#


شیوه های زیبایی چهره بدون نیاز به عمل جراحی

زیبایی
21 اکتبر 2017 بدون نظر 1153 بازدید

شیوه های زیبایی چهره بدون نیاز به عمل جراحی

شیوه های زیبایی چهره بدون نیاز به عمل جراحی

شاید از لین موضوعدخبر ندارید که راه هایی هم وجود دارد که در عین غیر تهاجمی بودنش باعث زیبا شدن افراد نیز می شود. این مسئله را باور داشته باشید که اگر هر روز کمی سعی کنید و اعتماد به نفس داشته باشید می توانید هر روز زیباتر از روز قبل شوید.
زیبایی در همه ی افراد متفاوت است، به دلیل اینکه هر کس پوست، مو و اندام مختلفی دارد که برخی افراد راضی هستند و برخی دیگر ناراضی.

برخی افراد بلند و برخی دیگر کوتاه هستند. بعضی ها هم لاغر و بعضی ها هم وچاق می باشند. از سوی دیگر برخی از افراد با استفاده از عمل جراحی خودشان را زیبا می کنند و ایت نوع عمل هر روز در حال افزایش است، از لیفت صورت گرفته تا جراحی بینی و… .

ولی برخی اوقات افرادی هستند که با هزار اما و اگر خودشانرا به دست جراحان زیبایی می سپارند ولی گاهی همین افراد از نتیجه عمل شان راضی نیستند و به آن چیزی که می خواستند نمی رسند و همیشه با خودشان می گویند که کاش این کار را انجام نمی دادم. ما در ادامه شما را با برخی از روش هایی که می توانید با آن ظاهرتان زیبا کنید آشنا می کنیم.

 زیبایی

زیبایی

صورت تان را تغذیه کنید

شما می توانید زیبایی تان را در آشپزخانه پیدا کنید. اگر احساس می کنید که پوست تان در حال افتادن است و دیگر مثل قبل استحکام خود را ندارد می توانید مقداری آب آناناس طبیعی را درون ظرفی بریزید و بگذارید در فریزر تا یخ شود. بعد از گذشت یک روز ابتدا صورت تان را بشویید و این یخ های آناناس را روی صورت تان بکشید. این نکته را فراموش نکنید که بیشتر از ۵دقیقه این یخ را روی صورت تان نکشید. آنزیم هایی که در آناناس وجود دارد باعث می شود که به پوست تان آب رسانی شود و پوست تان را بکشد و با پوسته ریزی باعث لیفت صورت تان شود.

دندان هایی مانند برف

 زیبایی

زیبایی

اگر قهوه و کافئین را به مقدار زیادی مصرف می کنید به شما توصیه می کنیم که به فکر سفید کردن دندانهای تان باشید. نیازی نیست که برای این کار به دندان پزشک مراجعه کنید، فقط کافیست خمیر دندانی که حاوی سفید کننده است را استفاده کنید. به این ترتیب زمان انداختن عکس اگر لبخند بزنید با دندانی سفید و تمیز رو به رو می شوید.

چشم های تان را روشن کنید

اگر سایه تیره بر زیر چشم های تان بزنید باعث می شود که چهره تان را پیرتر نشان دهد.پس سعی کنید از سایه ای با تن صورتی استفاده کنید. می توانید برای کشیده تر نشان دادن چشم های تان سایه تیره را در گوشه خارجی چشم تان استفاده کنید.

 زیبایی

زیبایی

راه های دیگری که باید در زیبایی آن را انجام دهید عبارتند از:

مراقبت کردن از ناخن ها، انجام دادن ماساژ، بالا بردن ابرو، استفاده از لباس های زیبا، آرایش نکردن به مد روز، خود را برنزه نکنید و استفاده از داروی گودی چشم.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *