#


اندام زیبا و خیره کننده مردانه

اندام مردانه
2 ژوئن 2017 بدون نظر 2627 بازدید

اندام زیبا و خیره کننده مردانه

اندام زیبا و خیره کننده مردانه

خانم ها اغلب دوست دارند مردان دارای اندامی متناسب و جذاب باشند . پس با ما همراه شوید تا اندامی زیبا و جذاب داشته و زیباتر از هر وقت دیگری به چشم خانم ها بیایید .

شکم شش تکه ی خوب

طبق تحقیقاتی که به عمل آمده مشخص شده است عضلات در بدن مردها می باشد . با توجه به اینکه عضلات شکم در جلو و میانه ی بدن قرار دارد پس در اولین نگاه چشم زنان به آن می افتد البته به طور قطع بعد از چهره تان و در حالی که لباس نپوشیده باشید . طی تحقیقات انجام شده مردانی که حجم زیادی چربی در ناحیه شکم دارند میزان کمتری تستسترون در بدنشان ترسح شده که باعث کاهش میل جنسی و حتی کاهش قابلیت باروری آن ها می گردد .

باسن متناسب

زمانی که پشت شما به یک خانم است او به هیچ عنوان به پشت سر شما یا حتی پشت پاهایتان نگاه نمی کند . طبق مطالعه ای که بر روی 100 خانم انجام شد اکثرا اظهار کردند باسن عضلانی مورد علاقه آن ها می باشد . یعنی زمانی که دارید فوتبال یا بسکتبال نگاه می کنید شریک شما باسن و پشت پاهای شما را در مورد دیدن قرار می دهد .

شانه های پهن و قوی

اندام مردانه

اندام مردانه

مطالعاتی که در دانشگاه آلبانی صورت گرفته مشخص گردید که رضایت جنسی خانم ها رابطه ی نزدیکی با جذابیت و چهار شانه بودن شریکی دارد . مردانی که دارای شانه های افتاده ای هستند می توانند به باشگاه رفته و تمرین کنند .

کمر مخروطی وعضلانی

طبق تحقیقات به عمل آمده 79 درصد خانم ها پهنای پشت آقایان یعنی نسبت پهنای شانه به دور کمر را یکی از عوامل جذابیت مردان می دانند . چهار شانه بودن و اندامی که به اصطلاح هفتی است می تواند قد مردان را از نظر جذابیت تحت الشعاع قرار دهد .

بازوهای قوی و سفت

داشتن بازوی عضلانی نیز یکی دیگر از مواردی است که موجب جذابیت مردان در نظر خانم ها می شود . از نظر آن ها داشتن بازوهای عضلانی نشان دهنده ی این است که شما به خوبی می توانید از بدنتان مراقبت کنید و خانم ها دوست دارند بازوی عضلانی مردان از درون آسیتن تیشرت یا کت شان مشخص باشد . در نظر خانم ها داشتن بازوهای قدرتمند یعنی توانایی محافظت مرد از زن و این یعنی اینکه مرد می تواند بی شک او را از زمین بلند کند .

سینه های خوش تراش

همان طور که قبلاً هم گفتیم خانم ها علاقه وافری به مردانی با اندام ورزیده دارند ؛ خانم ها ترجیح می دهند مردان ورزیده باشند نه چاق و یا دارای عضلات بسیار حجیم . شما یک سینه ی محکم می خواهید نه سینه های عضلانی خیلی بزرگ .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *