#


استفاده از لوازم آرایش پیری را به دنبال دارد

17 دسامبر 2017 بدون نظر 1061 بازدید

استفاده از لوازم آرایش پیری را به دنبال دارد

استفاده از لوازم آرایش پیری را به دنبال دارد

اگر می خواهید زیبا شوید این یک امر پسندیده ای است ولی کارشناسان به آرایش کردن در هر روز و به طور مدام بانوان هشدار می دهند. اگر از لوازم آرایش زیاد استفاده کنید باعث ایجاد اثرات زیادی بر روی سلامتی می شود که در ادامه به برخی از آن ها اشاره کرده ایم.

چروکیدگی پوست

زمانی که به صورت تان لوازم آرایشی می زنید باعث شسته شدن چربی طبیعی ، مواد معدنی و ویتامین مورد نیاز پوست می شود و در نهایت پوست تان را شل و چروک می کند و همین مسئله باعث پیر نشان دادن شما می شود. پس به شما پیشنهاد می کنیم که هر روز از لوازم آرایش استفاده نکنید تا پوست تان جوان تر بماند.

جوش های مزاحم

لوازم آرایش بدتری چیزی است که جوش های روی پوست را تغذیه می کند، لوازم آرایش باعث ایجاد فضا برای رشد آکنه و جوش می شود و از سوی دیگر درمان جوش ها اثراتی را بر روی پوست باقی می گذارند که باعث کاهش زیبایی می شود.

عفونت چشم

چشم ها نسبت به لوازم آرایشی از حساسیت بالایی برخوردارند و با اینکه ریمل باعث زیباتر شن مژه ها می شود ولی امکان دارد که باعث ریزش آن ها شود. همچنین اگر هر روز از سرمه و خط چشم استفاده کنید باعث ایجاد خارش، خشکی آب چشم، قرمزی، حساسیت و عفونت می شود. اگر سایه چشم به داخل چشم برود باعث تشدید شدن عفونت چشم می شود.

اختلالات پوستی

اگر همیشه از کرم ها و پودرها استفاده می کنید به خاطر سدیم سولفاتی که در آن وجود دارد باعث می شود که دیواره های محافظتی پوست را تا ده درصد کاهش دهد. بنابر این اگر احساس کردید که دچار التهاب خارش قرمزی جوش شدید باید استفاده از لوازم آرایش را متوقف کنید.

آلرژی پوستی

مواد آرایشی دارای پارابن می باشد که ریشه عفونت و آلرژی می باشد. حتی موادی که عطری هستند به صورت منفی با نور خورشید واکنش نشان می دهند و باعث ایجاد لکه های تیره رنگ بر روی پوست می شود.

پف زیر چشم

اطراف چشم نسبت به سایر قسمت های صورت به مواد شیمیایی زودتر واکنش نشان می دهد. هیچ فردی تیرگی دور چشم را دوست ندارد و طبع مطالعات انجام شده نشان می دهد که نه تنها کمبود خواب باعث ایجاد پف در زیر چشم می شود بلکه مواد آرایشی هم نقش مهمی در این زمینه دارد که برای پوشاندن آن با لوازم آرایش باعث تشدیدتر شدن آن می شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *