#


رضا عطاران در فیلم آزاد مثل هوا ساخته عبدالرضا کاهانی

فیلم آزاد مثل هوا
29 دسامبر 2018 بدون نظر 2143 بازدید

رضا عطاران در فیلم آزاد مثل هوا ساخته عبدالرضا کاهانی

رضا عطاران در فیلم آزاد مثل هوا ساخته عبدالرضا کاهانی

 پایان فیلمبرداری فیلم آزاد مثل هوا ، جدیدترین ساخته عبدالرضا کاهانی پس از یک ماه و نیم در کانادا. جدیدترین ساخته عبدالرضا کاهانی آزاد مثل هوا است که پس از یک دوره پیش تولید طولانی تصویربرداری را در تاریخ ۷ نوامبر شروع کرده و آخرین پلاک در ۲۲ دسامبر گرفته شد. این فیلم که داستانش را به زبان انگلیسی و فرانسه روایت می‌کند، طبق اعلام سازندگانش بزرگترین پروژه سینمایی در تورنتو است که توسط عوامل ایرانی ساخته و تهیه می شود.

رضا عطاران پنجمین همکاری اش را با کاهانی در این فیلم و در کشور کانادا در کنار بازیگران شناخته شده فرانسوی چون فینگین اولد فیلد و اوفلی بو تجربه کرده است.

این فیلم به مدیریت مجید قلمشاهی یکی از دو تهیه‌کنندگی فیلم و توسط شرکت فیلمسازی production A+film ساخته شده است.

 قلم شاهی هدف این شرکت فیلمسازی را جذب بیشتر  سرمایه گذاری بر روی  محصولات فرهنگی برای ساکنان ایرانی تورنتو دانست.

 به گفته  ایشان این شرکت از پروژه های خوب سینمایی حمایت می کند و امیدوار است به زودی سبب حضور هرچه بیشتر سینما گران ایرانی در کشور کانادا و تورنتو باشد.

 یکی دیگر از تهیه کنندگان فیلم و مدیر شرکت فرهنگی-هنری فینیکس که امیر گنجوی می باشد چنین بیان کرد: که آزاد مثل هوا جزو دسته فیلم های بسیار سخت محسوب میشود و همچنین به دلیل محدودیت زمانی ثابت نگه داشتن و حفظ رکورد های آن فیلم را به یک پروژه سخت‌تری تبدیل می کند. این فیلم توانست با همکاری و همدلی عوامل و در بازه زمانی تعیین شده با توجه به شرایط و مشکلاتی که سطح راه پروژه بود به اتمام برسد.

 هم اکنون کار های صداگذاری و آماده سازی فیلم و تدوین آن در حال انجام است .این فیلم برای بازارهای خارجی ساخته شده است و تهیه کنندگان آن امیدوار هستند که بتوانند این فیلم را در سرزمین هایی مانند کانادا فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی که از سینمای مستقل حمایت می‌کنند اکران کنند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *