#


پیمان معادی و حمله به وی از چپ و راست

پیمان معادی
2 دسامبر 2017 بدون نظر 1493 بازدید

پیمان معادی و حمله به وی از چپ و راست

پیمان معادی و حمله به وی از چپ و راست

بیشتر رسانه های اصول گرا در سال های قبل، برای فیلم های جنگی که همچون نظرات شان نبود از کلمه “ضد جنگ” به کار می بردند. یکی از خبر گزاری ها و روزنامه ها امروز مطلب کوتاهی را منتشر کرد که ادعا داشته است فیلمی که پیمان معادی با نام “بمب” ساخته است مفهومش ضد جنگ می باشد و احتمال دارد که به خاطر همین موضوع به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر راه پیدا نکند.

برای نخستین بار نام فیلم “بمب” که پیمان معادی نویسندگی آن را بر عهده داشته است سه سال پیش مطرح شد. پیمان معادی به خاطر نویسندگی این فیلم نامه توانست جوایز آسیا پاسفیک را به عنوان بهترین فیلم نامه دریافت کند.

اوایل سال جاری بود که فیلم سینمایی “بمب” با بازی پیمان معادی، لیلا حاتمی، سیامک انصاری، حبیب رضایی، سیامک صفری و… جلوی دوربین ررفت و تا اوایل تابستان فیلم برداری این فیلم به اتمام رسید.

پیمان معادی

پیمان معادی

ولی هم اکنون با اینکه این فیلم مراحل پایانی اش را می گذارند، یکی از خبر گزاری ها که وابسته با دانشگاه آزاد می باشد ادعا کرده است که احتمالا این فیلم پیمان معادی به خاطر مفهوم ضد جنگی که دارد نمی تواند در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد. علاوه بر آن روزنامه شرق مطلبی را منتشر کرد که در آن عنوان کرده بود که فیلم “بمب” پیمان معادی در جشنواره فیلم فجر پر حاشیه خواهد بود که احتمالا جواز حضور در این رویداد سینمایی را به او ندهند و همچنین این فیلم را به عنوان فیلم توقیفی در سال آینده سیمای ایران دانسته است.

البته قبل این فیلم بعضی از رسانه ها اکثر فیلم های جنگی را ضد جنگ نامیدند ولی اگر این مسئله برای این فیلم به حقیقت برسد، شورای پروانه ساخت همان لحظه صدور مجوز تولید این فیلم را لغو می کند ولی بعید به نظر می رسد که مفهوم این فیلم که طرفداران سینما دوست زیادی را دارد و امیدوارند که در این جشنواره ببینند، مانعی برای این فیلم برای حضور در این رویداد سینمایی نداشته باید.

این فیلم داستان موشک باران تهران را در اواخر جنگ تحمیلی در دهه شصت را روایت می کند.

ولی امروز روزنامه کیهان مطلبی را منتشر کرد که در آن از همکاری پیمان معادی با یک فیلم ضد ایرانی خبر داده است. همچنین گفته است که پمان معادی با بازی در فیلم “اسب های پنجره ای” تصویر جنگ طلب و خشنی از امام خمینی را به تصویر کشیده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *