#


از بین بردن موهای زیر پوستی پا

25 می 2017 بدون نظر 3041 بازدید

از بین بردن موهای زیر پوستی پا

از بین بردن موهای زیر پوستی پا

یکی از مشکلات پوستی که اکثر خانم ها را را درگیر کرده است رشد موهای زیر پوست پا می باشد که این مشکل پوستی نوعی فولیکول است که به جای رویش در بیرون پوست پازیر پوست شما رشد می کند که ممکن است موجب آسیب پوست بشود یا اینکه کرک های مو دیده شود. حال در نوشتار زیر ما به شما روش های ساده ی رفع این مشکل را می گوییم:

روش طبیعی و خانگی:

-از موادآرایشی بدون الکل استفاده کنید چرا که موجب جلوگیری از رشد موی زائد میشود.

_ حداقل دو بار در هفته موهای بدن خود را بتراشید چرا که با این روش از رشد موهای زاید جلوگیری می کنید.

_ بعد ازینکه وکس یا شیو میکنید برای این که منافذ پوست تان باز شود تا مو زیر پوست نروید 48 ساعت بعد حتمن پاهایتان را با آب گرم بشوئید.

_ از آنجا که موهای زیرپوستی درپوستهای خشک میروید سعی کنید که همیشه بعد از از بین بردن موهای زاید پوست را مرطوب نگه دارید.

_ با تهیه کمپرس شیرگرم و نان بیات مشکل را برطرف کنید.بدین شکل که ابتدا شیر را گرم کنید سپس یک تکه نان بیات را داخل شیرفرو کنید تا نرم شود بعد نان را روی آن قسمت از پوست که موهای زیر پوستی دارد بگذارید بماند تا نان کاملا خنک شود. این کار را تا 15 دقیقه چند بار انجام دهید. سپس اگر منفذهای زیرپوستی باز شده بودند با موچین موها را خارج کنید.

_ آسپرین :دو عدد قرص آسپرین را در کمی آب گرم له کنید بعد با کمی عسل مخلوط کنید و خمیری را که به دست می آید روی موی زیر پوستی بگذارید آسپرین کمک می کند موها زودتر خارج شوند.

_ بعد از وکس یا شیو لباس های گشاد بپوشید چراکه لباس تنگ باعث رویش موهای زیر پوستی و زبری پوست می شود.

_ پنبه را آغشته به سرکه سیب کنید و سپس روی موهای زیر پوستی بگذارید تا سرکه کاملا جذب پوست بشود    اینکه نتیجه بگیرید روزی 2 بار این کار را انجام دهید

_ ژل آلوورا دارای خاصیت نرم کنندگی و آنتی اکسیدانی می باشد که باعث می شود پوست نرم شود و از رویش موهای زیر پوستی جلوگیری کند بنابرین ژا آلوورا را روی پوست بمالید سپس اجازه بدهید 30 دقیقه روی پوست بماند و بعد با آب سرد بشویید.

_ آب خیارخاصیت نرم کنندگی دارد پس آب خیار را دوبار در روز به پای خود بمالید چراکه از رویش موهای زیر پوستی جلوگیری می کند.سعی کنید .

_ جوش شیرین خاصیت ضد التهابی و آنتی باکتریایی دارد پس 1 قاشق جوش شیرین را با 2 قاشق آب ترکیب کنید بعد روی پا بمالید چرا که برای جلوگیری از رویش موهای زیر پوستی مناسب است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *