشد و حدودا همین کار را انجام می دهند. برس بادبزنی یک برس پهن و تخت است که می تواند آرایش صورت را یکنواخت سازد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *