#


سریال ” عاشقانه ” در چند روز اخیر ضرری 100 میلیاردی داد!!

سریال " عاشقانه " در چند روز اخیر ضرری 100 میلیاردی داد!!
30 آوریل 2017 بدون نظر 945 بازدید

سریال ” عاشقانه ” در چند روز اخیر ضرری 100 میلیاردی داد!!

سریال ” عاشقانه ” در چند روز اخیر ضرری 100 میلیاردی داد!! و جزئیات این ماجرا

محمد صراف در گفت و گویی خبر از ضرر 100 میلیارد ریالی این فیلم ( عاشقانه ) در بخش سوم آن به دلیل دانلودهای غیر قانونی خبر داد.
محمد صراف ( رئیس انجمن صنفی VOD و IPTV و مدیر عامل فیلم نت در مورد ضرر هنگفت این فیلم گفت :این فیلم سه هفته است که به بازار ارائه شده است و قسمت سوم آن در شبکه ی نمایش خانگی و سامانه های آنلاین ارائه شد. در همین زمان کوتاه و تا 18 اسفند ماه حدود دو میلیون نسخه غیر قانونی آن دانلود شد.

این حجم از دانلود غیر قانونی که به نظر من برای کل کشور فاجعه بار است. زنجیره تولید کننده و توزیع کننده را از هم گسسته است و باعث ضرری 100 میلیاردی به آن شده است.
موسسه ما در راستای کار خود بیش از 1000 نفر را به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول کرده است که این اتفاقات غیر از بحث غیر قانونی بودن موضوع بیکاری را به دنبال دارد.

وی در ادامه گفت :

ما سریال شهرزاد را در پروسه ای قانونی به معرض فروش گذاشتیم. از ابتدای پخش این سریال ما برای توزیع غیر قانونی شکوا ایه ای را درست کردیم که در صورت دانلود غیر قانونی از سیات های غیر قانونی آن سایت های غیر قانونی آن سایت ها بسته می شدند.
در کشور ما سالانه حدود 100 فیلم تولید می شود که تعداد زیادی نیست پس می شود کمیته ای متشکل از نماینده وزارت ارشاد، قوه قضاییه، وزارت ارتباطات کمیته تنظیم مقررات و .. تشکیل داد تا از بروز چنین مشالکی جلوگیری کنند و با متخلفان برخورد کنند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *