#


علت بیهوشی رضا رشیدپور در برنامه حالا خورشید معلوم شد

رضا رشیدپور
4 فوریه 2017 بدون نظر 1849 بازدید

علت بیهوشی رضا رشیدپور در برنامه حالا خورشید معلوم شد

علت بیهوشی رضا رشیدپور در برنامه حالا خورشید معلوم شد

رضا رشیدپور در روز چهارشنبه 6 بهمن در برنامه زنده ( حالا خورشید ) از هوش رفت و در بیمارستان بستری شد و در روز هفتم بهمن نیز از بیمارستان مرخص شد ولی پزشکان به وی چند روز استراحت مطلق تجویز کردند.

رضا رشید پور در پیامی صوتی در مورد عارضه اتفاق افتاده توضیح داد : پزشکان محترم عارضه بنده را سنکوپ دانستند که در اثر حجم زیاد استرس و فشار بالای عصبی این اتفاق افتاده است. این اتفاق باعث ایجاد آریتمی در قلب می شود و بر این اساس انسان دچار دری عجیب در قفسه سینه و بیهوشی مقطعی میگردد.

رضا رشیدپور می گوید

پس از این اتفاق تقریبا دقایقی را بیهوش بودم و در هنگامی که به بیمارستان برده می شدم بهوش آمدم و بعد از آن به سمت اورژانس و سی سی یو رفتیم. این مجری تلویزیون که این روزها برنامه ( حالا خورشید )که برنامه ای اجتماعی را اجرا می کند در ادامه گفت ؛ همین الان هم که در حال استراحت هستم بسیار مشتاق به اجرای مجرد هستم و به احترام مردم ایران برنامه را ادامه دهم.

با این حال پزشکان چند روز استراحت مطلق را برای من تجویز کرده اند ولی علی رغم این تجویز خود من آماده هستم تا مجددا برنامه را اجرا کنم تا ببینم خدا چه می خواهد و چه اتفاقی خواهد افتاد.

یک مجری ساده هستم

رشیدپور در ادامه خبر گیری ها و احوال پرسیهای مخاطبان برنامه تصریح کرد : من می خواهم از لطف مردم که بی اندازه محبت نسبت به بنده داشتند تشکر کنم و می خواهم تاکید کنم که من یک مجری ساده هستم که بخاطر لطف و محبت مردم و بزرگواری آنها غرق در شرمندگی شده ام.

بنابراین تمام قد در مقابل مخاطبان فرهیخته و نازنین تلویزیون تعظیم کنم و ای کاش می توانستم دست تک تک آنها را ببوسم و از تمام اهل رسانه، خبرگزاری ها و شبکه ها نیز کمال تشکر را دارم که با گرایش های فکری و سیاسی مختلف وضعیت جسمانی بنده را پیگیری می کردند.

وی یادآور شد : این خیلی خوب استکه گاهی ما فارغ از گرایش های فکری و سیاسی به فکر یکدیگر باشیم و هوای همدیگر را داشته باسیم. این مجری در ادامه گفت ؛ لحظه ای که به زمین افتادم و دسته ی صندلی را به دست گرفتم، در همان چند ثانیه با خود فکر کردم که دیگر به پایان خط زندگی رسیده ام و باید به پایان زندگی سلام کنم. در همان لحظات تمام گذشته ام جلوی چشمانم امد و به این فکر افتادم که چرا انقدر نیست به هم بی مهر و بی اعتنا هستیم.

مجری ( دید در شب ) در ادامه گفت : کار ما به ثانیه ها و تامویی بسته است. امیدوارم هیچ گاه برای کسی اتفاق بدی رخ ندهد و مردم ایران همیشه سالم و سر بلند باشند.

برچسب ها برچسب‌ها:,
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *