#


ایده هایی برای آرایش بهتر صورت

25 آوریل 2018 بدون نظر 1723 بازدید

ایده هایی برای آرایش بهتر صورت

نکاتی در مورد آرایش صورت

افزایش سن همیشه هم به زیان شما نیست! بنا بر گفته‌های یک آرایشگر بازیگران مشهور هر اندازه که سن خانم‌ها بیشتر می شود، میزان بافت چربی‌ در صورت آنها کاهش می یابد . وی می‌گوید:” از این نکته مثبت استفاده کنید و ساختار استخوانی صورتِ خود را به نمایش بگذارید. احتمالا بارها تصاویر هنرپیشگان زیبا و هنرمندان hollywood را در مجلات مشاهده کرده اید و ا زخودتان سوال کرده اید که آن ها برای داشتن چنین چهره عالی چه میکنند؟ در حقیقت این چهره های بی عیب، نتیجه زیرساری پوست با کرم پودر و کانسیلر (کرم پودر فشرده) هاست.پیش از آرایش صورتتان را خوب تمیز کرده و با کرم های مرطوب کننده و آب رسان چرب کنید. برای پوشاندن نقاط قرمز، لکه ها و تیرگی های پوستتان از کانسیلری مایع استفاده کنید این کانسیلر باعث محو شدن معایب پوست شما شده و علاوه بر آن ظاهری درخشان و نورانی به پوست شما می بخشد.

همیشه از زیرسازهایی( کرم پودر، کانسیلر و غیره) با تم رنگی زرد استفاده کنید. زیرسازهایی که زمینه ی زرد دارند باعث گرمی بخشیدن به چهره شده و ظاهری جوان تر به صورت شما می بخشد. به هیچ عنوان همه ی صورت خود را با زیرسازی نپوشانید. هیچ چیز به اندازه ی چندین لایه کرم پودر روی صورت شما را مسن تر نشان نمی دهد. توصیه می شود برای استفاده از زیرسازی همیشه از یک قطعه اسفنج استفاده کنید. اسفنج را خیس کرده و بعد از این که آب آن را کاملا گرفتید، به کرم پودر آغشته کرده و به صورت ضربه ای روی صورت خود بزنید.

به خانم های بالای سی و پنج سال توصیه می کنیم حتما از فرمژه استفاده کنند. هرچه سن شما بالاتر می رود حالت تاب دار مژه های تان کم تر می شود؛ بنابراین توصیه می شود حتی اگر ریمل هم نمی زنید، استفاده از فرمژه را فراموش نکنید. مژه های تاب دار چشم های شما را درشت تر و درخشان تر و سن شما را از آنچه هست کم تر نشان می دهند.

هرچه سن شما بالاتر می رود حالت تقارن ابرو هایتان هم کم تر می شود ؛ اما این بدان معنا نیست که با برداشتن بیش از حد می توانید باعث رفع این مشکل بشوید، با این کار فقط باعث نازک تر شدن ابرو هایتان می شوید. هنگام استفاده از موچین همیشه این نکته را به خاطر داشته باشید و دقت کنید فقط ابرو های اضافه را بردارید. برای شکل دادن و یا تغییر فرم ابرو هایتان حتما به آرایشگری حرفه ای مراجعه کنید. همیشه از برس بزرگی برای زدن رژ گونه استفاده کنید. همیشه به یاد داشته باشید که برای همگون ساختن رنگ همه ی صورت تان علاوه بر گونه ها برس رژ گونه را روی پیشانی، نوک بینی و چانه هم بکشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *