#


آیا فصل دوم سریال ممنوعه در حال اتمام است؟

23 آوریل 2019 بدون نظر 3149 بازدید

آیا فصل دوم سریال ممنوعه در حال اتمام است؟

از جمله پرطرفدارترین سریال های شبکه نمایش خانگی در سال های اخیر سریال ممنوعه بوده است.این سریال به اندازه سریال شهرزاد و گلشیفته موفقیت نداشته است اما در اندازه خود توانسته است پربیننده و جذاب باشد. این سریال سه فصل دارد و از 5 شهریور سال 1397 درحال پخش است.

ممنوعه

خلاصه سریال ممنوعه

در ابتدای این داستان توسط پسری به نام سامی که در رینگ های مخفی مشت زنی می کند شروع شده است.سامی درحالی که در یک مسابقه شرکت کرده است داستان زندگی خودش را نیز بیان می کند و مخاطب را وارد داستانی می کند که نقش اصلی آن خودش است.

او از گذشته صحبت می کند از این که به همسرش علاقه ای نداشته و به خواست پدر پولدار خود ازدواج کرده است. این ازدواج نافرجام مانده و دو سال بعد او طلاق گرفته است.بعد از جدایی او در گروهی به نام ممنوعه شروع به فعالیت می کند.این گروه قوانین دارد که انجام دادن آن ها ممنوع است.

او بیان می کند در این گروه دختری به نام برکه وجود دارد که عاشق اوست . از این جا دیگر داستان را سامی روایت نمی کند بلکه شاهد قصه هایی هستیم که حتی سامی در آن ها حضور هم ندارد.این داستان همین طور ادامه می یابد…

بازیگران و عوامل سریال ممنوعه

بازیگران :میلاد کی مرام ، نیکی کریمی ، امیرحسین آرمان ، بهاره افشاری ، الهه حصاری ، لیلا زارع ، امیر جعفری ، هادی حجازی فر ، نسرین نکیسا ، محمد امین ، آناهیتا درگاهی ، خاطره اسدی ، نیما شعبان نژاد ، مصطفی قدیری ، آتیلا پسیانی ، شیدا یوسفی ، سوگل خالقی ، پژمان بازغی ، فاطمه گودرزی ، هومن اطیابی ، ابراهیم فرجی ، شیوا خسرومهر، معین فیضی ، محمد ذکایی ، رامبد کمالی ، شهرام قائدی ، آیدا ذکایی ، محسن دلیخون ، نیلوفر سیمان تاش ، مجید مظفری ، نیلوفر رجائی فر ، حسن اسدی ، مرسده سلیمانی ، آرشان اکبری .

کارگردان : امیر پورکیان / تهیه کننده : علی اکبر نجفی / نویسنده : علی اصغری ،مهرداد کوروش نیا / تدوین گر :سیامک مهماندوست / تیتراژ پایانی :آرش و مسیح عدل پور

ایا ممنوعه 2 به پایان می رسد؟

روی جلد ممنوعه 2 به تازگی تصویری از الهه حصاری بازیگر کشورمان با لباس عروس وجود دارد که همین لباس به این معنی است که قسمت های پایانی ممنوعه 2 را مشاهده می کنیم.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *