#


انواع کـرم پودر

کـرم پودر
25 فوریه 2017 بدون نظر 1073 بازدید

انواع کـرم پودر

کـرم پودر رقیق

معمولا کـرم پودر رقیق برای هر کس در هر سنی مناسب است. این نوع کرم پودر در انواع مارک ها به بازار عرضه شده است و هر کس با توجه به رنگ پوست و نیز بودجۀ خود می­تواند یکی را برگزیند. استفاده از این نوع کرم پودر بسیار آسان است.

کـرم پودر بی رنگ

کـرم پودر رقیق در اشکال مختلف شیشه­ ای یا تیوبی و رنگهای گوناگون به ­فروش می­رسد. اگر شما پوست جوانی دارید سبک ­ترین آنها را که فاقد رنگ باشد انتخاب کنید.

این نوع کرم پودر در حالت طبیعی پوست را خفظ می­کند و صورت را در هاله­ای از پودر شفاف می­گیرد.

کجا باید کـرم پودر بزنید

مصرف درست کـرم پودر اهمیت زیادی دارد. اگر راه کار را ندانید نتیجۀ دلخواهی نمی­گیرید. کرم پودر را باید روی صورت و گردن پخش کنید.

به خط موها زیاد نزدیک نشوید و سعی کنید کرم پودر را در نزدیکی خط رویش موها محو کنید. زیرچانه و گردن را حتماً کرم پودر بزنید زیرا درغیر این­صورت پوست گردن و صورت دو رنگ متفاوت دیده می­شوند و آرایش صورت تصنعی به ­نظر می­آید.

اگر چین و چروک ریزی روی پوست- مثلاً اطراف چشمها- دارید مصرف کرم پودر در این نقاط را به حداقل برسانید، زیرا مقدار زیاد کرم پودر درون چین ­ها می­رود و آنها را دوچندان به ­نمایش می­گذارد.

اگر می­خواهید از سایۀ چشم استفاده کنید، زیر آن کرم پودر نزنید، زیرا سبب می­شود سایه درون چین­ ها جمع شود و منظرۀ زشتی پدید آورد.

همه چیز درباره دنیای آرایش و زیبایی را باما بخوانید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *