#


لاغری در سه روز با رژیم موز

10 می 2017 بدون نظر 3349 بازدید

لاغری در سه روز با رژیم موز

لاغری در سه روز با رژیم موز

یکی از دغدغه های اصلی افراد لاغری است.میزان کالری لازم برای هر فرد در روز 2000 کیلوکالری است.وقتی میزان کالری مصرفی تان بیش از 2000 کالری میشود بدن شروع به ذخیره سازی میکند و همین آغاز اضافه وزن و چاقی است.در این نوشته میخواهیم یکی از روش های لاغری سریع را به شما آموزش دهیم.

رژیم لاغری 3 روزه با موز:

بسیاری از افراد گیاه خوار، هر هفته 10 تا 12 عدد موز می خورند و در عین حال وزن ایده آل بدنشان را حفظ می کنند. مهم این است که آنها غذاهای چرب زیادی مصرف نمی کنند. وقتی غذای چرب را همراه با غذاهای قنددار مانند موز ترکیب می کنیم، به شکل چربی در بدن انباشته می شوند. بنابراین می توان گفت که اگر مصرف چربی مان را کنترل کنیم می توانیم از این میوه خوشمزه لذت ببریم.در حقیقت ما با قرار دادن این  فرآیند گوارش، حذف سموم اضافی و لطافت پوست مان را بهبود می بخشیم.

موز سرشار از پتاسیم و منیزیم و ویتامین های خانواده ی ب است و برای قلب،استخوان ها و سیستم عصبی و کلیه ها مفید است.و مصرف منظم آن می تواند سیستم ایمنی بدن را بهبود ببخشد.این میوه همچنین سرشار از

سرتونین است و ضد افسردگی و میوه ی شادی آور محسوب شود.استفاده از این رژیم خوشمزه بسیار سهل و آسان است و شما میتوانید در عرض سه تا چهار روز ،سه تا چهار کیلو وزن کم کنید.

شیوه ی اجرایی رژیم:

در این رژیم شما باید به مدت سه تا چهار روز،هر روز 3 تا 5 موز را با 3 تا 4 فنجان شیر کم چرب مخلوط کنید و میل نمایید.اگر جزو افرادی هستید که ماست دوست دارید می توانید به جای شیر از ماست استفاده کنید.هم می توانید آنها را جداگانه مصرف کرده یا با هم مخلوط کنید.برای درست کردن یک معجون خوشمزه فقط کافی است یک عدد موز، یک فنجان شیر و چند تکه یخ را با هم مخلوط کنید. یا به جای استفاده از یخ، می توانید موز را از چند ساعت قبل در فریزر  بگذارید. این رژیم ساده به شما کمک می کند که در عرض 3 تا 4 روز حدود 3 کیلو از وزن تان خلاص شوید.

روش دیگر لاغری با موز و زنجبیل:

یک موز رسیده

یک قاشق بزرگ زنجبیل( یا زنجفیل) پوست کنده

یک لیوان توت یخ زده

دو قاشق بزرگ تخم کتان

روش تهیه مخلوط موز:

مخلفات را در مخلوط کن بریزید و به هم بزنید سپس مصرف کنید.

مخلوط موز را می توان به جای صبحانه یا ناهار یا شام مصرف کرد.

 

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *