#


آخرین قسمت خندوانه با حضور نگار جواهریان/ گزارشی کامل از رویدادهای دیشب خندوانه

نگار جواهریان
21 سپتامبر 2017 بدون نظر 2999 بازدید

آخرین قسمت خندوانه با حضور نگار جواهریان/ گزارشی کامل از رویدادهای دیشب خندوانه

آخرین قسمت خندوانه با حضور نگار جواهریان/ گزارشی کامل از رویدادهای دیشب خندوانه

به گزارش از من بپرس، نگار جواهریان همسر رامبد جوان به عنوان مهمان ویژه در آخرین قسمت خندوانه در شامگاه چهارشنبع 29 شهریور شرکت کرد.

نگار جواهریان در این روزها در تماشاخانه ایرانشهر با نمایش «نمی تونیم راجع بهش حرف بزنیم» با کارگرانی رمضانی و نویسندگی پیام سعیدی به روی صحنه می رود. او در پاسخ به سوال رامبد جوان که چه کار می کنی که در کارهای بد ایفای نقش نکنی جواب داد: «نمایشنامه و فیلمنامه بذری است که اجرا بر اثر آن ثمر می دهد، یکی از معیارهایم است و باید از کارگردان و کارهایش در گذشته شناخت داشته باشم.»

ایشان در ارتباط با اینکه اگر کارگردانی کار نخست او باشد چگونه تصمیم می گیرد پاسخ داد: «اگر کارگردان فیلم کوتاهی تولید کند آن را تماشا می کنم یا اگر در گذشته تجربه دستیاری داشته باشد به آن نگاه می کنم و در غیر این مورد به نحوه برخوردش در نخستین دیدارمان و انرژی که از او می گیرم.»

نگار جواهریان برای فیلم «طلا و مس» سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد. او در مورد اینکه آیا در فیلمی بازی کرده است که از نتیجه اش راضی نباشد گفت: «در دو مورد به دو فیلم چنین حسی داشته است و البته حاضر نیست اسمش را بگوید.»

او که در فیلم سینمایی یه حبه قند ایفای نقش کرده است در پاسخ به اینکه که چرا بازیگری را به عنوان شغل اصلیش انتخاب کرده گفت: «این شغلی است که از 10 سالگی علاقه زیادی داشته و خیلی هم برای رسیدن به آن تلاش کرده و تا امسال که در دی ماه آن 35 ساله می شوم در هیچ زمانی فکر نکرده ام که باید به شغل دیگری بپردازم ولی همان قدر که علاقمند هستم به آن از بعضی چیزها نیز منزجرم.»

جواهریان در مورد آن چه که در بازیگری آزارش می دهد در ادامه می افزاید : «کلا با شهرت یافتن میانه و ارتباط خوبی ندارم و اصلا از آن لذت نمی برم.» و رو به رامبد جوان اشاره می کند: «به عنوان مثال خود تو می توانی با شهرت یافتن خوشحال بمانی ولی من مثل تو نیستم.»

بازیگر فیلم سریالی «زیر تیغ» می افزاید: «به این علت بازیگری را دوست دارم که تجربه یک دفعه زندگی کردن را در هزار ضرب می کند و در طی زمان انجامش چیزهای جدید را می شناسم.»

رامبد جوان با اشاره به سخت گیری و رک بودن این بازیگر سینما و تلویزیون می گوید: «زمانی که شخصی کاری را انجام می دهد مثلا تابلویی رسم می کند یا نوشته ای می نویسد، اگر به نظرت جالب نباشد رک به او می گویی. برای خودت پیش آمده که شخصی به این نحو در مورد کارت نظر دهد؟»

نگار جواهریان جواب داد: «بله پیش آمده و می دانم که خیلی حال بدی است ولی در مورد کار با کسی تعارف نمی کنم. به این معنی که وقتی نظرم را در مورد کار می خواهند نمی توانم احساساتم را کنترل کنم و اگر بد باشد تذکر می دهم که بد است و به این دلایل بد است و اصلا به این شکل نیست که از گفتن این حرف به کسی لذت ببرم و همچنین خودم هم مثل خودش ناراحت می شوم اما نمی توانم دروغ بگویم.»

بعد از آن رامبد جوان با اشاره به این مسئله که می‌داند ممکن نیست نگار جواهریان برای هیچگونه برنامه دیگری به تلویزیون پا بگذارد از حضور جواهریان در «خندوانه» بسیار قدردانی کرد و جواهریان جواب داد: «من به علت اینکه تو خواستی آمدم. این برنامه مال توست و چندین سال از زندگی‌ات را برایش سپری کرده ای و من حتما باید می‌آمدم.»

در ادامه برنامه ارژنگ امیرفضلی و مهران غفوریان برای بازی پانتومیم به رامبد جوان و نگار جواهریان ملحق شدند.

مسئله ای که پس از این جواهریان در مورد آن حرف زد نحوه برخورد انسان ها با هم در فضای اجتماعی بود. او فرمود: «در گذشته فکر می‌کردم انسان های که کاری نمی‌کنند، در فضای اجتماعی، با انسان هایی که کاری می‌کنند با  فحش دادن در زیر پست‌هایشان رابطه برقرار می‌ کنند. چون بی خاصیتی و بیکاری خودشان ناراحت ‌شان کرده و به این صورت از دیگران انتقام می‌گیرند.»

او می افزاید: «در حال حاضر بسیاری بر همان رابطه گرفتن تمرکز دارند و تلاش می‌کنم به جای عصبی شدن درکشان کنم. به این علت که همه‌ ما در قطعی رابطه به سر می‌بریم و این راه حل از اظهارنظر برایمان بدلشده است به حرف جدید برای رابطه برقرار کردن. وقتی در زیر پُست‌های هم به همدیگر ناسزا می‌دهیم، واقعا می‌خواهیم با هم رابطه بگیریم و راه دیگری نداریم و بلد نیستیم.»

سپس رامبد جوان درباره عنوان و موضوع فیلم بعدی‌شان گفت که در مورد انسان هایی است که می‌خواهند هر جور شده در فضای مجازی رویت شوند.

پس از آن حرف به تجربه تولید فیلم «نگار» با بازی نگار جواهریان به کارگردانی رامبد جوان رسید و فرق سلیقه‌های این کارگردان و بازیگر با هم، در زمان کار مشترک.

نگار جواهریان با ذکر یکی از خاطراتشان در زمان تولید «نگار» گفت: «ساعت شش صبح بود و ما آفیش شده بودیم برای صحنه گلخانه. من و تو سر جزئیات یک سکانس با هم اختلاف‌نظر داشتیم و بحث‌مان بالا گرفته بود که تو گفتی اصلا من بقیه‌اش را نمی‌سازم و رفتی!»

در ادامه بحث رامبد جوان از دستیارش مانفرد اسماعیلی درخواست کرد مابقی داستان را بگوید و او ادامه داد: «شما سوار ماشین شدید و رفتید. من به شما زنگ زدم و شما گفتید کار را تعطیل کن! من جواب دادم نمی‌کنم، خودتان بیایید بکنید! و شما برگشتید.»

جواهریان در تکمیل آن‌چه اسماعیلی گفته بود افزود: «و مانفرد اسماعیلی آن قدر برای همه ما سینمایی‌ها آدم مهمی است که وقتی می‌گوید کاری را نمی‌کند و خودت بیا بکن! نمی‌شود روی حرفش حرف زد.»

نگار جواهریان در مورد کاری که انجام خواهد داد تا یک یا چند نفر خوشحال شوند گفت با هر تعداد متقاضی که بخواهند بازیگری را از او آموزش بگیرند تک ‌تک گفت‌وگو خواهد کرد و در پایان هشت نفر را انتخاب می‌کند تا دوره بازیگری را در کنار او بگذرانند.

این آخرین بخش از مجموعه «خندوانه» بود و همانطور که رامبد جوان در انتها گفت آغاز مجدد آن به این زودی‌ها نخواهد بود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *