#


چند اشتباه در مد و آرایش که شما را پیر می کند

آرایش
9 آگوست 2017 بدون نظر 1091 بازدید

چند اشتباه در مد و آرایش که شما را پیر می کند

آیا سبک شما سن واقعی شما را نمایش میدهد؟

آیا سبک شما سن واقعی شما را نمایش میدهد یا بدتر از آن، باعث می شود که شما پیرتر شوید؟ توصیه های ضد پیری از متخصصان را بخوانید.

ضد ضد پیری

انتخاب لباس و لوازم آرایشی می توانید حس و سبک شما را برجسته کند، بهترین ویژگی های شما را برجسته کند، و ظاهر شما را تازه و پر از زندگی نگه دارد. اما گاهی اوقات این تصمیمات می تواند جور دیگری نتیجه دهد: یک لباس نامناسب که در تمام قسمت های اشتباه بروز دهنده است یا سایه ای از آرایش که خطوط و چین و چروک های زیبا را برجسته نمی کند. ژان پینگ، هنرمند آرایش مشهور لواس، می گوید زنان همیشه لباس های مد و زیبای خود را به روز رسانی نمی کنند وقتی که آنها پیرتر می شوند در صورتی که این کار لازم است. در غیر این صورت، همان محصولات و قطعاتی که یک بار به خوبی کار می کردند، به طور ناگهانی می توانند سن واقعی را نشان دهند یا حتی بدتر از آن که آنها را واقعا بزرگتر نشان دهند. در اینجا چند اشکال زیبایی عمومی و توصیه های ضد پیری و چگونگی رفع آنها وجود دارد.

پوشیدن لباس خیلی مرسوم

مگر اینکه شما در بودجه نامحدود هستید، از سبک های مشهور نیویورک آلانا کالن استفاده کنید؛ شما نمیتوانید خیلی آنها را بپوشید قبل از اینکه آنها عقبتر از مد روز به نظر برسند. او می گوید: “به جای سرمایه گذاری در لباس هایی که ممکن است در فصل بعد قدیمی باشند، به موارد کلاسیک و پیچیده ای که در آزمون زمان سر بلند بیرون می آیند بیاندیشید.” این به این معنا نیست که شما نمیتوانید سبکهای عجیب و غریب را در کمد لباس خود وارد کنید. “نگاهی به گرایش هایی ماندنی هستند بیاندازید: چرم، نظامی، قهوه ای تیره، قهوه ای و خرده برش هایی مانند شلوار های سفارشی و دامن مداد”.

نوستالژیک بودن در مورد لباس

کلن می گوید: “هنگامی که مشتریان خصوصی را به یک تعمیر و بازسازی مد معرفی میکنیم، می بینم که آنها تمایل دارند بر روی چیزهایی که به خوبی اندازه نمی شود اسرار می ورزند.” “بعضی ها خیلی بزرگ هستند و جعبه ای هستند؛ بعضی از آنها خیلی کوچک هستند که می توانید به سختی دکمه های آنها را ببندید، اما آنها همچنان اسرار می ورزند،  این به این دلیل است که یا آنها به دلیل پول زیادی که صرف کرده اند یا به خاطر ارزش های احساسی وسواس به خرج می دهند”. در صورت امکان، این گزینه ها را مخصوص خود طراحی کنید، به طوری که بتوانید آنها را با اعتماد به نفس بپوشید. در غیر این صورت، آنها را اهدا کنید، آنها را به یک فروشگاه دست دوم بفروشید، یا آنها را از گنجه خود بیرون آورید و آنها را به عنوان خاطرات ذخیره کنید نه به عنوان بخشی از کمد لباس فعلی خود.

موهای خیلی بلند داشتن

بسیاری از زنان وابسته سبک های جوانان و سبک های کوتاه هستند معروف به “موهای مادران” “اما وقتی که شما مسن تر می شوید و شروع به از دست دادن چربی در صورت می کنید، مو های واقعا طولانی و صاف در واقع می تواند صورت شما را کشیده نشان دهد دکتر ملانی گراسمن متخصص پوست در شهر نیویورک و جراح زیبایی می گوید:” انتخاب یک مدل مو با در نظر گرفتن لایه های صورت و تعداد زیاد قسمت های بدن، از سوی دیگر، می تواند کمک کند صورت شما گرد تر و جوان تر به نظر برسد.

استفاده از خط چشم سنگین

پینگ می گوید: بالا آوردن چشم های دراماتیک تیره و تاریک می تواند دشوار باشند، و آنها در اغلب زنان در سن بالاتر سخت تر می شود دلپذیر کرد. او می گوید: “مژه های ما زمانیکه بزرگتر می شویم نازک تر می شوند و گاهی زنان هم برای پرداختن به آن ها مقدار زیادی آرایش سیاه استفاده می کنند. “با این همه، این امر به چروک های اطراف چشم شما می افزاید.” او می گوید، به جای این که یک خط چشم سیاه، قهوه ای یا خاکستری تیره را انتخاب کنید به یاد داشته باشید که هر چه کمرنک و سبک تر بهتر است. همچنین خط چشم های مایع که می تواند بیش از حد سنگین باشد، را استفاده نکنید یک مداد ساده و نرم را انتخاب کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *