#


بافت تیغ ماهی چگونه است؟

8 آوریل 2018 بدون نظر 6935 بازدید

بافت تیغ ماهی چگونه است؟

یادگیری راهی ساده برای بافت تیغ ماهی

همه بر این اعتقادند که فصل بهار زمان تغییر می باشد، ولی شاید بهتر باشد هر فصلی تغییر مخصوص خودش را داشته باشد. تغییر رنگ مو و مدل مو یکی از بهترین تغییراتی است که ما در صورت مان ایجاد می کنیم، ولی با یک بافت زیبا هم می توانیم به این تغییرات جلوه بهتری بدهیم. بافت موی تیغ ماهی یکی از بهترین هاست، بافتی که شاید با دیدن آن فکر کنید کار شما نیست و هیچ وقت نمی توانید موهای تان را خودتان به این فرم ببافید. ولی این کار آسان تر از آن است که فکر می کنید، تنها مقداری تمرین و دقت لازم دارد.

برای مدل بافت تیغ ماهی بهتر است موهای تان خیس نباشد و روز دوم پس از شست و شوی مو بهترین تایم برای اعمال این مدل بافت مو است.

۱) موهای خود را به دو بخش برابر تقسیم نمایید. ما در این شیوه به آن ها دسته چپ و دسته راست می گوییم. بهتر است برای این که موهای تان حالت بهتری بگیرند از وسط مو تا آخر آن را اسپری مو بزنید. این کار موجب می شود موها در دست آسان تر حرکت کنند در عین حال از وز شدن مو و ناهماهنگی های احتمالی جلوگیری می نماید.

۲) بخش باریکی از دسته چپ جدا نمایید و روی دسته راست ببرید.

۳) اکنون بخش باریکی از دسته راست را بگیرید و روی دسته چپ ببرید. تلاش کنید دسته های انتخابی یک اندازه باشند تا بافت موی تیغ خیلی منظم و دقیق باشد.

۴) همین کار را تا انتهای موهای تان ادامه دهید. هر بار بخش کوچکی از دسته سمت چپ را روی دسته سمت راست برده و همین کار را با دسته سمت راست انجام دهید. دقت نمایید که باید این بافت را در اول کار خیلی محکم انجام دهید، بعد از پایان کار آن را شل تر می کنیم تا زیباتر دیده شود.

۵) انتهای موها را با یک کش ببندید، اکنون می توانید بافت موهای تان را یک مقدار بازتر و شل تر کنید تا نمای بیشتری بگیرد.

در پایان می توانید با اسپری زدن روی موهای تان آن را براق تر کنید.

بافت موی تیغ ماهی خیلی مناسب موهای لایه لایه و حتی موهای کوتاه می باشد.

اگر موهای شما رده های هایلایت داشته باشد در این نوع بافت خیلی زیباتر دیده می شود.

شما می توانید این مدل مو را در پشت سر هم به زیبایی انجام دهید اما برای بافت داخل مو کارهای بیشتری را می بایست انجام دهید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *