#


مناسب ترین آرایش برای شب یلدا

شب یلدا
5 دسامبر 2017 يك نظر 1255 بازدید

مناسب ترین آرایش برای شب یلدا

مناسب ترین آرایش برای شب یلدا

شب یلدا یک شبی به یاد ماندنی همراه با انار و هندوانه دورهمی می باشد، چه با دوستان و چه با خانواده. برای اینکه بتوانید در شب یلدا نسبت به سایر خانم های مجلس متفاوت باشید پس به شما پیشنهاد می کنیم که این مطلب را تا انتها بخوانید و راهنمایی هایی که برای آرایش شب یلدا می شود را امتحان کنید.

شب یلدا منحصر به فرد باشید

اگر مهمانی خاصی برای شب یلدا ندارید و می خواهید که کنار همسر و چندنفر از دوستان صمیمی تان باشید به شما پیشنهاد می کنیم که از آرایش فانتزی شب یلدا استفاده کنید. ممکن است که این آرایش برای شما در ابتدا هیچ جذابیتی نداشته باشد ولی کافیست که به خانم هایی که در مهمانی شب یلدا حضور دارند اعلام کنید که تم آرایشی شما برای این شب مخصوص می باشد. این آرایش چند فوت و فن دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

همه چیز مثل قبل

چنانچه علاقه ای به آرایش های فانتزی و عجیب ندارید و دوست ندارید که خیلی به چشم بیایید می توانید از آرایش های ساده استفاده کنید. پایه های آرایشی تان را باید مانند قبل انجام دهید مانند مرطوب کننده، کرم پودر و هر مواد دیگری که برای پایه آرایش تان لازم است. پس از اینکه با استفاده از کرم پودر صورت تان را به طور کامل پوشش دادید نوبت به رژگونه می رسد و می توانید با استفاده از آن به گونه های تون رنگ بدهید و کاری کنید که پوست تان کمی سرخ و جذاب جلوه کند و از بی حالی در بیاید.

شب یلدا

شب یلدا

اکنون نوبت سایه و خط چشم می باشد. برای شب یلدا می توانید از سایه قهوه ای و کرم استفاده کنید. این سایه را بر روی پلک تان بزنید و سپس خط چشم بلندی را بکشید و چند بار از ریمل استفاده کنید، با این کار آرایش چشم های تان تکمیل می شود. در مرحله آخر باید از یک رژ قرمز پر رنگ استفاده کنید و آرایش تان را تکمیل کنید. برای اینکه آرایش تان را جذاب تر کنید از برق لب استفاده کنید تا لب های تان بدرخشد. با این کار به آرایش مات صورت تان جلوه خاصی می بخشید.

فانتزی شوید

چنانچه به طرح های فانتزی علاقه دارید و می خواهید که شب یلدای تان را با تم هندوانه داشته باشید می توانید طرح هایی را بر روی صورت تان انجام دهید که شب یلدای تان را منحصر به فرد کند. در شب یلدا مهم ترین رنگ هایی که باید استفاده کنید رنگ های سبز، قرمز و کمی مشکی است و شما می توانید با استفاده از این رنگ ها سایه تان را بزنید. شما می توانید بخش داخلی پلک تان را سبز بزنید و رنگ قرمز را در گوشه ی چشم تان استفاده کنید.

البته منظورمان از رنگ قرمز، به معنای این نیست که از رنگ قرمز تند استفاده کنید. می توانید در قسمت گوشه ی چشم های تان هاله ای از رنگ قرمز بزنید تا آرایش چشم های تان شبیه به هندوانه شود. سپس می توانید از خط چشم مشکی استفاده کنید و خط چشم تان را بکشید و بعد از آن چند دانه دایره در گوشه چشم تان بکشید که شبیه به تخم هندوانه شود. سبک دیگری هم وجود دارد که می توانید از آن برای چشم های تان در نظر داشته باشید. اینکه قسمت گوشه ی خارجی پلک تان را قرمز کنید و با استفاده از مداد سبز روشن و تیره خطی را در زیر چشم های تان بکشید و سایه ی محوی را به وجود بیاورید.

شب یلدا

شب یلدا

رژ لب اناری

برای اینکه بتوانید چهره تان را تناسب با شب یلدا در بیاورید باید در انتخاب رنگ رژ دقت کنید که رنگی که انتخاب می کنید شبیه به رنگ انار باشد. اگر از رنگ قرمز به تنهایی استفاده کنید جذابیت خاصی ندارد ولی اگر با کمی آلبالویی ترکیب کنید می تواند رنگ قرمز اناری را به لب های تان ببخشد.

 اگر واقعا آرایش فانتزی را می پسندید می توانید با استفاده از مداد سبز خط لب تان را رنگ کنید و داخلش را با استفاده از رنگ قرمز پر کنید. با یان می توانید لب های تان را یلدایی کنید. پس از اینکه آرایش لب های تان به اتمام رسید می توانید از برق لب استفاده کنید تا لب های تان بیشتر برق بزند و به چشم بیاید.

با موها چه کنیم؟

امروزه استفاده از حلقه های گل مد می باشد و در اکثر مواقع با همین حلقه های گل موهای شان را برای مهمانی های مختلف و عروسی ها به بهترین شکل در می آورند. بهترین انتخابی که می توانید انجام دهید استفاده از گل های سرخ و برگ های سبز می باشد که علاوه بر اینکه رنگ یلدا را در خود دارد باعث می شود که موهای تان بیشتر جذاب شود.

شب یلدا

شب یلدا

همچنین می توانید با استفاده از نمد انار و یا هندوانه درست کنید و آن ها را بر روی گیره های مخصوص بچسبانید و گل سرهایی را بسازید که بسیار شیک هستند. اگر موهای تان کوتاه است و نمی خواهید که گیره بزنید می توانید از تل استفاده کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *