#


روش هایی برای بیشتر جلوه دادن آرایش زیر عینک

8 آوریل 2018 بدون نظر 2113 بازدید

روش هایی برای بیشتر جلوه دادن آرایش زیر عینک

چگونه می توان آرایش را زیر عینک بیشتر جلوه داد؟

زنانی که عینک می زنند، گاهی از این مسئله که چشم ها و آرایش از پشت عینک دیده نمی شود، گله دارند. هر چند که عینک می تواند فرم زیباتری به صورت ببخشد و چشم ها را نمایان تر کند. ولی باید این را بدانید که به چه ترتیب پشت عینک چشمان تان را آرایش کنید.

برای داشتن آرایش زیبا پشت عینک می بایست کاری کنید چشم ها بعد بگیرد. جهت انجام اینک ار لازم می باشد که آرایش شما با هایلایت هایی همراه باشد. قسمت هایی تیره تر و قسمت های دیگر روشن تر آرایش شود. پس بهتر است سایه چشم را از پالت رنگی انتخاب نمایید که رنگ های آن از تیره به روشن برود.

۱ ) پلک بالا را کانتور کنید

از آن جایی که عینک سبب می شود دیگران چشمان شما را با بعد و فرورفتگی های مختلفی ببینند، بهتر می باشد از تکنیک کانتور استفاده نمایید. این هایلایت را در پلک بالا، نقطه ای که پلک به استخوان زیر ابرو می رسد ، انجام دهید. از رنگی روشن و خنثی روی پلک استفاده نمایید و رنگ تیره تر به عنوان مثال قهوه ای تیره را در قسمت خط ابرو و پلک بزنید تا یک سایه و عمق ایجاد کند.

 ۲ ) از روشن کننده داخل چشم، زیر خط چشم، و زیر استخوان ابرو استفاده نمایید

این روشنی در کناره های چشم سبب می شود که چشم ها روشن تر و بازتر دیده شود و زمانی که این روشنی را با تیرگی ترکیب می کنید، تضادی زیبا و جذاب ایجاد کرده و سبب می شود چشمانی شاداب تر پشت عینک داشته باشید. این را توجه داشته باشید که در این آرایش بیشتر صحبت ما به ایجاد عمق و بُعد است پس می بایست زمان استفاده از رنگ های تیره و روشن با دقت عمل کنید.

۳ ) روی پلک بالا خط بکشید

برای آرایش پشت عینک بهتر می باشد که خط چشم را درون پلک بالا و پایین نکشید و اجازه دهید چشمان شما پشت عینک بازتر دیده شود، برای این کار کافی است تا خط چشم را روی پلک بالا بکشید.

۴ ) خط چشم را دنباله دار بکشید

اگر نگران هستید که عینک باعث شود چشمان شما به هم نزدیک به نظر بیایند؟ با دنباله دار کردن خط چشم می توانید این مشکل را برطرف کنید. بیشتر عینک ها عریض تر از چشم شما می باشند و این می تواند به شما کمک کند تا هم آرایش چشم شما بهتر به چشم بیاید و هم فضای کافی برای دنباله دار کردن آرایش داشته باشید.

۵ ) ابروهای تان را مرتب کنید

عینک مانند یک قاب در صورت شما عمل می نماید و ابروهای شما این قاب را کامل می کنند. مقداری ابروی تان را پرتر کنید ولی طوری در آن مداد نکشید که زاویه دار و زیاد تیره به نظر بیاید. می خواهیم آرایش چشم پشت عینک زیبا و طبیعی جلوه نماید. پس با آرایش بیشتر از اندازه و بی دقت آن را خراب نکنید. تنها کافی است ابروهای مرتب و یک دست داشته باشید تا نمای عینک و آرایش چشم بهتر شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *