#


نمایش «اعتراف»، تازترین ساخته شهاب حسینی بر روی صحنه می رود

7 می 2017 بدون نظر 1875 بازدید

نمایش «اعتراف»، تازترین ساخته شهاب حسینی بر روی صحنه می رود

نمایش «اعتراف»، تازترین ساخته شهاب حسینی بر روی صحنه می رود

به گزارش از من بپرس، نمایشنامه «اعتراف» به کارگردانی شهاب حسینی خرداد و تیر ماه امسال در سالن اصلی تئاتر شهر به روی صحنه می رود. شهاب حسینی، بهترین بازیگر مرد جشنواره کن، در این تئاتر بازی هم خواهد کرد. و دیگر بازیگر اصلی آن، علی نصریان خواهد بود. پیش از این، شهاب حسینی تئاتر «ملاقات با بانوی سالخورده» را در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه برده بود.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، سالن اصلی تئاتر شهر در شهر خرداد و تیرماه امسال اجرای نمایش «اعتراف» را میزبانی خواد کرد.

تهیه کننده این نمایش مسعود صفوی است. و درباره ماجرای اعترافات یک کشیش در نزد خود اوست.در کنار شهاب حسینی و علی نصریان که بازیگران اصلی این نمایش هستند، مهدی بجستانی، پرویز بزرگی، صالح میرزا آقایی، غزاله نظر، نیما رئیسی، ایلیا نصرالهی، عباس حسنی، میثاق زارع، تنی آواکیان و شهرام ابراهیمی ایفای نقش می کنند.

دیگر عوامل تولید این نمایش عبارتند از: دستیار کارگردان، برنامه‌ریز و مجری طرح: احمد ساعتچیان، طراح صحنه و لباس: مجید لیلاجی،  آهنگساز: مهدی حسینی، مدیر رسانه‌ای: مهسا همتی.

علی نصیریان

علی نصیریان

این نمایش سومین تجربه شهاب حسینی در حوزه تئاتر است. حسینی، نمایش «ملاقات با بانوی سالخورده» را در سال 91 به همراه احمد ساعتچیان در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه برده است. و همچنین در سال 87، به عنوان بازیگر در نمایش «کرگدن» به کارگردانی فرهاد آییش حضور داشته است.

شهاب حسینی همچنین در سال 93 اولین فیلم سینمایی خود را با نام «ساکن طبقه وسط» کارگردانی کرده است. در سال گذشته، این فیلم بعد از جایزه بهترین بازیگری او در جشنواره کن دوباره به روی پرده سینماها رفت.

این روزها نیز دو فیلم دیگر شهاب حسینی با نام های «امتحان نهایی» و «برادرم خسرو» روی پرده های سینماهای کشور است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *