#


تصمیم مهران مدیری برای تولید سریال 90قسمتی

23 می 2018 بدون نظر 1537 بازدید

تصمیم مهران مدیری برای تولید سریال 90قسمتی

تولید سریال 90قسمتی جدید توسط مهران مدیری

شب قبل امیر مهدی ژوله، مهراب قاسم خانی و سیامک انصاری یک عکس مشترک از خود به همراه پیمان قاسم خانی و مهران  مدیری در اینستاگرام به انتشار گذاشتند و از تولید پروژه جدیدی توسط مهران مدیری خبر دادند. معاون سیما سازمان صدا و سیما امروز از تولید سریال نود قسمتی که مهران مدیری کارگردانی آن را بر عهده دارد خبر داد و گفت فیلمنامه این پروژه که به وسیله سیما فیلم ساخته خواهد شد، در مرحله نگارش می باشد.

مرتضی میرباقری در خصوص پخش بازی‌ های جام جهانی و این که آیا برای بعضی از مناطق کشور که از دریافت شبکه‌ های دیجیتال و تماشای فوتبال محروم می باشند، تمهیداتی اندیشیده شده است؟ بیان کرد: «ما در هر حالت تدابیری برای نمایش بازی‌ های جام جهانی داریم که قسمتی از آن عبارت است از این که با طرف‌ های خودمان گفت وگوهایی داشته باشیم که احتمال صد در صد نمایش بازی ‌ها مهیا گردد. بازی‌ های جام جهانی صد در صد در ایران به بهترین شکل ممکن به نمایش گذاشته می شود و ما دغدغه‌ ای برای نمایش بازی‌ های جام جهانی نخواهیم داشت.»

وی در قسمت دیگری از این مصاحبه، در خصوص آخرین شرایط برنامه «هفت» هم بیان کرد: ««هفت» جزو برنامه ‌های شبکه سه سیما به حساب می آید و دوستان برای ادامه آن سعی می ‌کنند و از نظر ما محدودیتی برای اجرای هفت وجود ندارد. علی ‌القاعده با تغییر مدیریتی که به وجود آمد، تمهیدات مهیا شده است هر وقتی که تعیین کنند برنامه هفت آغاز خواهد شد.»

میرباقری از بازگشت مهران مدیری به تلویزیونی با یک سریال نود قسمتی خبر داد و در پایان افزود: «مهران مدیری به تولید سریالی بعد از دورهمی علاقه مند می باشد. گفت و گوهایی صورت گرفته است و متن های آن در حال نگارش می باشد. سیما فیلم مسئولیت این کار بر عهده دارد و آرزومندیم سریال نود قسمتی را داشته باشیم.»

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *