#


موهای تان را با سشوار و بابلیس آرایش کنید

سشوار
23 اکتبر 2017 بدون نظر 2437 بازدید

موهای تان را با سشوار و بابلیس آرایش کنید

موهای تان را با سشوار و بابلیس آرایش کنید

زمانی که شما را به یک مهمانی دعوت می کنند موهای تان را چگونه آرایش می کنید؟ آیا برای آرایش موهای تان به آرایشگاه می روید و هزینه ی زیادی را  صرف آن می کنید؟ به شما پیشنهاد می کنیم که برای آرایش موهای تان از بابلیس یا سشوار استفاده و موهای تان را فر و یا صاف کنید.

در کل بگوییم که اگر با این دو وسیله داغ همیشه سر و کار دارید باید به نکاتی که در این مطلب می گوییم توجه کنید. این روزها برای فر کردن موها از بیگوری های الکترونیک استفاده می کنند و استفاده از این وسیله بسیار رایج است. جدیدترین بیگودی های الکترونیک بابلیس ها هستند که با داشتن میلهخ پلاستیکی بلند و قابل انعطاف می توانید موهای تان را به دور آن بپیچید.

برس مناسب برای سشوار

اگر موقع سشوار کشیدن از یک برس برای خشک کردن و حالت دادن به موهای تان استفاده کنید باعث می شود که وقت کمتری را برای این کار بگذارید و موهای تان در نهایت زیباتر و خوش فرم تر می شود.

سشوار

سشوار

چنانچه علاقه ای به برس برای خشک کردن موهای تان در موقع سشوار کشیدن ندارید می توانید با کمک دست های تان موهای خود را جابه جا کنید و با سشوار آن ها را خشک کنید. برای استفاده از یک برس خوب می توانید از برسی استفاده کنید که گرد و بزرگ است. اگر از این برس استفاده کنید می توانید موهای خود را خوش حالت کنید و به آن حجم دهید.

برس هایی که جنس شان فلزی است مناسب ترین برس برای سشوار کشیدن است و می تواند به موهای تان بهترین شکل را دهد. شما می توانید برای سشوار کشیدن موهای چتری و مرتب کردن موهای تان از برس هایی که قطر کمتری دارند استفاده کنید. در انتها می توانید برای مرتب کردن موهای بلند بعد از سشوار کشیدن از برس های پارویی استفاده کنید. اندازه های برس ها برای سشوار 3بخش هستند بزرگ، متوسط و کوتاه که این برس ها در بازار وجود دارند.

سشوار و حرارت متمرکز

در آرایشگاه ها از سشوارهای قوی استفاده می کنند ولی شما می توانید در منزل تان از سشوارهایی استفاده کنید که قدرت شان کم تر است. سعی کنید سشوارهایی را انتخاب و خریداری کنید که درجه سرعت آن بالا و پایین برود تا شما بتوانید به راحتی سرعت آن را تنظیم کنید. سشوارهایی که خوب هستند می توانند باد سرد را تولید کنند.

اگر می خواهید موهای تان را براق کنید به شما پیشنهاد می کنیم که از باد داغ سشوار استفاده کنید. اگر درجه حرارت سشوارتان را بر روی باد سرد تنظیم کنید می توانید محصولاتی مانند ژل، روغن و سایر فرآورده هایی که بر روی موهای تان زده اید را بر روی آن ثابت کنید و از الکتریسیته شدن موهای تان جلوگیری کنید.

زمانی که می خواهید موهای تان را سشوار بکشید نباید آن را در یک جا نگه دارید زیرا باعث می شود که حرارت داغ سشوار به موهای تان آسیب وارد کند. سعی کنید سری هایی که مخصوص پخش حرارت و باد سشوار هستند را بر سر دهانه سشوار وصل کنید تا حرارت حاصل از آن بر روی تمام موهای تان پخش شود. اگر موهایی فر دارید استفاده از این سری ها باعث می شود که موهای تان را به فرم دلخواه تان در آورید. البته این را بدانید که استفاده از این سری ها زمان کار شما را بیشتر می کند.

بابلیس

بابلیس

اگر می خواهید موهای تان براق شود

اگر دوست دارید که موهای تان بعد از کشیدن سشوار برق بزند باید از حرارت گرم سشوار استفاده کنید. هر چقدر بیشتر موهای تان را سشوار و برس بکشید باعث می شود که موهای تان بیشتر برق بزند. ولی این را به یاد داشته باشید که شاید با تکرار این کار حرارت سشوار باعث شود که موهای تان آسیب ببینند.

برسی را بردارید و موهای تان را به دور آن بپیچید و سشوار را بر برس بگیرید و به آرامی موهای تان را توسط برس باز کنید. برای اینکه به موهای تان کمتر آسیب برسد باید سری مخصوص پخش حرارت را بر روی سشوارتان وصل کنید. برای اینکه از آسیب رسیدن به ساقه ی موهای تان توسط باد سشوار جلوگیری کنید باید بعد از هر بار سشوار کشیدن چند لحظه صبر کنید تا آن قسمت خنک شود. پس از آن می توانید این کار را مجددا انجام دهید.

اگر علاقه دارید که موهای تان حجیم تر نشان داده شود باید یک تکه از موهای تان را جدا کنید، و به دور برس بپیچید و بر خلاف جهت رشد موهای تان آن را بکشید. هم زمان با این کار باید سشوار هم بر روی آن بگیرید.

اتو

اتو

نکاتی لازم برای استفاده از اتوی مو و بابلیس

-قبل از اینکه موهای تان را اتو بکشید باید توسط سشوار آن را خشک کنید.
-بعد از اینکه موهای تان را خشک کردید باید از براق کننده های مو در بین موهای تان استفاده کنید.
-اگر موهای تان بسیار فر و وز می باشد باید لایه های نازک و باریکی را برای اتو کشیدن انتخاب کنید.
-اگر موهای تان صاف و یا کمی موج دار است باید قبل از اینکه از اتو استفاده کنید موادی مثل واکس و یا کرم مو را بر روی نوکانگشتان تان بزنید و در لابه لای موهای تان بکشید تا بتوانید با استفاده از آن بین مو و اتو پوششی به وجود آورید و این کار باعث می شودکه به موهای تان آسیب کمتری وارد شود، زیرا موهای صاف نسبت به موهای فر ضعیف تر و شکننده تر هستند. ولی در مورد موهای فر باید بگوییم که قبل از اتو کشیدن فقط باید از براق کننده های مو استفاده کنند. بعد از اتمام اتو کشیدن می توانید برای از بین بردن موهای وز شده و خورده موهایی که بر روی سر شما قرار دارد از واکس مو و یا کرم مو استفاده کنید. اگر بعد از اتو کشیدن موهای فرتان از کرم و یا واکس مو استفاده کنید باعث می شود که بیشتر وز شوند و استفاد از دو محصول قبل از صاف کردن شما را دچار مشکل می کند.

بابلیس

بابلیس

– برای موهایی که فر هستند بعد از اینکه یک بار اتو را بر روی موهای تان کشیدید باید از مقدار کمی واکس استفاده کنید و بر روی موهای تان بزنید و سپس لایه های بزرگتری از موهای تان را بردارید و دوباره آن را اتو بزنید تا به طور کامل آن را صاف کنید.
-اگر موهای تان را از ریشه اتو بکشید باعث می شود که آسیب های جدی ای به مو برسد و باعث می شود که دچار ریزش شوند. پس به شما توصیه می کنیم که اتو را از چند سانتی متری موهای تان بکشید.

-اگر از اتوی مو زیاد استفاده کنید باعث می شود که موهای تان ریزش پیدا کند و کم شود و بین آن ها فاصله بیفتد. توصیه ما به شما این است که این کار را فقط در مواقع خاص انجام دهید.
-موهایی که رنگ، مش و هایلات شده اند باید قبل از کشیدن اتو موهای تان را با مقداری واکس بپوشانید تا از آسیب زیاد جلوگیری کند. به خاطر اینکه دکلره و رنگ موهای تان را در برابر حرارت ضعیف می کند و اگر حرارت به آن ها بخورد از وسط موهای تان می شکند و می ریزد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *