#


چگونه با سایه زدن خود را جوان تر کنیم؟

سایه زدن
27 نوامبر 2017 2 نظر 1313 بازدید

چگونه با سایه زدن خود را جوان تر کنیم؟

چگونه با سایه زدن خود را جوان تر کنیم؟

دستکاری کردن بیش از حد کاسه چشم ها و گوشه داخلی چشم یکی از اشتباهات قدیمی است که در زمینه آرایش چشم بسیار رایج می باشد. پس سعی کنید از بافت هایی که برای این دو قسمت استفاده می کنید نرم و کاملا مخلوط شده باشد تا تعادل چشم ها را بر هم نزند.

اگر بتوانید سایه چشم را به طور صحیح استفاده کنید باعث می شود که چشم های تان بزرگ تر و طبیعی تر به نظر برسد و قسمت های دیگر آرایش تان هم جلوه ی بهتری به خود بگیرد. ولی اگر سایه چشم را نادرست انجام دهید باعث می شود که چشم های تان غیر طبیعی و کوچک تر از حالت طبیعی دیده شود و در نتیجه هماهنگی بین آرایش تان را هم از بین می برد.

سایه زدن

سایه زدن

با اشاره به اینکه نخستین بخش از چهره شما چشم ها می باشد که علائم پیری را آشکار می کند، استفاده صحیح و دقیق از سایه چشم نیز دارای اهمیت بالایی می باشد. اگر می خواهید اشتباهات تان را درست کنید می توانید نکات زیر به کار ببرید.

به حالت طبیعی چشم خودتان توجه کنید

محاسبه صحیح از ابعاد و حالت طبیعی چشم می تواند بر روی روش استفاده از سایه چشم تاثیر داشته باشد. به عنوان مثال کسانی که دارای چشم های روکش دارد هستند باید گوشه داخلی چشم های شان را روشن تر کنند تا بتوان باعث بزرگ تری دیده شدن آن ها شود. پس فهمیدن اینکه چه نوع چشم هایی دارید را باید در الویت اول بگذارید. این کار باعث می شود تا به شما کمک کند تا الگوی مخصوص چشم های تان را پیدا کنید. اکثر کسانی که در زمینه آرایش فعال هستند بر این باورند که مشخص کردن نوع چشم مهم ترین پایه برای آرایش چشم ها می باشد.

سایه زدن

سایه زدن

از سوی دیگر به کار بردن رنگ هایی که ملایم و خنثی هستند، به مقدار متوسط از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر از رنگ های تیره برای آرایش چشم استفاده کنید باعث می شود که چشم ها فرورفته تر و پیرتر به چشم بیاید.

سعی کنید برای زدن سایه زیادی از خط طبیعی پلک پایینی، پایین تر نیاید. اگر این کار را انجام دهید باعث می شود که چشم های تان به طرف پایین کشیده شود و خطوط ریزی که در اطراف چشم وجود دارد را برجسته تر نشان دهد.

تعادل و هماهنگی را در چهره برقرار کنید

با وجود اینکه اکثر خانم ها علاقه دارند چشمان شان سیاه و لب های قرمزی برای جذاب تر شدن داشته باشند، ولی قاعده ی کلی و مهمی وجود دارد که افراد متخصص در زمینه آرایش همچنان بر روی آن تاکید دارند: یا چشم ها یا لب! روش تاثیر گذاری سایه چشم در حالت چهره می تواند بر روی شیوه اثر گذاری رژ لب نزدیک باشد. در نهایت اگر چشم ها را سیاه و لب ها را قرمز کنید باعث می شود که یکی از آن ها خنثی باشد.

پس اگر می خواهید که چشم های تان را جذاب تر کنید می توانید از رنگ های ملایم برای لب های تان استفاده کنید. با انجام این کار می توانید تعادل طبیعی در جلوه های زیبایی تان حفظ می کند. ولی اگر می خواهید لب های تان را بیشتر جلوه دهید باید از سایه ای که برای آرایش چشم های تان استفاده می کنید خنثی باشد.

سایه زدن

سایه زدن

فقط از قواعد آرایش قدیمی پیروی نکنید

اکثر کسانی که به طور حرفه ای در زمینه آرایش فعالیت دارند بر این باورند که باید قاعده های سنتی آرایش چشم را کنار بگذارید، چون انجام این کار باعث می شود که چشم ها را پیرتر نشان دهد تا اینکه آن ها را جذاب و شاداب کند. یکی از این تکنیک ها و یا قاعده هایی که وجود دارد این است که بخش های داخلی چشم را تیره تر و قسمت های بیرونی را کم رنگ تر کنید.

اگر برای پلک ها، گوشه ی چشم ها و… از رنگ های شاد و ملایم ترین استفاده کنید باعث می شود تا چشم های تان با طراوت تر و شاداب تر شود و همچنین می تواند چشم های تان را بزرگ تر و جذاب تر نشان دهد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *