#


اکران یک فیلم دیگر از پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار
3 ژوئن 2017 بدون نظر 1795 بازدید

اکران یک فیلم دیگر از پریناز ایزدیار

اکران یک فیلم دیگر از پریناز ایزدیار

به گزارش از من بپرس، فیلم تابستان داغ با بازی پریناز ایزدیار در آخرین جلسه شورای نظارت و ارزشیابی مجوز نمایش گرفته و به زودی اکران می شود.

تابستان داغ، محصول سال 1395 و اولین فیلم بلند ابراهیم ایرج ‌زاد، کارگردان جوان مشهدی است. این فیلم در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در سیزده رشته نامزد دریافت سیمرغ بود که توانست دو سیمرغ بلورین بهترین فیلمبرداری (هومن بهمنش) و بهترین تدوین (سهراب خسروی) را به دست بیاورد.

گفتنی است این فیلم رکورددار نامزدی سیمرغ بلورین در جشنواره فجر محسوب می شود که برای یک فیلم اولی دستاورد بسیار بزرگی به حساب می آید.

تابستان داغ فیلمی اجتماعی است و به زندگی زنی به نام نسرین می پردازد که درگیر مسائل مربوط به طلاق و حضانت دختر کوچکش است.

از پریناز ایزدیار که دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را به خاطر بازی در فیلم ابد و یک روز در کارنامه دارد، هم اکنون فیلم ویلایی ها را بر پرده سینماهاست که با حاشیه هایی در رابطه با ماندن در اکران مواجه شده است.

تهیه کننده تابستان داغ، جواد نوروزبیگی است و علاوه بر پریناز ایزدیار، بازیگرانی چون علی مصفا، مینا ساداتی، یسنا میرطهماسب، صابر ابر و لیلی فرهادپور نیز در آن حضور دارند.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *