#


سریال همسایه ها جزو شبکه دو نیست

سریال همسایه ها جزو شبکه دو نیست
21 دسامبر 2016 بدون نظر 1171 بازدید

سریال همسایه ها جزو شبکه دو نیست

مدیر گروه سریال و فیلم شبکه دو سریال همسایه ها جزو این شبکه نمی داند

این سریال همسایه ها از همان ابتدا حاشیه های زیادی داشت. قرار بود آقای آرش معیریان کارگردانی آن را بر عهده بگیرد که بنا به دلایلی از جمله مشکلات جسمی نتوانست این کار را بکند و آقای مهران غفوریان کارگردانی این فیلم را برعهده گرفت. بعد از تبلیغ آن فیلم که قرار بود از شبکه ی دوم سیما پخش شود که یک هفته به تعویق افتاد به دلایل فنی.

در حالی که متوجه شدیم آقای محمدرضا جعفری مدیر شبکه 2 مخالف صد در صد پخش این سریال شد. با توجه به این که این شبکه در تولید فیلم های جدی فعالیت دارد با پخشش مخالفت کرد. به گفته ی آقای مسعود صباح مدیر گروه فیلم و سریال شبکه ی دو سریال همسایه ها سفارش سازمان برای پر کردن چالش کمبود کمدی در سیما بود و مجموعه ی ما هم در همین راستا است که در زمستان پخش می شود.

او اعلام کرد که آقای جعفری جلوه در جریان تولید این کار بودند و نظارت داشتند بر آن. هیچ کاری بدون باز بینی توسط مسئولان پخش و مدیر شبکه اجازه اکران نمی گیرد آقای جعفری اختلافی نظری از جهت جزئیات کار داشت اما نظرات موثری نیز در تولید داد. در هر حال این مجموعه روی آنتن رفت و فکر می کند ادامه پخش از شبکه دو سیما امکان پذیر نیست.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *