#


معرفی چند سریال محبوب از دید مردم

سریال
26 مارس 2017 بدون نظر 1507 بازدید

معرفی چند سریال محبوب از دید مردم

معرفی چند سریال محبوب از دید مردم

از نظر عموم مردم یکی از بهترین راه حل ها در زمان فراغت و بیکاری نشستن پای فیلم و سریال و لذت بردن از روند داستان است

– وایکینگ ” THE WAKING DEAD ( مردگان متحرک ) “

این سریال یکی از معروف ترین سریال هایی است که تقریبا در سال 2017 از کی از شبکه های کابلی آمریکا پخش شد. این سریال به دلیل اینکه مورد استقبال بی نظیر مردم قرار گرفت و در رده ی بالایی از سریال های خارجی قرار داشت، بعد ها از شبکه بین المللی فاکس نیز پخش شد. داستان در مورد افسر پلیسی است که در یک حادثه بیهوش می شود و چند ماه در حالت کما به سر می برد، وقتی مه به هوش می آید با شهری پر از زامبی مواجه می شود و در صدد آن می آید که مردم شهر را از این وحشت نجات دهد. تا به حال 6 فصل از این سریال پخش شده است. این سریال معمولا به کسانی توصیه می شود که به دنبال هیجان و ترس در فیلم ها میگردند. چنانچه فردی احساسی و زود رنج هستید دیدن این فیلم به شما و بچه هایتان توصیه نمی شود.

– وایکینگ ها VIKINGS

فیلم وایکینگ ها در مورد اولین فرد از این قبیله است که به غرب سفر می کند و بدن شک یکی از هیجان انگیزترین داستان ها در این ژانر است.
این داستان که بر پایه ی مردی به نام رگنار لاثبروگ است و فردی جنگجو و با احساس و خانواده دوست است باعث شده که این داستان در ایران و جهان مخاطبان زیادی را پیدا کند. این فیلم از سال 2013 شروع به پخش از شبکه هیستوری شد و هر سال فصل جدیدی از آن را به نمایش می گذارند. یکی از موارد جالب این فیلم موزیک تیتراژ آغازین این سریال است که از نظر بسیاری از استادان هنر و تحسین برانگیز است.

– دکستر – DEXTER

فیلمی بسیار جالب در مورد قاتلی زنجیره ای که بسیار خونسرد و دوست داشتنی است. این سریال در قالب درام و جنایی نمایش داده می شود که مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است. دکستر یکی از سریال های خوب و جنایی است که اگر مخاطب به دنبال فیلم های جنایی و قتل باشد دیدن این سریال پیشنهاد می شود.
هنگامی که این فیلم بدر آمریکا پخش می شود شایعتی میان مردم پخش شد که خیلی افراد با دیدن این فیلم دست به جنایت و قتل شده اند که البته این موضوع بعدا به شدت تکذیب شد. ناگفته نماند که موضوع قتل نقش اول این داستان افرادی بود که از قانون فرار کرده و مستحق مرگ هستند. تا به حال96 قسمت از این مجموعه به نمایش درآمده است و فیلم برداری آن به پایان رسیده است. یکی از قسمت های بسیار به یاد ماندنی این سریال جمله معروف دکستر است که می گوید: من زمان زیادی در تاریکی زندگی کردم طل سالها چشمانم با تاریکی تنظیم شد و تا جایی این موضوع پیش رفت تا اینکه تاریکی تبدیل به دنیای من شد و من توانستم در تاریکی هم بینم.

How I MET YOUR MOTHER

فیلم من چگونه مادرتان را ملاقات کردم مربوط به پدری است که شرایط آشنایی خود و چگونگی آن را در سال 2030 برای بچه هایش تعریف می کند. یکی از نقاط قوت این فیلم، فیلم نامه غیر قابل پیش بینی آن است که نشان از قدرت فکر و قلم وی دارد. این فیلم توانست 5 جایزه امی را از آن خود کند و بین سالهای 2005 تا 2014 اکران شد. این سریال فیلمی کمدی و خنده دار است که و کسانی که می خواهند با دوستانشان اوقات مفرحی را بگذرانند می توانند این فلیم را با آنها به تماشا بنیشینند.یکی از گاف های این سریال که در میان مردم خیلی به طعنه گفته شد این بود که در فصل اول ساعت توی آپارتمان همیشه 4:20 را نشان می داد.

HOUSE M.D

داستان در مورد پزشکی معروف است که روابط اجتماعی بسیار کمی دارد. این پزشک فردی بسیار خود خواه و مدعی است که بیماران خود را به خاطر پیشرفت علمی خود درمان می کند و اصلا به نتیجه آن کاری ندارد او به خاطر تبدیل شدن به فردی خودخواه دست به کارهای مختلفی زده است و اهمیتی برای خود فرد و خوب شدن بیمارش قائل نیست. این سریال از سال 2004 تا 2012 در هشت فصل به روی آنتن رفت و توانست مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. یکی از خصوصیات مهم این فیلم داستان معمایی آن است و همچنین قیافه ی غیر عادی شخص اول فیلم می تواند بینندگان زیادی را به خود جلب کند.

TRUDETECTIVE – کارآگاه ترو

فیلمی جنایی و پلیسی که افرادی را به خود جلب می کند که در پی کشف معما هستند. متاستفانه فصل دوم این سریال نتوانست آن طور که باید و شاید توجه مخاطب را به خود جلب کند. ولی فصل اول آن به قدری جذاب بود که گوی سبقت را از بسیاری از سریال های پلیسی، جنایی آن زمان ربود. بازیگر نقش اول این سریال فوق العاده متیو مک کانهی و موزیک تیتراژ بی نظرش باعث شد بسیاری از مخاطبان را در زمان پخش آن جلوی تلویزیون میخکوب کند.

برکینگ بد BREAKING BAD

داستان فیلم از آنجا شروع می شود که معلم شیمی به نام والتر وایت که یک معلم شیمی خبره است نمی تواند کار مناسبی پیدا کند او در زندگی به مشکلات زیادی بر میخورد ولی با روند داستان و آرام آرام تبدیل به هایزنبرگ دوست داشتنی می شود و از سال 2008 تا 2013 توانست مخاطبان زیادی را پای این سریال بنشاند. یکی از خصوصیات جالب توجه این سریال این است که در هر یک از اپیزود های آن اتفاق جدیدی می افتد که این باعث می شود داستان هیچ وقت خسته کننده نباشد. این سریال دارای هفت جایزه امی می باشد که این نشان از کیفیت این سریال دارد.
این سریال حتی توانسته است جای خود را میان مخاطبان ایرانی باز کند و این سریال در ایران هم دوبله شده.

فرندز FRIENDS

حتی اگر شما فردی سریالی هم نباشید، با یکی از صحنه های خنده دار این فیام خندید و با آن خاطره دارید. سریال بر اساس شخصیت شش دوست است که هرکدام نوع خاصی از رفتار را دارند و بسیار هم دوست داشتنی هستند. سریال با لوکیشن های بسیار کمی ساخته شده ولی واقعا توانسته یکی از ماندگار ترین سریال ها باشد. دیالوگ های فوق العاده آن و نشاطی که در سریال است آن را به یکی از بهترین های دوره ی خودش تبدیل کرد.
دیدن این سریال به کسانی که می خواهند زبان انگلیسی خود را قوی کنند هم پیشنهاد می شود زیرا دیالوگ ها بسیار ساده و همه فهم هستند. مدت زمانی که این سریال طول کشید و پخش شد ده سال بود که مدت زمان بسیار زیادی است. بازیگران در این سریال زندگی کردند و بزرگ شدند. به نظر خیلی از مخاطبان این سریال یکی از بهترین سریال های طول تاریخ تلویزون می باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *