#


راهکار هایی برای داشتن ابرو های زیبا

9 ژوئن 2018 بدون نظر 2079 بازدید

راهکار هایی برای داشتن ابرو های زیبا

ترفند هایی که برای داشتن ابرو های زیبا و فوق العاده باید بدانید

سعی کنید برای این که چهره ی زیبایی داشته باشید زیبایی ابرو های خود را فراموش نکنید. چنانچه شما دارای ابرو های زیبایی باشید، سبب خواهد شد که زیبایی چهره و صورت شما نیز بیشتر نمایان شود و از این طریق اجزای صورت شما نیز جلوه ی بهتری خواهد داشت. زمانی که شما ابروی زیابیی داشته باشید که مناسب چهره ی شما باشد، چهره ی تان نیز جذاب تر خواهد شد.یکی از نکاتی که باید بدانید این است که، هر مدل ابرویی برای تمامی صورت‌ها مناسب نبوده و همه مدل ابروها نیز برای هر صورتی مناسب نیست، با دانستن این ۱۵ نکته و ترفند می توانید برای چهره ی خود بهترین مدل ابرو را انتخاب کنید تا هم ابرو های زیبایی داشته باشید و هم چهره ی جذاب و زیبایی.

۱. سعی کنید فرم ابرو های تان را زیاد تغییر ندهید: در زمان های گذشته بیشتر از مدل ابرو های نازک استفاده می کردند، ولی امروزه بیشتر افراد مدل طبیعی ابروهای خود را ترجیح می‌دهند که البته خیلی هم بهتر است. حتی‌الامکان مدل طبیعی ابروهای خود را حفظ کنید، تنها کاری که می کنید آن ها را مرتب کنید.

۲.یکی دیگر از نکاتی که باید رعایت کنید این است که به صورت روزانه موهای زیر ابروی خود را تمیز نکنید: آیا اطلاع دارید که چنانچه هر روز موهای زیر ابرو را تمیز کنید، پس از گذشت مدتی دیگر ابرو ها رشد نخواهند کرد؟ سعی کنید که بین زمان های برداشتن ابرو های خود فاصله بیندازید و از این طریق به ابروهای خود زمان خواهید داد تا رشد کنند و بعد آنها را مرتب کنید و خط بیندازید.

۳.صورت‌های مربعی: چنانچه شما جزو آن دسته افرادی هستید که صورت مربعی دارند، می تونید ابرو ای خود را اندکی گرد کنید تا از این طریق چهره ی خود را جذاب تر کنید. به دلیل این که صورت‌‌هایی که مربعی شکل هستند، به طور طبیعی زاویه‌دار هستند، از فرم ابروهای زاویه‌دار و یا کاملا گرد به‌شدت خودداری کنید.

۴.صورت‌های گرد: برای این که  میزان گردی این نوع صورت ها را کاهش داد و بتوان ساختار استخوانی آن ها را نمایان کرد، بهتر است فرم ابرو های خود را به شکل زاویه دار با قوسی به طرف بالا انتخاب کنید.

۵.صورت‌های کشیده: ابروهایی که تا گوشه بیرونی چشم‌ها کشیده شده‌اند، به چشم و ابروی شما کشیدگی زیبایی در جهت افقی، می‌بخشد که بر کشیدگی عمودی صورتتان چیره شود.

۶.صورت‌های قلبی شکل: نقص چانه و آرواره کوچک را با ابروهایی خوش‌فرم و مرتب جبران کنید. برای مرتب ‌کردن ابروها به طور دقیق، با یک مداد سفید، فرم ابروی مورد نظر خود را طراحی کنید، سپس تک و توک موهایی که خارج از خط، باقی مانده را بردارید.

۷.صورت‌های بیضی: اگر صورتی بیضی دارید، شما می‌توانید ابروهای خود را هر مدل که دوست دارید بردارید، اما یک قوس ملایم و موازی در ابروها، زیبایی کلاسیکی به چهره شما می‌بخشد.

۸. ابروهای کاملا متقارن غیرممکن است: یکی از بزرگترین اشتباهات در برداشتن ابروها، تلاش برای متقارن‌سازی کامل آنهاست. هر کدام از آنها با هم متفاوتند، بنابراین در ابتدا به هر کدام به‌صورت جداگانه نگاه کنید و سپس صورت و ابروها را یک کل در نظر بگیرید و در صورت نیاز تغییرات لازم را انجام دهید.

۹. ابروهایی نزدیک به بینی: ترفندی فوق‌العاده برای اینکه بینی شما قلمی به‌نظر برسد! هرچه ابروها به تیغه بینی نزدیک‌‌تر باشند بهتر است، اما نه آنقدر نزدیک که گویی فقط یک ابرو بیشتر در این صورت وجود ندارد.

۱۰. تنها راه چاره، شانه زدن به سمت بالاست: همیشه ابروهای خود را با برسی نرم به سمت بالا شانه کنید تا همیشه، پرتر به‌نظر برسند.

۱۱. زیرسازی کنید: بسیاری از خانم‌ها این مرحله را نادیده می‌گیرند، اما همین زیرسازی از افتادگی ابرو و تغییر حالت‌آن به مرور زمان جلوگیری می‌کند. اگر پوستی چرب دارید و دائما از مداد یا سایه ابرو استفاده می کنید، حتما زیرسازی را انجام دهید.

۱۲.داخل ابروهای خود را پر کنید: با استفاده از یک مداد ابرو، داخل ابروهایتان را سایه‌ای کم رنگ‌تر از رنگ طبیعی ابروها بکشید، این عمل سایه‌ای زیر موهای ابرو ایجاد می‌کند. بعد از پرکردن آنها با مداد، با برسی نرم ابروها را در جهت طبیعی موهای ابرو شانه کرده تا یکدست و منظم شده و سایه و موها با هم هماهنگ شوند.

۱۳. از ابزار شکل‌دهی ابروها استفاده نمایید: اگر از آن دسته خانم‌هایی هستید که برداشتن ابروها همیشه نگرانتان می‌کند، دیگر نگران نباشید، ما امتحان کردیم و متوجه شدیم که الگوهایی فوق العاده برای فرم‌دهی ابروها وجود دارند که با استفاده از آنها می‌توانید مانند یک آرایشگر حرفه‌ای ابروهای خود را بردارید

۱۴. قیچی کنید، اما استفاده از موم ممنوع: آرایشگر مشهور، فیونا خاطر نشان می‌کند که: باید از موم احتراز کنید، زیرا در صورت استفاده از موم، هیچگاه آرایش بر روی پوست شما به خوبی نخواهد نشست. وی استفاده از قیچی و موچین را ترجیح می‌دهد، چون برداشتن مو با آنها از ظرافت و دقت بیشتری همراه است.

۱۵. از فیکس کننده ابرو استفاده کنید: بعد از اینکه با دقت تمام داخل ابروهای خود را با مداد پر کردید و مدلی فوق‌العاده طراحی نمودید، حتما از فیکس موقت ابرو استفاده کنید تا فرم ابروهایتان ثابت بماند، بخصوص اگر پوستی چرب دارید یا قصد خروج از خانه را در هوای آفتابی دارید. در چنین مواقعی فیکساتور می تواند فرم ابروی شما را برای مدت نسبتا طولانی ثابت نگه دارد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *