#


استفاده از رنگ سال 2018 در آرایش

6 آوریل 2018 بدون نظر 5055 بازدید

استفاده از رنگ سال 2018 در آرایش

چگونه از رنگ سال ۲۰۱۸ در آرایش به کار ببریم؟

به کار بردن رنگی که در هر سال مد می شود، شما را مدرن و سازگار با فشن نشان می دهد. با این که در انتخاب ها چه برای لباس و چه برای آرایش باید توجه کرد. رنگ سال ۲۰۱۸ رنگ بنفش یا ویولت، رنگی زیبا و غنی از انرژی که به خوبی قادر است در آرایش صورت شما نشان دهد. در این مطلب به شما می گویم که چگونه از رنگ سال در آرایش به کار ببرید.

برای سایه چشم از پالت رنگی به کار ببرید که رنگ های بنفش دارد

در صورتی که اهل آرایش چشم با سایه می باشید، برای سال جدید پالت رنگی تهیه کنید که ترکیبی از رنگ های بنفش را داشته باشد. با این که قبل از این که بخواهید چشم تان را آرایش کنید باید اشتباهاتی که در زمان آرایش چشم به آن مرتکب می شوید را هم بدانید تا بهترین آرایش چشم را داشته باشید. پیشنهاد می شود در صورتی که آرایش چشم ترکیبی دارید، رنگ بنفش را به همراه رنگ های خنثی یا نقره ای روشن به کار ببرید تا ترکیب بهتری به وجود آورد.

از لاک بنفش استفاده کنید

رنگ بنفش رنگ قدرتمند و با شکوهی می باشد، این رنگ دستان تان را شیک و زیبا جلوه می دهد. در صورتی که اهل ست کردن رنگ لاک و لباس های تان می باشید می توانید یک پیراهن مشکی را به تن کنید و همراه آن از لاک بنفش استفاده کنید یا لاک را با کیف و یا کفش تان هماهنگ نمایید تا شیک و زیرک جلوه دهید. در فصول سرد سال از بنفش تیره و در فصل های گرم از بنفش روشن برای لاک خود به کار ببرید.

رژ لب در رنگ بنفش انتخاب کنید

ممکن است تا به امروز انتخاب این رنگ برای رژ لب اندکی سخت بوده است، ولی با معرفی رنگ بنفش به عنوان رنگ سال ۲۰۱۸ با راحتی بیشتر، رژ لبی در رنگ بنفش برگزینید. رژ لب مایع به خاطر این که براق تر می باشد و باعث حجم دادن به لب می شود انتخاب بهتری برا خانم هایی می باشد که دارای لب های باریک می باشند.

ریمل رنگی بنفش استفاده کنید

از جمله لوازم آرایشی که نسبتا کمتر مورد استفاده قرار می گیرد ریمل های رنگی می باشد. به طور معمول تمام افراد بیشتر ریمل مشکی یا قهوه ای برای آرایش چشم شان به کار می برند. ولی به کار بردن ریمل رنگی آن هم رنگ سال می تواند شما را متفاوت تر جلوه دهد. در صورتی که به یک مهمانی عصر یا دور همی دوستانه دعوت شده اید با لباس های اسپرت از ریمل بنفش استفاده کنید و متفاوت باشید.

به یاد داشته باشید که استفاده از رنگ سال، شما را مطلع از جریان مد نشان می دهد، ولی به هیچ عنوان در استفاده از آن زیاده روی نکنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *