#


تشییع پیکر زنده یاد پیام صابری و بی قراری های زیبا بروفه در سوگ همسرش

12 دسامبر 2018 بدون نظر 4225 بازدید

تشییع پیکر زنده یاد پیام صابری و بی قراری های زیبا بروفه در سوگ همسرش

تشییع پیکر زنده یاد پیام صابری و بی قراری های زیبا بروفه در سوگ همسرش

مراسم تشییع پیکر زنده یاد پیام صابری درحالی امروز20 آذرماه برگزار شد که جمعی از هنرمندان در این مراسم شرکت داشتند. پیام صابری گریمور سینما و تلویزیون بوده و یکی از بازیگران مطرح این عرصه شناخته می شود. این هنرمند در تاریخ18 آذرماه براثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفته و امروز20 آذرماه پیکر او از ساختمان شماره2 خانه سینما به سمت قطعه هنرمندان تشییع شد.

علی دهکردی ازجمله هنرمندانی بود که در مراسم تشییع پیکر زنده یاد صابری حضور داشت و در آغاز مراسم صحبت هایی را عنوان کرد. او در صحبت های خود گفت: امر در نهایت تاسف و تاثر برای بدرقه یکی از دوستان جوان کنار یکدیگر قرار گرفته ایم. در این لحظه نمی دانم چه باید گفت جزاینکه از خداوند بزرگ تقاضا کنیم به دوست و همکارمان زیبا بروفه همسر زنده یاد پیام صابری و خانواده آن مرحوم صبر و شکیبایی عطاکند.

دهکردی در ادامه صحبت های خود افزود: خداوند بزرگ در قرآن درخصوص این لحظات آورده است که مصیبت همچون صاعقه بوده و رفتن پیام صابری نیز برای همه ما همچون صاعقه ای بود. من در اینجا از جانب خودم و تمام بازیگران و خانواده سینما ابراز تاسف کرده و تسلیت می گویم. امیدوارم وضعیت شغلی و شرایط کاری ما به شکلی پیش برود که درخصوص تولید کارها و دریافت کمترین حقوق اولیه خود دچار استرس نشویم و درنتیجه هیچ قلبی از تپیدن نایستد و بتوان آثار بسیاری را تولید کرد.

عبدالله اسکندری به عنوان چهره پرداز سینمای ایران نیز در ادامه مراسم پشت تریبون قرار گرفته و صحبت هایی را عنوان کرد: این جوان حدود25 سال قبل پیش من آمد. او دارای روح بزرگی بود و شاید در این سال های آخر توانسته بود به خواسته خود دست پیدا کند اما متاسفانه اجل این فرصت را به او نداد. آرزو میکنم خداوند به خانواده او صبر عطا کند.

پس از اتمام سخنان اسکندری علی دهکردی مجددا پشت تریبون قرار گرفت و گفت: پیام جوانی بود که در بهت و ناباوری از بین ما می رود. من هم مانند شما از رفتن او غافلگیرم و نمی دانم چه می توان گفت. پس از دهکری اصغر همت نیز پشت تریبون رفت و عنوانکرد: همیشه گفته اند که مرگ حق است اما چه موقع! اشخاصی که به بیماری های سخت و صعب العلاج مبتلا شده اند گاهی تا سال های متمادی زنده می مانند چرا که استرس را از خود دور می کنند. اما زمانی که استرس و اضطراب باشد به زودی بسیاری از عزیزان خود را از دست خواهیم داد. پیام صابری هم بسیار زود از بین ما رفت به خصوص که چندماهی بیشتر نبود که توانسته بود پدر بودن را درک کرده و فرزند خود را در آغوش بکشد. من این اطمینان را دارم که فرزند او اهورا زیر سایه خداوند بزرگ به آینده روشنی دست پیدا خواهد کرد.

در مراسم تشییع پیکر زنده یاد پیام صابری جواد یحیوی نیز به عنوان یکی از مجری های تلویزیونی اظهار نظر کرد و گفت: این وضعیت ازجمله زمان هایی است که نمی دانم درخصوص آن چه باید بگویم. اگر نسبت به پیام صابری شناخت داشته باشید می دانید که او به غافلگیری علاقه بسیاری داشت اما ماه همچون همیشه در قرارهایی که داشتیم منتظر خواهیم ماند تا از راه برسد.

مهری شیرازی نیز به عنوان یکی از چهره پردازهای سینما در این مراسم پشت تریبون قرار گرفت و گفت: بسیار متاسفم از اینکه پیام صابری از بین ما رفت. خبر بسیار دردناکی برای تمام ما بود که پیام صابری ناغافل از بین ما پرکشید و رفت. او انسانی آرام بود و خبر این اتفاق بسیار دردناک و هولناک بود.

وی در ادامه صحبت های خود افزود: من نمی دانم زیبا بروفه عزیر با این غم چگونه خواهد بود. البته اعتقاد دارم که آدم ها غصه نمی خورند بلکه این غصه است که آن ها را از درون می خورد. من تقاضا دارم نسبت به یکدیگر مهربانی بیشتری داشه باشید. من از عشق بسیاری که بین زیبا و پیام بود اطلاع دارم. برای زیبای عزیر آرزوی صبر داشته و امید دارم اهورا را درست همانگونه که پیام دوست داشت بزرگ می کند. شیرازی در پایان صحبت های خود افزود: امروز یک جوان سالم را از دست داده ایم و سینمای ایران با ضایعه ای بزرگ روبه رو شده است.

محسن علی اکبری به عنوان تهیه کننده سینما در ادامه مراسم عنوان کرد: بسیار سخت است که ما پیرمردها نسبت به جوانان صحبت هایی را عنوان کنیم به ویژه جوانی که می توان او را به عنوان یکی از گل های سینمای ایران به شمار آورد. پیام صابری فردی سالم و پاک زیست بود و هرزمان که با او تماس میگرفتم او به همراه همسر خود زیبا بروفه بود. زمانی که علی اکبری صحبت های خود را عنوان می کرد مادر پیام صابری با صدای بلند و اشک شروع به شیون و زاری کرد و تمام حاضرین از این حالت او متاثر و متالم شدند. علی اکبری در ادامه صحبت های خود عنوان کرد که پیام صابری جاودانه شده و این امید را دارد که خداوند بزرگ به تمام دوستان و خانواده او صبر و تحمل عطا کند.

علی اکبری در خاتمه صحبت های خود افزود: صابری بدون اینکه تنشی در کارهای خود داشته باشد آن ها را به پیش می برد و اخلاق خوب و حرفه ای را در فعالیت های خود به کار می گرفت و من امیدوار هستم فرزند او نیز بتواند روزی همچون او بوده و جای پدر را بگیرد. افسر اسدی از دیگر هنرمندانی بود که در مراسم تشییع پیکر زنده یاد پیام صابری پشت تریبون قرار گرفت و اشعاری را خواند و مایه تالم و تاثر تمام حاضرین در این مراسم شد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *