#


حمایت از سریال شهرزاد

حمایت از سریال شهرزاد
22 دسامبر 2016 بدون نظر 2429 بازدید

حمایت از سریال شهرزاد

خانم تینا پاک روان از سریال شهرزاد حمایت کرد و طی آن متنی را در اینستاگرام منتشر کرد

به گزارش از خبر آنلاین، خانم تینا پاک روان این گونه نوشت که ” سریال شهرزاد روایت هزار و یک شبی است که مردم را با سریال ایرانی آشتی داد و آنها را دوره هم جمع کرد.

جای تقدیر و تشکر دارد که آقای حسن فتحی عزیز توانسته است که این داستان تاریخی و تو در توی جذاب عاشقانه را زیبا و درست و به تصویر بکشد و فیلمش ( سریال شهرزاد ) را بسازد. جای تشکر دارد که سرمایه ای در راستای فرهنگ این مرز و بوم هزینه شده است. به جای این که از مرز دیگری سر در آورد یا در داد و ستد ارز ندانیم چه شده گرچه بودجه ی ساخت این سریال شهرزاد به اندازه شاید دو واحد در آن برج ها هم نیست.

اصلا انگار عادت کرده ایم، به هزینه نکردن در راه فرهنگ که همین محدودیت نیز به چشم برخی خار شده است. خلاصه کلام هرگز نیاموختم با بخل و حسد قضاوت کردن را که متاستفانه این روز ها در حوالی سری دوم این مجموعه بسیار به چشم می آید.

مهم مردم هستند که باید ببینند و بخواهند که بدانند که خداروشکر با موفقیت سری اول چشم انتظار مردم برای سری دوم این جزو افتخارات است. دست مریزاد به سازندگان و هنرمندان شهرزاد که با این همه هجمه، عشق، مردم را سپر کرده اند و پیش می رانند. به یقین در آن سوی ازدحام و هیاهو بر سر هیچ آنچه می مانداش شماست که جاویدان است. موفق باشید و برقرار، خوش به درخشید.”

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *