#


آرایش صورت در فرم های مختلف

آرایش صورت
30 ژانویه 2017 بدون نظر 1017 بازدید

آرایش صورت در فرم های مختلف

صورت زیبا با آرایشی براساس فرم صورت.

هدف از آرایش صورت زیبا کردن چهره است. ولی همین آرایش باید با چهره تناسب داشته باشد همچنین با سن و موقعیت اجتماعی شخص هماهنگ باشد. آرایش غلیط شما را زیبا نمی‌کند، بلکه باید شما طوری آرایش کنید که ویژگی‌های مثبت موجود در صورتتان را بیشتر نشان دهد و عیب‌های صورتتان را بپوشاند.

اگر صورت مربعی شکل دارید.

اگر صورت مربع شکل دارند نباید از آرایش‌های غلیظ استفاده کنید. آرایش شما باید ملایم و براق باشد.سعی کنید از رژ لب های تند استفاده نکنید. از رژلب‌های صورت استفاده کنید. ضمن آنکه استفاده از خط چشم‌های تیره نیز مناسب نیست.

اگر صورتی گرد دارید.

اگر پایین صورت شما با پیشانی پهنایی یکسان دارد و گونه‌هایتان نیز برجسته است پس صورتتان گرد است و شما می‌توانید آرایش تیره به چشم داشته باشید. برای تیره کردن چشم‌ها بهتر است از خط چشم‌های مایع استفاده کنید. همچنین می‌توانید از برنزه کننده‌هایی استفاده کنید که زیر استخوان گونه را برجسته نشان می‌دهد. برای اینکه گردی صورتتان کمتر نشان داده شود می‌توانید ابروهایتان را به شکل هشت بردارید.

اگر صورت بیضی شکل دارید.

اگر صورت بیضی شکل دارید شما به جای آرایش غلیظ بهتر است فقط از ترکیبی از سایه‌های متوسط یا تیره‌تر برای پوشاندن چین و چروک‌های صورتتان استفاده کنید. سعی کنید که رنگ رژ گونه‌تان هم برنزه باشد.

اگر صورت به شکل قلب دارید.

باید بدانید که رژگونه به هیچ عنوان مناسب نیست. شما باید از رژگونه مات استفاده کنید که بدون درخشندگی باشد. بالای استخوان گونه را براق نکنید زیرا در این صورت گونه هایتان بزرگ تر دیده می‌شود. از خط چشم‌های مدادی به جای خط چشم‌های تند و البته مایع استفاده کنید. از رژ ملایم یا قرمز استفاده کنید.

نکته:

استفاده بیش از حد از لوازم آرایشی به خصوص انواع روغنی آن می‌تواند منافذ پوست را مسدود کند . موجب بیماری شود. استفاده بیش از حد از محصولاتی که دارای مواد شیمیایی تحریک کننده است .می‌تواند موجب از بین رفتن روغن های طبیعی پوست شده . چین و چروک زیادی در پوست بوجود آورد. پس علاوه بر توجه به تناسب آرایش با فرم صورت و سن، سلامت پوست ایجاب می‌کند که کمتر از آرایش غلیظ استفاده کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *