#


راه های از بین بردن تیرگی ناحیه تناسلی زنان

ناحیه تناسلی زنان
3 اکتبر 2017 بدون نظر 1981 بازدید

راه های از بین بردن تیرگی ناحیه تناسلی زنان

راه های از بین بردن تیرگی ناحیه تناسلی زنان

برای اینکه بتوانید تیرگی ناحیه تناسلی زنانه را از ببرید می توانید از چند عمل ساده وراه های طبیعی این کار را انجام دهید. شما می توانید با ده ماده طبیعی تیرگی ناحیه تناسلی زنان و دختران را محو کنید. اگر رنگ پوست در ناحیه تناسلی زنان تیره شده است می توانید از روش هایی که در زیر می گوییم استفاده کنید.

به گزارش از من بپرس- تیرگی ای که در قسمت تناسلی زنانه به وجود آمده است با راه های طبیعی از بین می رود. در قسمت ناحیه تناسلی و کشاله ران های خانم ها با گذشت زمان تیرگی هایی به وجود می آید و آن ها نمی دانند که باید چگونه ان قسمت را سفید و یا روشن تر کنند.  در این مطلب راه هایی را برای شما ارائه داده ایم تا با استفاد از آن ها ناحیه تناسلی خود را سفید کنید.

راه هایی که برای رفع تیرگی ناحیه تناسلی زنان وجود دارد

  • پوست پرتقال

برای ازبین بردن قسمت تناسلی زنان می توانید از مقداری پوست پرتقال خشک شده استفاده کنید. این پوست ها را باید آسیاب کنید و بعد مقداری آب لیمو به آن بیافزایید تا خمیری به دست بیاید. این خمیر را باید به قسمتی که سیاه و تیره شده است بمالید.

  • بادام

برای اینکه بتوانید تیرگی ناحیه تناسلی زنان را از بین ببرید می توانید چند عدد بادام را در در آب گرم قرار دهید و بگذارید در طول شب درون آن بماند. سپس آن را آسیاب کنید و با استفاده از مقداری شیر آن را به شکل خمیر در بیاورید و به مدت دو هفته هر شب این خمیر را بر روی قسمت های تیره بگذارید.

  • برگ نعناع

برای رفع تیرگی واژن مقداری نعناع را بردارید و خرد کنید. سپس آن را با کرمی که بدون رایحه است ترکیب کنید و بر روی قسمت هایی که تیره است بمالید.

ناحیه تناسلی زنان

ناحیه تناسلی زنان

  • آب لیمو یا همراه با عسل، شیر خشک و یا روغن بادام

 آب لیمو را با یکی از این موارد مخلوط کنید؛ شیر خشک، عسل و یا روغن بادام. سپس آن را به قسمت های واژن و کشاله ران های تان بمالید، ولی مراقب باشید که این ترکیب به داخل واژن نرود.

  • ماست و پرتقال

برای از بین بردن تیرگی ناحیه تناسلی زنان می توانید ماست و پرتقال پوست کنده را با کمی پودر جو دوسر مخلوط کنید و خمیری را به دست آورید. این خمیر را باید 15 تا 20 دقیقه بر روی قسمت های تیره  بگذارید.

  • ماست و آب لیمو

مقداری ماست و آب لیمو را با هم ترکیب کنید و بر روی محلی که تیره است به مدت 20 دقیقه بگذارید بماند سپس آن محل را با آب ملایم بشویید. این کار باعث از بین رفتن تیگی پوست در قمست ناحیه تناسلی زنان می شود.

  • لیمو و زردچوبه

مقداری آب لیمو و زردچوبه را با هم مخلوط کنید تا خمیری به وجود بیاید. مقداری از ان را گرفته و بر روی ناحیه تیره به مدت 10الی 15دقیقه بمالید.

  • ماست و آرد نخودچی

مقداری ماست را با آرد نخودچی، شیر و زردچوبه ترکیب کنید و ای خمیر به دست آمده را بر روی بخش هایی که تیره است بگذارید. این کار تیرگی واژن را رفع می کند.

  • جوش شیرین

چند قطره آب لیمو را بر روی مقداری جوش شیرین بریزید و بر قسمتی که تیره است بمالید. این کار علاوه بر اینکه تیرگی ناحیه تناسلی را از بین می برد باعث از بین رفتن عفونت هم می شود.

  • آب گوجه فرنگی

یکی دیگر از راه هایی که می توانید تیرگی واژن را کم کنید این است که آب گوجه فرنگی را با مقداری بلغور جو دوسر ترکیب کنید و بر روی قسمتی که مد نظرتان است بمالید. به جز این مورد شما می توانید مقداری گوجه ی رنده شده را با مقداری آب لیمو ترکیب کنید و برای روشن شدن ناحیه تناسلی و اطراف آن استفاده کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *