#


آرایش هایی برای خانم هایی که دچار آلرژی فصلی می شوند

30 جولای 2018 بدون نظر 2281 بازدید

آرایش هایی برای خانم هایی که دچار آلرژی فصلی می شوند

راهکارهای آرایشی برای خانم هایی که آلرژی فصلی دارند

یکی از مشکلات متداولی که در فصل های بهار تابستان به سراغ برخی از افراد می آید آلرژی فصلی است. با بروز این مشکل معمولا عوارضی مانند عطسه های مکرر، قرمز شدن چشم ها و صورت و آبریزش بینی را همراه خود دارند. افرادی که دچار آلرژی فصلی می شوند، برای آرایش کردن همیشه دچار مشکل می شوند. ولی ما در ادامه روش هایی برای آرایش این دسته افراد را ارائه داده ایم.

تمام لوازم آرایشی خود را ضد حساسیت و ضد آب تهیه نمایید

شما باید برای تمام چیزهایی که با پوست و به خصوص با چشمان شما در ارتباط است دقت داشته باشید. بنابراین لوازم آرایشی یا کیفیت و استاندارد برای این دسته از افراد اهمیت بسیار بالایی دارد. در صورتی که آلرژی فصلی موجب آبریزش چشمان تان می شود باید محصولات آرایشی که ضد آب هستند را انتخاب نمایید.

لذا ریمل ضد آب روزانه شما کافی نبوده و باید از خط چشم ضد آب نیز استفاده نمایید. در صورت انجام ندادن این کار ممکن است که آرایش چشمان شما یا پاک شود و یا پخش شوند. همچنین از محصولی که استفاده می کنید نباید دارای عوامل حساسیت زا باشد تا نشانه های آلرژی را شدیدتر نکند. ولی انتخاب لوازم آرایشی ضد حساسیت و استاندارد کار سختی بوده و در این مورد، با مشورت پزشک متخصص محصولات ضد حساسیت واقعی و باکیفیت را تهیه نمایید.

از خط چشم سرمه ای استفاده کنید

افرادی که دچار حساسیت فصلی می شوند، شدیدا به عوامل آلرژی زای موجود در هوا واکنش نشان می دهند. در این مواقع استفاده از محصولات ضد آب و ضد حساسیت نیز نمی تواند مشکل را برطرف نماید، زیرا قرمز شدن چشم موجب خراب شدن آرایش شما شده و ظاهر شما را خسته و بیمار نشان می دهد. نقطه مقابل رنگ قرمزی داخل چشم، رنگ آبی است و با به کار بردن این رنگ در آرایش باعث می شود که قرمزی چشمان کمتر جلب توجه کنند.

بنابراین برای آرایش در فصل آلرژی پیشنهاد می شود که خط چشم آبی را جایگزین خط چشم مشکی کند.

نشانه های آلرژی فصلی را پوشش دهید

علائمی که بر اثر آلرژی فصلی ایجاد می شوند فقط مخصوص چشم ها نیست و کناره های چشم، بینی، گونه ها و حتی تمام صورتی نیز امکان دارد نسبت به عوامل آلرژی زا واکنش نشان دهند و قرمز گردند. در این مواقع تنها با یک لایه کرم پودر این مشکل برطرف نمی شود و شما باید قرمزی روی صورت و دور و بر چشم و بینی را نیز با استفاده از تحصحیح کننده رنگ محو کنید. همانگونه که اطلاع دارید تصحیح رنگ یک روش مفید برای داشتن آرایش یکدست و بی نقص بوده و در این روش از رنگ های مکمل مشکلات پوستی برای محو کردن آن ها کمک بگیرید.

رنگ مکمل قرمزی پوست، سبز-آبی می باشد و به کار بردن یک تصحیح کننده با این رنگ بر روی نقاطی که دچار قرمزی شده اند، می تواند مشکل شما را برطرف نماید. بعد از استفاده از این تصحیح کننده، آن را محو نمایید و از کرم پودر همرنگ پوست خود بر روی آن استفاده نمایید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *