#


زنان کره ای چگونه پوست شان را زیبا و شاداب نگه می دارند؟

زنان کره ای
2 دسامبر 2017 بدون نظر 819 بازدید

زنان کره ای چگونه پوست شان را زیبا و شاداب نگه می دارند؟

زنان کره ای چگونه پوست شان را زیبا و شاداب نگه می دارند؟

فرقی ندارد که برای کدام یک از نقاط کره زمین هستید، برای هر منطقه ای که باشید دوست دارید که پوستی شاداب، ظاهری زیبا و جوان داشته باشید و نسخه های زیادی را می شناسید که می توانید با استفاده از آن زیبایی ظاهرتان را چند برابر کنید. امروزه بسیاری از مردم در آسیای جنوبی از جمله، تایلند، اندونزی، هند، چین و حتی روسیه نیز از جادوی مکعب های یخی و خواص معجزه گری که دارند استفاده می کنند که احتمالا شما با کاربرد آن آشنا نیستید.

این روش چندین سال است که دختران  و زنان آسیایی برای اینکه زیبایی و شادابی پوست شان را حفظ کنند از آن استفاده می کنند که باعث می شود آن ها را از مصرف برخی از لوازم آرایشی و بهداشتی بی نیاز کند.  اگر می خواهید که در مورد این شیوه اطلاعات بیشتری را داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم که این مطلب را تا انتها بخوانید.

نییازی نیست که یک پزشک باشید که بدانید گردش خون هر بیشتر باشد باعث می شود که پوست تان با طراوت تر و شاداب تر باشد. اکثر افراد می دانند که جریان گردش خون باعث می شود تا غذا رسانی و آب رسانی به سلول های پوستی چند برابر شود. روش های بسیاری در سراسر دنیا وجود دارد که بعضی از این راه ها هزینه زیادی را به همراه دارد.

زنان کره ای

زنان کره ای

در هر صورت اگر می خواهید که در این مسئله خودتان کاری انجام دهید تا برای تان هزینه کمتری داشته باشد باید بطری آب معدنی را تهیه کنید و آب آن را داخل قالب های یخ بریزید و بعد از اینکه یخ زدند باید بر روی پوست تان بگذارید. با این کار که به آن یخ درمانی می گویند می توانید گردش خون را افزایش دهید که باعث جلوگیری از نشانه های پیری و چروک پوست می شود. البته افرادی که کمی  مسن تر هستند این روش برای آن ها زیاد تاثیری ندارد و تنها اثری که دارد این است که برای مدتی پوست شان را شاداب تر نشان می دهد، ولی چروک هایی که در طی چندین سال به وجود آمده است را از بین نمی برد.

کره ای ها با یخ جوان می مانند

در کشورهای آسیایی قرار دادن یخ بر روی صورت بسیار شایع می باشد. بسیاری از افراد می دانند که مردمان کشور کره نسبت به سایر کشورها تمایل بیشتری به طب سنتی دارند و تا جایی که امکان دارد سعی می کنند تا با ای شیوه ها سلامتی شان را حفظ کنند. حتی برخی از هنرمندان کره ای بر خلاف هنرمندان سینمای تجاری جای اینکه کارهای هزینه بردار و خطرناکی برای حفظ جوانی و شادابی پوست شان بکنند از قالب های یخ برای این کار استفاده می کنند و آن را روی صورت شان قرار می دهند. نکته ی جالبی که وحود دارد این است که از زمان باستان این راه وجود داشته است و زنان در زمان باستان از یخ استفاده می کردند که تا به امروز از این کار برای حفظ جوانی پوست ادامه دارد.

زنان کره ای

زنان کره ای

پیش از یخ درمانی باید بدانید

این را بدانید که یخ را به صورت مستقیم بر روی صورت تان قرار ندهید. چون باعث می شود که مویرگ های زیر پوستی دچار پارگی شوند. بنابر این برای اینکه از پارگی مویرگ ها جلوگیری کنید باید یخ ها را داخل یک پارچه لطیف بگذارید. یک نکته ی دیگری که وجود دارد این است که یخ را به صورت ثابت بر روی پوست تان قرار ندهید بلکه آن را به صورت مورب و به آرامی بر روی پوست تان ماساژ دهید. این را به یاد داشته باشید زمانی که می خواهید این کار را انجام دهید صورت تان تمیز باشد و هیچ آرایشی نداشته باشد، چون هر نوع کرم و یا مواد آرایشی دیگری باعث می شود که از تاثیر یخ درمانی بر روی صورت جلوگیری کند.

علاوه بر این یخ باعث خیس شدن پوست تان می شود ولی اجازه دهید که پوست تان بدون حوله و به به شکل طبیعی خشک شود و پس از اینکه خخشک شد برای اینکه از حالت کشسانی پوست جلوگیری شود باید از یک مرطوب کننده استفاده کنید. این کار را باید در هفته دو بار  به مدت پانزده دقیقه انجام دهید.

همیشه یخ نقش کاربردی ندارد

تمام افراد نمی توانند از این روش استفاده کنند. اگر پوست تان حساس است و یا اینکه رگ های تان نزدیک به سطح پوست است و اگر از تماس آب سرد اذیت می شوید به شما توصیه می کنیم که این روش را استفاده نکنید. بنابر این بهتر است که روشی که برای پوست تان مناسب است را انتخاب کنید. اگر می خواهید بدانید که این روش برای تان مناسب است یا خیر باید بعد از اینکه این روش را انجام دادید به رنگ پوست تان توجه کنید. اگر رنگ پوست تان بعد از این کار خوب و سالم بود این راهکار برای شما مناسب می باشد.

زنان کره ای

زنان کره ای

جالب است بدانید که یکی از روش های سنتی که برای تمیز کردن پوست به کار برده می شود استفاده از روغن زیتون و یا عسل است که می تواند مانند یک محلول پاک کننده صورت استفاده شود و قادر است که آلودگی و کثیفی هایی که بر روی پوست وجود دارد را از بین ببرد. ولی بعد از اینکه این کار را انجام دادید منافذ پوست تان باز می شود که اگر با یخ شست شو دهید منافذ بسته شده پوست را در بهترین حالت نگه می دارد.

ماسک یخی گلابی

گلابی رسیده ای را له کنید و آب آن را بگیرید و پس از آن با آب معدنی ترکیب کنید و در قالب یخ بریزید. پس از یخ زدن آن را به مدت بیست دقیقه بر روی پوست تان ماساژ دهید. کسانی که پوست چرب دارند و یا اینکه منافذ پوستی شان واضح و نازیبا شده است می توانند این ماسک را استفاده کنند که برای آن ها بسیار مفید می باشد. علاوه بر این می توانید از آب پرتقال هم برای این مشکل استفاده کنید.

زنان کره ای

زنان کره ای

ماسک یخی انار

اگر می خواهید مانند افرادی باشید که صورت شان از گلگونی خاصی برخوردار است باید از ترکیب انار و آب استفاده کنید و آن را در قالب یخی بریزید و بعد از اینکه یخ زد بر روی پوست تان ماساژ دهید.

ماسک یخی هلو

شما می توانید برای آبرسانی و تقویت پوست تان از ماسک یخ آب هلو استفاده کنید. با این کار بعد از گذشت مدتی هر کسی که شما را ببیند این جمله ی معروف “صورتش مثل هلو شده” را به شما بگوید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *