#


آرایش در فصل گرما

آرایش در فصل گرما
7 می 2017 بدون نظر 1099 بازدید

آرایش در فصل گرما

آرایش در فصل گرما

در فصل تابستان بخاطر گرمای هوا معمولا آرایش بیش از چند ساعت دوام نمی آورد.در اینجا نکات آرایشی مناسب فصل تابستان را برای دوام بیشتر آرایش برایتان ذکر خواهیم کرد.

برای اینکه کرم پودرها یا کرم ضد آفتاب روی پوست نماسد قبل از استفاده از آنها صورت را از چربی پاک کنید و برای شستشوی صورت از شوینده های بدون چربی استفاده کنید و بعد با حوله یا دستمال تمیز صورتتان را پاک کنید.سپس برای بسته شدن منافذ پوست یک تکه یخ بردارید و به آرامی روی کل صورتتان بکشید.وبی آنکه فشاری به پوست وارد کنید به آرامی صورت را با یخ ماساژ دهید.بعد با یک حوله تمیز صورتتان را خشک کنید و آرایش را شروع کنید.

برای اینکه پوست در طول روز سنگین نباشد از ضد آفتاب هایی که سبک هستند استفاده کنید ،مثلامی توانید از ضد آفتاب های مایع استفاده کنید.اگر پوست تان چرب است و زود به زود عرق می کنید حتما یک لایه پرایمر زیر آرایش بیشتر به ناحیه پیشانی و خط روی بینی بزنید.بهتر است از پرایمر مات  برای تابستان استفاده کنید که باعث براق شدن چهره نشود و حالت طبیعی صورتتان را از بین نبرد.

ضمنا از مواد آرایشی استفاده کنید که سبک ترند تا در اثر گرما ماسیده نشوند.پس از جذب کرم پرایمر برای جلوگیری از عرق کردن از پنکیک‌های خشک استفاده کنید.

ضمنا از آنجا که در تابستان نور آفتاب بیشتر است رنگ کرم پودرتان باید متفاوت‌تر باشد، چرا که گرمای هوا سرعت‌ تعریق را بیشتر می‌کند. کرم‌پودر خود را با سرم‌های فاقد چربی یا کرم‌های فاقد چربی مخلوط‌کنید تا روی صورتتان حالت چسبندگی و ماسیدگی پیدا نکند. برای این کار می‌توانید از سرم‌های احیاکننده استفاده کنید. معمولاً در فصل تابستان باید از رنگ‌های گرم ولی ملایم استفاده کنید.

برای پایداری آرایش از مدادهای ابروی کاملاً خشک نه روغنی و یا سایه‌های ابرو استفاده کرده و کمی به ابروها فرم دهید. استفاده از مدادهای چرب  در اثر گرما باعث رنگی شدن اطراف ابروها شده و آن‌ها را مصنوعی نشان خواهد داد.کمی هم ریمل ضد آب آن هم تنها به پلک‌های بالایی زده که در اثر گرما زیر چشم‌ها و گاهی هم پشت پلک سیاه نشود و آرایشتان به همان  تمیزی اول باقی بماند. بهتر است شب موقع خواب با یک مداد مشکی خطی سیاه داخل چشم‌ها بکشید تا این سیاهی لابه لای مژه ها رفته و فرمی کاملاً طبیعی به چشم‌ها دهد،و آن‌ها را زیباتر نشان دهد.بهتر است در فصل گرما لب‌ها را مرطوب نگه‌دارید. و بجای استفاده از انواع رژها از برق لب و لیپ‌استیک چرب استفاده کنید.

برای آرایش چشم در روزهای گرم نیز سعی کنید سایه‌هایی را انتخاب کنید که براق و روشن هستند و سراغ رنگ‌های تیره نروید.همچنین چون تعریق در تابستان زیاد است، هر چند روز یک‌بار به چشمان خود استراحت بدهید و اصلاً از هیچ پودری استفاده نکنید تا چشمانتان دچار حساسیت نشود.در انتهای کارتان از اسپری تثیبت کننده آرایش استفاده کنیدتا آرایش ساعتها روی پوستتان بماند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *