#


داشتن دست هایی زیبا با جراحی زیبایی

جراحی دست
20 ژوئن 2017 بدون نظر 3145 بازدید

داشتن دست هایی زیبا با جراحی زیبایی

داشتن دست هایی زیبا با جراحی زیبایی

در سال های اخیر جراحی های زیبایی به شدت مورد استقبال زنان و مردان جوان قرار گرفته است اما کمتر کسی را می توان یافت که از این جراحی ها اطلاعات کافی داشته باشد و جنبه های مثبت ومنفی این عمل های زیبایی را بشناسد.کارشناسان ازمن بپرس امروز قصد دارند اطلاعاتی را در خصوص این عمل های جراحی زیبایی در اختیار شما قرار دهند تا با دید باز و صحیح نسبت به نتایج عمل و خطراتی که ممکن است به همراه داشته باشد ویا حتی مزایای آن آشنا شوید.

جراحی زیبایی بر روی دست

جراحی زیبایی دست از جمله این عمل های زیبایی است که امروز قصد داریم خلاصه وار درموردش صحبت کنیم؛ اما قبل از هرچیزی به شما توصیه می کنیم در مورد هرگونه عمل زیبایی که قصد انجامش را دارید با پزشکان متخصص در همان رشته گفت و گو کنید وپس از آن اقدام به انجام عمل نمائید.

از آنجا که محیط خارجی به صورت شدیدی بر روی دست های ما اثر می گذارد و یکی از اولین عضو هایی که زود تر افزایش سن را نشان می دهند دست ها می باشند. زمانی که سن بالا می رود نور خورشید به طور طبیعی بر روی پوست تاثیر منفی می گذارد و ظاهر نا مطلوبی را برای دست های شما درست می کند.

از جمله علائمی که پیری زودرس پوست دست شما را نشان می دهد عبارتند از:

ـ به وجود آمدن لکه های سیاه بر روی پوست

جراحی دست.

جراحی دست.

ـ علائم هشدار دهنده سرطان

ـ از دست رفتن و تخریب بافت چربی پوست

با بروز اغلب علائمی که ناراحتی پوستی را نشان می دهند بافت چربی پوست فرد از بین می رود و ظاهر دست او به صورت استخوانی خود را نشان می دهد. انجام عمل زیبایی بر روی دست باعث می شود که پوست جوان و شاداب تری داشته باشید. برای انجام این عمل راه های مختلفی وجود دارد که تزریق چربی یکی از مهم ترین آنها به شمار می رود.

جراحی زیبایی دست مخصوص چه افرادی می باشد؟

افرادی که تمایل دارند ظاهر دست های خوبی داشته باشند موارد ایده آلی برای انجام این عمل زیبایی هستند باوجود اینکه دلایل افراد برای انجام این عمل زیبایی بسیار متفاوت می باشد اما عمده ترین دلایل انجام آن عبارتند از:

ـ کمک به زیبا تر شدن پوست دست وبالا بردن سطح اعتماد به نفس

ـ کاهش احساس نارضایتی از ظاهر دست های خود

ـ جوان سازی و شادابی بیشتر پوست دست

تمام افرادی که قصد انجام عمل زیبایی دست ویا هر نوع عمل دیگری را دارند باید بدانند که تمام این عمل ها برای کمک به داشتن ظاهری جذاب وزیبا و بهتر فرد صورت می گیرد و هیچ عملی قابلیت ساختن ظاهری بدون نقص را ندارد. بنابراین باید افراد انتظارات واقع بینانه ای از عمل های زیبایی خود و به خصوص جراحی زیبایی دست داشته باشند.

تنوع در روش های انجام جراحی زیبایی

طی سال های اخیر عمل های زیبایی به روش های مختلفی انجام می شود.باید توجه داشته باشید که تمام این روش های جراحی نکات مثبت ومنفی، هزینه ها و حتی تکنیک های مخصوص به خود را دارند و معمول ترین روشهای انجام جراحی زیبایی عبارتند از:

ـ پوست اندازی شیمیایی: هنگامی که این روش برای جراحی پوست دست انجام می شود لکه هایی که به وجود آمده به خاطر افزایش سن با کم تر شدن شفافیت پوست کم کم از بین می روند.

ـ اسکلرو تراپی: برای استفاده از این روش داخل رگ های خونی محلولی به نام اسکلروزان تزریق می شود که رگ ها را تحریک کرده وباعث سفیدی رگ های خونی می شود و به طور تدریجی تاثیر آنها را بر روی پوست از بین خواهند برد.

ـ تزریق ژل و یا چربی: در این روش چربی ها و ژل هایی همچون کلاژن، رستیلان و… به پوست تزریق میکنند که باعث می شود سطح پوست پر تر نشان داده شود و ظاهری جوان تر و شاداب تر پیدا کنید.

چند روش دیگر نیز برای انجام عمل زیبایی بر روی پوست دست انجام می شود که عبارتنداز: میکرودرم آبریژن که یک واکسن سطحی بوده و باعث برداشته شدن لایه اول پوست دست به وسیله کریستال های ریز می شود؛ وکورد دیگر استفاده از لیزر برای ایجاد ساختاری جدید بر روی پوست دست است که باعث می شود پوست دست زیباتر از قبل خودش را نشان بدهد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *