#


انتخاب رنگ لاک مناسب برای فصل پاییز

لاک مناسب
22 اکتبر 2017 بدون نظر 1075 بازدید

انتخاب رنگ لاک مناسب برای فصل پاییز

انتخاب رنگ لاک مناسب برای فصل پاییز

رنگ هایی که در پایییز هستند بسیار زیبا و جذاب می باشند و می توانید با ایده گرفتن از این رنگ ها که در طبیعت وجود دارد لاک های خوش رنگی را انتخاب کنید و بر روی ناخن های تان بزنید. منظور ما این نیست که رنگ لاک تان را شبیه به رنگ کدو و یا دارچین انتخاب کنید به شما پیشنهاد می کنیم که این مطلب را تا انتها بخوانید تا متوجه شوید که منظور ما چه چیزی می باشد.

انواع رنگ لاک مناسب پاییز

رنگ لاک سرمه ای

بیشتر خانم ها به لاک هایی که تیره هستند علاقه ی زیادی دارند. مخصوصا لاک های مشکی و سرمه ای که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. لاک آبی تیره برای فصل پاییز مناسب است و می تواند دست های تان را زیباتر نشان دهد.

لاک مناسب

لاک مناسب

رنگ لاک بنفش

اگر شخصی علاقه ای ربه رنگ لاک تیره ندارد و می خواهد از رنگ روشن تری استفاده کنید می تواند از این رنگ لاک استفاده کند و به ناخن هایش زیبایی ببخشد. رنگ لاک بنفش از تن رنگ های مختلفی بهره می برد و می توانید متناسب با هر پوستی از رنگ تیره و یا روشن تر آن استفاده کنید.

لاک اکلیلی

شما می توانید لاک های اکلیلی و طرح دار را بر روی هر رنگ لاکی که دوست دارید استفاده کنید. همچنین می توانید آن را خالی بر روی ناخن های تان بزنید.

لاک مناسب

لاک مناسب

رنگ لاک قرمز

یکی از رنگ هایی که می توانید در هر فصلی و برای هر رنگ پوست و تناژ پوستی استفاده کنید رنگ قرمز است. این رنگ لاک برای ناخن های تان بسیار زیبا می باشد و برای فصل پاییز بسیار مناسب می باشد.

لاک مناسب

لاک مناسب

لاک نود

برخی اوقات کسانی هستند که نمی توانند از یک رنگ لاک برای ناخن های شان استفاده کنند به این افراد پیشنهاد می کنیم که از لاک های نود استفاده کنند. این لاک ها اگر کمی برق ناخن بر روی آن ها بزنید زیبایی شان تکمیل می شود و ناخن های تان را زنده و سرحال نشان می دهند.

رنگ لاک قرمز مایل به قهوه ای

رنگ های قهوه ای و قرمز از تنوع بالایی برخوردارند و اگر این دو را با هم ترکیب کنید می تواند رنگ مناسبی برای فصل پاییز باشد و به خانم ها حالت رسمی و زیبایی بدهد.

رنگ لاک نقره ای

یکی دیگر از رنگ های مناسب پاییز رنگ لاک نقره ای می باشد. ولی باید برای استفاده از این رنگ لاک به رنگ پوست تان توجه کنید. به خاطر اینکه رنگ نقره ای و خاکسنری به گونه ای است که به هر رنگ پوستی نمی آید، ولی برای فصل پاییز رنگ بسیار مناسب و زیبایی است.

لاک مناسب

لاک مناسب

رنگ لاک سبز آبی

یکی از خاص ترین رنگ ها برای ناخن رنگ لاک سبز می باشد. با توجه به رنگ هایی که در فصل پاییز وجود دارد این رنگ لاک می تواند ترکیب مناسبی برای این فصل باشد. به خاطر این که این رنگ حالت رنگین کمانی دارد و اگر نوری بر روی آن بتابد باعث می شود که جلوه ی زیباتری پیدا کند.

رنگ لاک نارنجی

این رنگ لاک برای فصل هایی که رنگ اصلی ان قرمز و نارنجی است بسیار مناسب می باشد و برای خانم هایی که رنگ لاک روشن را می پسندند بسیار مناسب است. این رنگ لاک را بر روی هر رنگ پوستی بسیار زیبا به نظر می آید و به خاطر تنوع رنگ بالایی که دارد برای هر سلیقه ای خوب می باشد.

لاک مناسب

لاک مناسب

رنگ لاک طلایی متالیک

رنگ لاک طلایی متالیک یکی از رنگ هایی است که برای این فصل از آن استفاده می شود و بسیار مناسب می باشد. این لاک دارای تن تیره و روشن می باشد و باعث می شود که جلوه ی خاصی را به دستان تان بدهد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *