#


نکات مهمی که باید در زمان آرایش عروس به آن توجه کرد

16 ژانویه 2018 بدون نظر 3837 بازدید

نکات مهمی که باید در زمان آرایش عروس به آن توجه کرد

نکات مهمی که باید در زمان آرایش عروس به آن توجه کرد

هنگامی که زمان عروسی فرا می رسد به طور معمول مهم ترین دغدغه ای که عروس خانم ها دارند مدل آرایش موها و صورت شان می باشد و بحث اصلی که در بین میهمانان پیش می آید این است که مدل آرایش مو و صورت عروس چگونه است. در ادامه برخی از کارهایی که هر آرایشگری باید در زمان آرایش عروس آن را انجام  دهد را ارائه داده ایم تا بتوانند در نتیجه عروس زیبا با چهره و ظاهر کاملا متفاوت و خاصی داشته باشند.

تزئین روی مو

پس از این که آرایش درست کردن موها تمام می شود تزئین موها توسط گل های تاز از جمله گل رز، ارکیده و یاس و یا به کمک انواع لوازم تزئینی بر روی آن ها کار بسیار جذابی می باشد. با این کار می توانید جذابیت بیشتری را در نگاه و زیبایی صورت و حتی مدل لباس عروس به وجود آورد.

اضافه کردن مو

در این مرحله به قسمت هایی از سر که دارای موهای کمتری هستند که معمولا در جلوی سر این چنینی می باشد مو می افزاییم. با این کار می توان خیلی راحت به حجم مو افزود و در اخر مو را هرگونه که بخواهیم می توانیم درست کنیم. موهایی که اضافه می کنید را می توانید از هر رنگ و مدلی استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید برای قسمت جلوی مو از موهای اضافی که به طور ریز بافته شده است در لابه لای موها قرار دهید. اگر از موهای اضافی استفاده کنید می توانید چهره تان را به طور کامل متفاوت و منحصر به فرد کنید و با دید جدیدی در شب عروسی تان حاضر شوید.

ایجاد طراحی روی بدن

در این مرحله می توان بر روی بدن عروس طراحی نقش و نگار و خال کوبی انجام داد که حتی می توان به جای استفاده از جواهرات سنگین از این روش استفاده کرد. بسته به سلیقه عروس می توان این روش را بر روی پیشانی و یا پشت دست انجام داد. برای این کار در ابتدا باید به رنگ لباس و رنگی که برای طراحی استفاده شده است توجه کرد که با یکدیگر هماهنگی داشته باشند و در نهایت باید گفت که طراحی بر روی بدن کار بسیار خاص و برجسته است.

طراحی ناخن

یکی از بهترین و مهم ترین بخش های آرایش عروس طراحی ناخن های زیبا و بلند می باشد. برخی از خانم ها ناخن های چندان بلندی ندارند که بتوان بر روی آن ها کار طراحی را انجام داد و در این زمان باید از ناخن های مصنوعی کمک گرفت. برای این کار باید تا جایی که می شود در اندازه و چسباندن آن ها دقت کرد که به طور کامل طبیعی به نظر برسد. طرح و رنگ ناخن زنان بیش از هر چیزی جلب توجه می کند. به عنوان مثال خانمی بر روی فرش قرمز حضور دارد و باید برای احترام دستش را بالا ببرد و به همین دلیل ناخن های او بسیار به چشم می آیند. یکی از بزرگ ترین هنرها چگونگی طراحی و رنگ روی ناخن است که در آغاز باید به ناخن ها زرق و برق دهند و پس از آن نقش های زیبایی مانند انواع گل ها و سنگ های بلوری و… را بر روی آن ها طراحی می کنند.

اصلاح عیوب

در این مرحله باید هر عیبی که بر روی صورت عروس است با کمک از انواع مختلف سایه از بین  ببرید. به طور مثال شما می خواهید بر اساس سلیقه ی خودتان با توجه به مدلی که به صورت شما می آید می خواهید که گونه های چاق تان را به گونه هایی استخوانی در بیاورید و یا این که صورت گردتان را بیضی شکل کنید و یا بینی کوچک تان را به بینی بزرگ تبدیل کنید. در مجموع باید گفت که اصلاح عیوبی که بر روی صورت وجود دارد کار بسیار راحتی می باشد و مهم ترین نکته ای که در دریافت موفقیت در این مرحله این است که عروس دارای اعتماد به نفس بالایی باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *