#


لوازم آرایش هایی که ضد خستگی و بی خوابی هستند

21 ژانویه 2018 بدون نظر 2627 بازدید

لوازم آرایش هایی که ضد خستگی و بی خوابی هستند

لوازم آرایش هایی که ضد خستگی و بی خوابی هستند

اگر یک شب بی خوابی و یا روزتان پر از فعالیت باشد می تواند به طور کلی ظاهرتان را تغییر دهد، به قدری این تغییر مشخص است که هر فرد غریبه ای نیز می تواند تشخیص دهد که به چه میزان خسته ایم. ولی برخی اوقات پس از این که شب بی خوابی و یا روز پر فعالیتی را سپری کردیم یک قرار مهم در پیش داریم و یا این که به یک مهمانی دعوت شده ایم که به هیچ عنوان نمی خواهیم با ظاهر خسته ای که داریم در جمع حضور پیدا کنیم و به تمام افرادی که در آن مهمانی حضور دارند  دلیل خسته بودن مان را توضیح دهیم.

در این جور مواقع محصولات آرایشی می توانند کمک بسیاری به ما کنند و صورتمان را که خسته نشان می دهد را از بین ببرد. البته این را به یاد داشته باشید که پیش از هرکاری باید صورت تان را با استفاده از آب سرد شست و شو دهید تا رگ هایی که در زیر پوست وجود دارند با منقبض شدن شان کمی به پوست رنگ و حال دهند. پس از این که صورت تان را شست و شو دادید کار با لوازم ارایشی را شروع کنید و خستگی روی صورت تان را با راهکارهایی که در اختیارتان قرار می دهیم بپوشانید.

باید تیره شود

با استفاده از مداد قسمت هایی از ابرو که خالی هستند را به آرامی با ضربات مداد پر کنید. اگر ابروهای تان حالت خوبی داشته باشند دیگر پف چشم تان جلب توجه نخواهند کرد.

کانسیلر روشن کننده بزنید

با استفاده از اسفنج مناسبی کانسیلر را بر روی قسمت زیر پف ها بزنید و پس از آن به طرف بینی محو کنید. این را به یاد داشته باشید که کانسیلر را نباید به هیچ عنوان به سمت بالا ببرید.

سایه قهوه ای بزنید

با استفاد از یک سایه قهوه ای روی پلک تان را به طور کامل بپوشانید، یعنی از خط مژه های بالا تا فرورفتگی بالای چشم. با تیره کردن پشت پلک تان تا حد یادی باعث پوشاندن ایرادهای پلک تان می شود و باعث می شود که پف زیر چشم کمتر جلب توجه کند.

با مداد قهوه ای و یا برنز بکشید

اگر روی خط مژه بالا و پایین سایه پر رنگی بزنید باعث می شود که چشم های زیبای تان را بیشتر نمایان کند و در نهایت به قدری چشم ها را جلوه می دهند که دیگر ورم هایی که در زیر چشم ها وجود دارد به چشم نمی آیند.

کمی مژه مصنوعی

اگر می خواهید که آرایش تان را تکمیل کنید و به چشم های تان جلوه ی بیشتری دهید می توانید از مژه مصنوعی استفاده کنید و سپس برای این که تمام مژه ها به طور یکدست شوند باید با دو بار بر روی آن ها ریمل بزنید.

پف چشم را برطرف کنید

زمانی که دچار کمبود خواب، کم آبی و یا برخی از حساسیت ها می شوید باعث می شود که رگ های ضعیفی که در زیر چشم وجود دارد کمی مایع ترشح کنند و و باعث ایجاد ورم شود. برای این که این حالت ها را از بین ببرید به وسایل زیر نیاز دارید:

1-یک کانسیلر مایع با رنگ روشن

اگر از این کانسیلرها استفاده کنید می توانید فرورفتگی ها و برآمدگی هایی که در زیر چشم وجود دارند را کمرنگ تر کنید و در نهایت باعث می شود که پف های موجود در زیر چشم کمتر جلب توجه کنند. رنگ کانسیلری که تهیه می کنید باید نسبت به رنگ طبیعی پوست تان دو درجه روشن تر باشد.

2-یک سایه قهوه ای نرم

هر اندازه رنگ سایه ای که استفاده می کنید مات تر باشد بسیار بهتری می باشد، زیرا توجهات را به خود جلب م یکند و در نهایت نمی گذارد که ورم های موجود در زیر چشم خیلی به چشم بیایند.

پوست خشک شده را نجات دهید

اگر به مقدار کافی نخوابید باعث ایجاد اختلال در مکانیسم های سلول های پوستی می شود و حتی می تواند هورمون هایی که مربوط به استرس یعنی کورتیزول است را بیشتر تولید کند که این افزایش به ساختمان اصلی پروتئین های پوست آسیب وارد می کند و در نتیجه باعث می شود که ظاهر پوست خشک و بدون طراوت به نظر برسد. بهترین کاری که می توانید در این شرایط انجام دهید استفاده از سرم ها و یا کرم های رطوب رسان می باشد، مخصوصا کرم هایی که دارای ویتامین C برای زنده نگه داشتن پوست می باشد. البته علاوه بر این اگر به مقدار زیادی آب بنوشید می تواند به مرطوب شدن پوست تان کمک کند. چنانچه به دنبال مواد طبیعی می باشید، در این زمان ها ژل گیاه آلووئه ورا می تواند کمک بسیاری به بازسازی پوست تان کند.

به داد لب ها برسید

زمانی که خیلی خسته می شوید ممکن است که لب های تان پوسته پوسته و یا رنگ پریده شوند. در این زمان بیشتر از همه نشان دهنده از دست دادن آب پوست می باشد. از سوی دیگر علاوه بر این که سلول های مرده ی موجود بر روی لب ظاهر ناخوشایندی را به شما می دهد بلکه باعث ایجاد آزار نیز می شوند. برای این که از این سلول های مرده ای که بر روی لب وجود دارد خلاص شوید می توانید از یک ترکیب چسب مانند جوش شیرین و آب تهیه کنید و سپس آن را به آرامی با نوک انگشتان تان بر روی لب تان بمالید و آن را ماساژ دهید. زمانی که پوست های مرده ی روی لب از بین رفتند با استفاده از یک کرم مرطوب کننده لب تان را چرب کنید. اگر بتوانید از بالم هایی که مخصوص لب هستند مصرف کنید بسیار بهتر می باشد، چرا که موادی که درون آن وجود دارد به نوعی است که باعث بهتر شدن حالت لب می شود.

گونه ها را براق کنید

اگر می خواهید که صورت تان را با طراوت کنید می توانید از یک رژگونه هلویی رنگ کرمی استفاده کنید و کاری کنید که سیاهی زیر چشم کمتر جلب توجه کند. اگر از رژگونه های کرمی استفاده کنید می تواند روی گونه های تان را کمی درخشان کنید. به همین دلیل کدری پوست کمتر به چشم می خورد و صرت خسته تان کمتر کدر و پژمرده به نظر می رسد.

پف صورت را بپوشانید

صورت هایی که خسته هستند به طور معمول پف آلود جلوه می کنند، اگر می خواهید که این پف آلودگی را بپوشانید پیشنهاد می کنیم که از رژ گونه ی تیره تری استفاده کنید. برای این کار می توانید از پودر برنزه ای که دو یا سه درجه تیره تر از پنکیک تان است استفاده کنید و یا این که برای این قسمت از کرم پودر تیره تر به کار ببرید. شما باید استخوان زیر گونه را تیره نمایید. پس از این کار خط فک و شقیقه ها را نیز کمی تیره کنید و در آخر با استفاده از یک برس و یا اسفنج آرایشی بزرگ رنگ پوست را یک دست کنید. این را به یاد داشته باشید که مرز بین رنگ ها را باید حتما از بین ببرید، زیرا باعث می شود که چهره ی شما را مصنوعی جلوه دهد.

1-کانسیلر کرمی بزنید

 با استفاده از یک اسفنج کانسیلر را تنها روی قسمت های تیره بزنید. گوشه های داخلی را نیز به یاد داشته باشید، در این قسمت ها نسبت به سایر بخش ها تیره کبودتر به نظر می رسد.

2-پودر برای زیر چشم می باشد

همان پودر ماتی که تهیه کرده اید را بر روی این قسمت بزنید. برای این کار اگر اسفنج تان را کمی مرطوب کنید باعث می شود که بهتر جذب شود.

3-سایه قهوه ای برای پشت پلک است

با استفاده از سایه قهوه ای فرورفتگی پلک تان را تیره کنید تا موجب شود که چشم های تان بازتر جلوه کنند.

4-نوبت مداد چشم است

به شما پیشنهاد می کنیم که داخل چشم تان را به طور کامل تیره کنید. با یان کار چشم تان بیشتر جلوه می کند و در نتیجه تیرگی ها کمتر به نظر می رسند.

5-در کنار چشم خط بکشید

با استفاده از همان مدادی که داخل چشم های تان را تیره کرده بودید گوشه های چشم و روی خط مژه تان را نیز تیره کنید.

6-دو ردیف ریمل بزنید

با استفاده از یک ریمل ضد آب مژه های تان را دو بار ریمل بزنید تا بتوانید سیاهی دور چشم را کمی محو کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *