#


خانم ها برای زیبا بودن باید به چه نکاتی توجه داشته باشند؟

13 می 2018 بدون نظر 1715 بازدید

خانم ها برای زیبا بودن باید به چه نکاتی توجه داشته باشند؟

مواردی که رعایت آن ها به زیبا بودن می انجامد

بانوان گرامی،  شما که طالب زیبائی و جلب توجه هستید؛ زیبائی و نشاط نتيجه كمال تندرستی و سلامتی است .

نخست باید توجه کنیم زیبائی چیست … و کدام عضو از اعضاء باید زیبا باشد تا جلب توجه کند … مشکل در اینجاست که زیبائی يك عضو به تنهائی نمی تواند ملاك زيبائی و خوشگلی باشد . برای يك بانو همان اندازه که چشمان زیبا و صورت جذاب لازم است همان اندازه اندامی موزون و ساق پائی جالب و متناسب می تواند جلب توجه نماید . بانوان گرامی … اجازه بدهید از اولین عضوی که در اولین نگاه مورد توجه قرار می گیرد با شما صحبت کنیم .. .

چشم

چشم زیبا در اولین برخورد همه را تحت تأثیر قرار می دهد . بقول يك شاعر چینی، راز زندگی و حیات را همیشه در چشمان معشوق خود بجوئيد . چشمان زیبائی که با كمال دقت آرایش شده باشد به صورت اسلحه خطرناکی است که در اختیار خانم ها قرار گرفته است . متأسفانه اغلب از آرایش دقيق ومواظبت چشمان خود غافل بوده و چندان اهمیتی به ان نمی دهند در حالی که با استفاده از چند وسیله کوچک و کمی ذوق می توان صاحب چشمانی زیبا و دوست داشتنی شد .

نخست باید همیشه بسلامتی و پاکی کره چشم خود توجه داشته باشید . وقبول بفرمائید که :

۱- چشمان سرخ شده و خسته شما هر چند که خوب آرایش کرده باشید بسیار زشت و کریه جلوه خواهد نمود .

۲- در مقابل درد و سرخی چشم بی خیالی و بی احتیاطی نکنید و برای رفع بیماری فورا به پزشک متخصص چشم رجوع فرمائید .

۳- بی خوابی بزرگترین آفت زیبایی چشمان شما می باشد . حتی الامکان سعی کنید شب ها زودتر از ساعت ده بخوابید.

۴- هر گاه دچار سرخی چشم شدید می توانید با کمپرس و شستشوی با چای آن را رفع نمائید.

۵- از دست زدن به چشم ومالش آن با دست های آلوده خودداری فرمائید.

۶- در صورت خارش و ناراحتی می توانید با دستمالی تمیز و یا گاز استریل چشمان خود را مالش دهید .

۷- در صورتی که در سینما و یا در موقع کار احساس خستگی می کنید لازم است فورا از لحاظ دید، چشمان خود را به متخصص نشان دهید .

۸- به سلامتی و پاکی مژگان خود توجه فراوانی مبذول دارید . و با شستشوی صحیح چشم و پلک ها آنها را همیشه پاك و خوش حالت حفظ نمائید. برای آرایش چشم ها نیز باید توجه و دقت خاص بفرمائید و همیشه باین نکات توجه کنید:

الف – تنظیم ابرو: تعبين خط آن و کندن موهای اضافی از نکات بسیار دقیق است و بهتر است قبل از اینکه به کندن یا تراشیدن ابروی خود بپردازید با يك مداد سفی دفرم های مختلفی به ابروی خود بدهید و بهترین فرم را که به صورت و چشمان شما هم آهنگی دارد انتخاب نمائید . .

معمولا کندن موهای ابرو بسیار دردناك است . در حالی که با رعایت دستور زیر کار را برشما آسان می سازد. پوست را بین دو انگشت محکم کشیده و با موچین آن را با يك حرکت ناگهانی در جهت رویش مو آن را بکنید البته برای سهولت بهتر است از آئینه های بزرگ نما استفاده کنید .

ب- پلک های شفاف و بدون چروك و سالم شادابی و طراوت چشمان را دو چندان می سازد و سایه ای از ابهام و اسرار بر چشمان شما می افکند در انتخاب رنگ پلك ها دقت داشته باشید که با رنگ موها چشمان شما موافق وهم آهنگ باشد و فقط بعنوان پیروی از مد هر رنگی را مورد استفاده قرار ندهید .

ج – این را بدانید که مژگان زیبا و خوش حالت شما چون پیکان های فلج کننده ای است که قلب دوستداران شما را از حرکت باز می دارد . اگر شما از مژه مصنوعی استفاده نمی نمائید سعی کنید آنها را با رنگ زیبائی که با چشمان و رنگ موهای شما جور بیاید و با برس مخصوص رنگ بزنید در مصرف رنگ هرگز افراط نکنید و برای فر دادن مژه ها بهتر است آن ها را با برس مخصوص مژه از پائين به بالا برس بزنید .

د- از کشیدن خط گوشه چشم را که تمام خانم ها از واجب ترین اصول زیبائی و آرایش می دانند باید سعی نمود از ماده ای انتخاب شود که در اثر عرق و بخار هوا به اطراف پخش نشده و حالت بد منظره ای به صورت زیبای شما نبخشد و بخصوص خط گوشه داخلی چشم باید با کمال دقت رسم شود. بانوان گرامی امیدواریم راهنمائی های فوق خاطر زیبا پسند و نکته بین شما را راضی وجلب نموده باشد ، به امید جلب رضایت شما .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *