#


نکات آرایشی که باید در زمان پوشیدن لباس قرمز به آن توجه کنید

7 فوریه 2018 بدون نظر 6571 بازدید

نکات آرایشی که باید در زمان پوشیدن لباس قرمز به آن توجه کنید

نکات آرایشی که باید در زمان پوشیدن لباس قرمز به آن توجه کنید

اینطور که به نظر می رسد زمانی که خانم ها می خواهند در یک مهمانی خاص و تک باشند از لباس قرمز استفاده می کنند. به تن کردن این این رنگ لباس علاوه بر این که فرد را جذاب تر نشان می دهد بلکه به یک آرایش مناسب نیز نیازمند می باشد. چون اگر یک اشتباه کوچک هم مرتکب شوید باعث می شو که نه تنها جذاب نشوید بلکه چهره تان مانند یک دلقک به نظر برسد. البته یکی از مزایای پوشیدن لباس قرمز این است که می توان از هر سبک آرایشی برای آن استفاده کرد. در این مطلب نکات آرایشی که باید در هنگام پوشیدن لباس قرمز به آن توجه کنید را شرح داده ایم.

1-یک درخشش خاص

با توجه به این که لباس قرمز خود به تنهایی روشن و جذاب می باشد، چنانچه تمام اعضای صورت تان را برجسته کنید باعث می شود که زیبایی لباس از بین برود. به همین خاطر نیازی نیست که بر روی صورت تان آرایش سنگینی داشته باشید، بلکه یک آرایش ملایم روشن و یا یک آرایش ساده با پوست برنزه برای این رنگ لباس کافی می باشد. برای زیر سازی این آرایش از کرم هایی به کار ببرید که پوست تان را برنزه نشان می دهد. برای گونه های تان نیز از رنگی به کار ببرید که ته مایه برنزی داشته باشد و آن را به جای این که در زیر استخوان گونه ، روی آن بزنید. برای آرایش چشم ها نیز از سایه مات، مداد، خط چشم مشکی و ریمل مشکی استفاده کنید. برای آرایش لب های تان نیز می توانید از برق لب و یا یک رژ کمرنگ و ملایم استفاده کنید.

2-قرمز با قرمز

استفاده از رژ قرمز همراه با لباس قرمز نوعی آرایش کلاسیک به حساب می آید، ولی باید برای استفاده از این رنگ رژ اعتماد به نفس بالایی داشته باشید، چون استفاده از رژ قرمز همراه با لباس قرمز باعث می شود که در مهمانی توجه همه به شما جذب شود. می توانید بعد از زیر سازی مورد نیاز از رژگونه خیلی روشن بر روی برجستگی گونه های تان استفاده کنید و همچنین برای چشم های تان از خط چشم مشکی استفاده کنید. برای لباس قرمز باید خط چشم تان را دنباله دار بکشید و از مژه ها مصنوعی که پرپشت هستند استفاده کنید، ولی هرگز از سایه تیره استفاده نکنید. در مجموع بهتر است که سایه نزنید ولی چنانچه بخواهید می توانید از یک سایه ملایم استفاده کنید. برای رژ لب نیز از رنگی استفاده کنید که همرنگ لباس تان می باشد، چون هر رنگ رژ دیگری باعث می شود که از زیبایی لباس تان کم شود.

3-آرایش به سبک قدیمی

چنانچه بخواهید از آرایش به سبک قدیمی استفاده کنید می توانید از سبک آرایش استفاده کنید. در ابتدا از کرم پودر و کانسیلر استفاده کنید و بر روی آن پنکک بزنید. برای چشم های تان از شایه چشمی که باعث می شود چشم های تان را طبیعی نشان دهد استفاده کنید. پس از آن خط چشمی پشت چشم های تان بکشید که در داخل چشم باریک و وقتی به خارج چشم می رسد کلفت شود و آ را دنباله دار بکشید. این را به یاد داشته باشید که کشیدن خط چشم دنباله دار بسیار سخت می باشد و نمی توان کشیدن آن را در یک روز یاد گرفت. در آخر برای حجم دادن به مژه های تان از ریمل استفاده کنید. برای این آرایش باید از یک رژ قرمز رنگ استفاده کنید و یا می توانید برق لب قرمز بزنید.

4-آرایش چشم دودی

اکثر افراد فکر می کنند که انجام یک آرایش چشم دودی کار دشواری می باشد. ولی آرایش چشم دودی مناسب همراه با لباس قرمز مخصوصا برای مهمانی های شب بسیار زیبا می باشد. با این که باید توجه داشته باشید که چشم ها بیشتر جلب توجه می کنند، پس سایر آرایش صورت تان را ملایم انجام دهید. برای کرم از یک مرطوب کننده ملایم برنز بزنید و بر روی برجستگی گونه های تان از رژگونه ی هلویی- صورتی به کار ببرید. برای آرایش چشم ها در آغاز روی چشم های تان فیکساتور بزنید تا آرایش تان ثابت بماند و پس از آن با استفاده از مداد یک خط تیره کلفت بکشید. بعد از این که این کار را انجام دادید برای حجم دادن مژه های تان از ریمل استفاده کنید و سپس یک خط چشم دنباله دار بکشید و بر روی پلک های تان از سایه نقره ای استفاده کنید و دو مرتبه این کار را انجام دهید. پس از این بر روی لب های تان رنگ رژ مرنگ و یا برق لب بزنید.

5-لب ها و ناخن ها

با این که رژلب قرمز رنگ باعث می شود که ظاهر شما کلاسیک شود ولی استفاده از رژ هایی که به رنگ لب تان نیز هستند هم زیبا می باشند. برای رنگ لاک ناخن تان نیازی نیست که از رنگ هایی استفاده کنید که با لباس تان هماهنگی داشته باشد، بلکه فرنچ کردن ناخن ها و استفاده از رنگ های ملایم برای این ارایش مناسب می باشند.

6-موها

موهای تان را ساده آرایش کنید. سعی نکنید که موهای تان را در زمان پوشیدن این رنگ لباس فر کنید و یا این که از شینیون های آنچنانی استفاده کنید، بلکه تنها کافیست که موهای تان را کمی حالت دهید و بر روی شانه های تان بریزید و به ظاهرتان زیبایی ببخشید. همچنین این مدل مو باعث می شود که بیشتر توجهات بر روی آرایش تان باشد.

8-پوست

یک لبسا قرمز رنگ باعث می شود که لکه ها و مشکلات پوستی تان را تحت الشعاع قرار دهد و از مرکز توجه دور کند. بنابراین نیازی نیست که از زیرسازی و گریم های غلیط استفاده کنید تا مشکلات پوستی تان را بپوشانید. چنانچه پوست تان خیلی روشن است می توانید با استفاده از یک کرم برنزه پوست تان را رنگ و لعاب دار کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *