#


دخالت نداشتن هادی رضوی در سریال شهرزاد

دخالت نداشتن هادی رضوی در سریال شهرزاد
1 ژانویه 2017 بدون نظر 1289 بازدید

دخالت نداشتن هادی رضوی در سریال شهرزاد

هادی رضوی گفت که مسیر قانونی را طی کرده است و در توقیف سریال شهرزاد نقشی ندارد

او تهیه کننده سری اول سریال شهرزاد درباره ی علت توقیف شهرازد اعلام کرد که از آن خبری ندارد و دخیل نبوده است ولی منتظر نتیجه قانونی مسیری است که طی کرده درحالی که منتظر بوده آقای امامی از زندان بیرون بیاید و پیگیری کند اما دید که نمی شود.

او درباره ی سهم آقای امامی از سریال شهرازد اعلام کرد که از 12 میلیارد تومانی که برای این سریال هزینه شد حدود 40 درصد یعنی 5 میلیارد را آقای امامی داد که قرار بود که در زمان بهره برداری 50درصد سهم او شود.

و از آن جایی که من باید بدانم درآمد شهرزاد 1 چقدر بوده است. او در در ارتباط با کمپین های اینستاگرامی سریال شهرزاد گفت : من از کمپین آری به  شهرزاد شکایت کرده ام، این افراد اگر هم دوستدار امامی هستند باید بگذارند که در آرامش و سکوت تمام جزئیات طی شود چون اگر فضا آرام تر باشد بهتر است.

این که شهرزاد 2 متوقف نشد حق من خورده شد و این نظر ارشاد است. او اظهار داشت که به ارشاد، معاونت سینمایی و معاونت نظارت ارزشیابی سازمان سینمایی هم درباره ماجرای  سریال شهرزاد گفتم و آقای ایوبی به عنوان متولی سینما نگذارد شهرزاد درگیر سیاست شود.

او گفت که در رابطه با بودجه شهرزاد 2 خبری ندارد ولی شهرزاد 1 پانزده میلیارد فروش داشته که پنج میلیارد آن را عوامل مجموعه به عنوان پیش پرداخت گرفته بودند و با آن بودجه کار می کردند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *