#


مهران غفوریان برای عمل جراحی به بیمارستان رفت

مهران غفوریان
14 ژوئن 2017 بدون نظر 3227 بازدید

مهران غفوریان برای عمل جراحی به بیمارستان رفت

مهران غفوریان برای عمل جراحی به بیمارستان رفت

به گزارش از من بپرس، مهران غفوریان، بازیگر تلویزیون و سینما برای عمل جراحی در بیمارستان نیکان بستری شد.

مهران غفوریان که در حال بازی در سریال پنچری است، شب گذشته با مشورت پزشک خود، برای انجام این عمل جراحی روانه بیمارستان شده است.

بر اساس گفته های غفوریان او مجبور شده به سرعت تن به این عمل جراحی بدهد، زیرا پزشکان معتقد بودند نباید وقت را هدر داد. غفوریان از مردم نیز خواسته در این شب های عزیز او را از دعای خیر خود بی نصیب نگذارند:

«از قول من به همه بگویید به سرعت و با انرژی مضاعف بازخواهم گشت تا در کنار مهران مهام عزیزم با  ساخت سریال زیر آسمان شهر، بار دیگر لبخند را بر لبان مردم کشورم بنشانیم.»

در همین ارتباط، مهران مهام، تهیه ‌کننده سریال پنچری با اشاره به سابقه بیماری غفوریان به رسانه ها گفته است که دکتر به دلیل عارضه ‌ای که مدت ‌ها مهران از آن رنج می ‌برد، تشخیص داده است که این بازیگر به سرعت باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

مهام با اشاره به اصرار مهران غفوریان برای انجام عمل جراحی بعد از پایان سریال نیز گفت:

من نپذیرفتم، زیرا نظر پزشک متخصص این است که او به سرعت تحت عمل قرار بگیرد و من به عنوان مسئول این پروژه بیش از هر چیز باید به سلامت همکارانم فکر کنم نه پیشرفت سریال.

این تهیه کننده تلویزیون همچنین درباره تمهیدی که در این زمینه اندیشیده شده تا این اتفاق در روند تولید سریال پنچری خللی وارد نکند، گفت:

جالب است بدانید با هماهنگی مدیران محترم شبکه، قصه را به سمتی پیش بردیم که بتوانیم اتفاق رخ داده را جزیی از سریال و روند داستان جلوه داده تا به کلیت کار هم لطمه ‌ای وارد نشود.

تهیه کننده سریال پنچری در پااین با اظهار امیدواری برای سلامت مهران غفوریان گفت: امیدوارم او بعد از عمل جراحی به سرعت دوران نقاهت را پشت سر گذاشته و با انرژی و لبخند همیشگی‌ اش به کانون گرم خانواده بازگردد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *