#


اخراج شدن کوین اسپیسی از سریال خانه پوشالی توسط نت فلیکس

کوین اسپیسی
6 نوامبر 2017 بدون نظر 1883 بازدید

اخراج شدن کوین اسپیسی از سریال خانه پوشالی توسط نت فلیکس

اخراج شدن کوین اسپیسی از سریال خانه پوشالی توسط نت فلیکس

اتهاماتی که به این کوین اسپیسی زده شد باعث شد تا گریبان این بازیگر هالیوودی را بگیرد و همین مسئله خبر اخراج شدن کوین اسپیسی از سوی نت فلیکس داده شد و در این خبر گفته شده است که کوین اسپیسی دیگر در سریال خانه پوشالی حضور ندارد.

به گزارش از من بپرس ، اگر جزو آن دسته از کسانی باشید که به فیلم های آمریکایی علاقه دارید ، احتمال خیلی زیاد سریال خانه پوشالی را تماشا کرده اید یا اینکه حداقل نام این سریال به گوش تان خورده است. به همین ترتیب احتمالا آخرین خبر از سریال را شنیده اید که گفته اند فصل ششم فیلم خانه پوشالی قسمت آخر این سریال خواهد بود.

بعد از اینکه این ماجرای اخلاقی برای کوین اسپیسی اتفاق افتاد نت فلیکس گفت که فصل ششم این سریال ، آخرین فصلی است که این بازیگر در آن حضور دارد ،  ولی بعد که متوجه شد این قضیه بالا گرفته است ، علناً اعلام کرد که کوین اسپیسی از این سریال اخراج شده است و دیگر در ساخت این سریال با همکاری نخواهد کرد.

کوین اسپیسی علاوه بر سریال خانه پوشالی ، پروژه ی دیگری به نام فیلم Gore را با همکاری نت فلیکس در دست ساخت دارد که طبق گفته های سخنگوی نتفلیکس این بازیگر دیگر در این پروژه حضور نخواهد داشت و دیگر با او همکاری نمی شود.

شیشمین فصل از خانه پوشالی در دست تولید بود که به کوین اسپیسی اتهامات غیر اخلاقی ای وارد شد ، همچنین این بازیگر سعی بر این داشت که در توییتی سیر این اتهامات وحواشی های پیش آنده را تغییر دهد. ولی این توییت بازتاب های بسیاری را به دنبال داشت.

بعد از گذشت چند روز علاقه مندان به فیلم خانه پوشالی متوجه شدند که ششمین فصل این سریال آخرین قسمت آن خواهد بود. از سوی دیگر با اعلام خبر مشکلات اخلاقی بازیگر هالیوودی سبب شد تا به کسانی که توسط این بازیگر مورد آزار جنسی قرار گرفتند اضافه شود و همچنین این افراد از کوین اسپیسی شکایت کردند.

به این ترتیب تهیه کنندگان فیلم خانه پوشالی تصمیم گرفتند تا راهی برای جذف کاراکتر کوین اسپیسی در این سریال پیدا کنند ، احتمال دارد که کاراکتر کوین اسپیسی در قسمت آخر این فیلم یعنی فصل ششم کشته شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *