#


راه حل خلاصی از ترک های بارداری چیست؟/ با این روشها می توانید از ترک ها جلوگیری کنید

ترک های بارداری
16 سپتامبر 2017 بدون نظر 1425 بازدید

راه حل خلاصی از ترک های بارداری چیست؟/ با این روشها می توانید از ترک ها جلوگیری کنید

راه حل خلاصی از ترک های بارداری چیست؟/ با این روشها می توانید از ترک ها جلوگیری کنید

از جمله تغییراتی که در ظاهر یک خانم باردار به وجود می آید ترک هایی است که روی شکم دیده می شود.اغلب این ترک ها به مرور زمان تثبیت می شوند و تا سال ها با یک خانم باقی می مانند.

امروز ما قصد داریم چند روش طبیعی را معرفی کنیم تا شاید بتوان به وسیله آنها این ترک ها از بین رفته و یا حداقل کمتر شوند.

اگر به داروخانه ها مراجعه کنید میبینید که کرم ها و محصولات آرایشی بی شماری برای از بین بردن این ترک ها وجود دارد. عمل جراحی و لیزر نیز راه حل دیگری است که می توان از شر این ترک ها خلاص شد.

بهترین زمانی که می توانید این ترک های پوستی را از بین ببرید در اولین فرصتی است که متوجه وجود این ترک ها شده اید. دراین زمان است که شما بهترین نتیجه را میگیرید.

اگر میخواهید این ترک ها به وجود نیایند بهترین کار این است که پوست خود را مرطوب نگاه دارید.مرطوب نگاه داشتن پوست باعث می شود که پوست شما نرم تربوده و انعطاف پذیری بیشتری داشته باشد و این عمل از خشکی پوست جلوگیری به عمل خواهد آورد.

در عصر جدید پبدایش ترک های پوستی ناشی از بارداری در بین خانم ها به معظلی بس پیچیده تبدیل شده است. توصیه ما به این دسته از خانم ها این است که برای ازبین بردن این ترک ها عجله نکرده و با شکیبایی به دنبال حل این معضل باشید.

ترک های بارداری

ترک های بارداری

تاثیر روغن در رفع ترک های پوستی

استفاده از روغن های گیاهی یکی از بهترین گزینه ها برای ازبین بردن این ترک ها به شمار میرود.سعی کنید هر روز نواحی شکم، ران ها و بازوها و سینه های خود را با روغن هایی که ترجیحاً گیاهی هستند به آرامی و به حالت دورانی ماساژ دهید چرا که این کار باعث می شود ترک ها بر روی پوستتان به وجود نیاید و پوستی شاداب تر داشته باشید.

ترک های بارداری

ترک های بارداری

روغن زیتون و تاثیر آن در رفع ترک های پوستی

روغن زیتون ازجمله روغن هایی است که محبوبیت بسیاری در بین مردم داشته و تاثیر آن در ازبین بردن ترک های پوستی غیر قابل انکار است.

مقدار کمی روغن زیتون کف دست خود ریخته و آرام و به طور منظم ناحیه شکم و پهلوها و حتی اطراف ناف را ماساژ دهید. این کار به حفظ رطوبت پوست کمک شایانی می کند و پوست را بسیار زیاد تقویت خواهد کرد.

مخلوط کردن روغن زیتون به همراه آب و سرکه می تواند یم گزینه بسیار خوب به عنوان کرم شب بوده و باعث تقویت هرچه بیشتر پوست شود.

روغن های معطر نیز می تواند گزینه خوبی برای ترمیم ترک های پوستی به حساب بیاید.شما می توانید از روغن هایی همچون روغن نارگیل و روغن بادام و یا روغن اسطوخودوس استفاده کرده و با روغن های دیگر مخلوط کرده و برای ماساژ مورد استفاده قرار دهید.

ویتامین E نیز می تواند اثر بخشی فراوانی داشته و در ازبین بردن ترک های حاصل از حاملگی نقش به سزایی ایفا کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *